Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 6-16 חוות דעת מתוך 74 חוות דעת על תמוז שיווק מוצרי חשמל בע"מ

1.2
ציון כללי 1.1
שירות 1.1
מחיר 2.9
זמינות 1.3
שביעות רצון 1.5
שירות 1.5
איכות 1.3
שביעות רצון מהמחיר 1.2
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
קבעתי התקנת מדיח - הטכנאים עובדים רק באמצע שבוע ורק משעה 10 עד 14. בשביל להתקין מדיח, צריך לקחת יום חופש בעבודה !!! שירות אל הפנים.
התקשרנו לצורך תאום שרות, הגענו למענה קולי. שלחנו הודעה. הבטיחו לחזור תוך שעתיים. עבר יום ואנחנו עדיין מחכים.
זילות מוחלטת בזמן ובכסף שלי. נקבעה לי התקנהוהם פשוט לא הגיעו,לא התקשרו,כלום. כשניסיתי לפנות אליהם דיברו כלכך לא יפה שאני פשוט לא. יודע איך להתקדם. ממליץ להתרחק ממוצרים שהם נותני השירות עבורם
קבענו מועד לטכנאי עם הפקידה, תאריך יום ושעה, אף אחד לא הגיע, והפקידה טוענת שלא תואם, יש לנו שיחה מוקלטת
שירות מצויין, הגיעו אחרי שלושה ימים מיום ההזמנה,סיפקו והתקינו את הטלוויזיה.
שרות על הפנים, שיחות מתנתקות כל הזמן, ולבסוף כשעונים אומרים שיחזרו אלי ומנתקים מייד
גרוע מאוד חבל שקניתי מהם קניתי מכונה 7 קילו שלחו לי מכונה 5 קילו ועכשיו הם לא לוקחים אחריות
לא ממליץ…
לא חוזרים, לא עושים מה שמבטיחים ואמורים לעשות לפי חוק (הגנת הצרכן)
מי זכה בתואר השירות הכי גרוע
תבדקו אלף פעמים אם האחריות היא של תמוז! יותר מחודש של רדיפות אחריהם וניתוקים בפרצוף! השירות הגרוע ביותר שקיים או היה קיים ללא תחרות
שירות זוועתי
רכשנו מדיח קומפקטי בשקם אלקטריק, קיבלנו אותו ביום ראשון ושקם העבירו את הפרטים לתמוז לתיאום התקנה. אף אחד לא יצר איתנו קשר, ביום רביעי של אותו שבוע יצרנו קשר עם תמוז והם טענו שלא קיבלו את הפרטים (מה שבוודאות לא נכון!). קבענו התקנה ליום ראשון, שעה אחרי כן התקשרתי וביקשתי להזיז את ההתקנה ליום רביעי והם אישרו. ביום ראשון קיבלנו טלפון מהמתקין שאמר שהוא בדרך אלינו, אמרנו לו שאנחנו לא בבית ושההתקנה נדחתה ליום רביעי. היום, יום רביעי, לא קיבלנו שיחה מהמתקין אז יצרנו איתו קשר ישירות, הוא אמר שאנחנו לא מופיעים ברשימה ושהוא רואה שאנחנו בחמישי. התקשרנו מיד לתמוז, הם כל פעם ענו והעבירו אותנו להמתנה עד שהשיחה התנתקה. אחרי 5 שיחות כאלה ויתרנו ודרשנו לקבל אישור על התקנה עצמאית שלא תבטל את האחריות (המדיח אצלנו כבר כמעט שבועיים) - וזה אחרי שהנציגים שלהם דיברו בצורה לא נעימה והתנערו מכל אחריות, הם אפילו לא הסכימו להיות ישרים ולהשמיע לנו את ההקלטה של השיחה בה נקבעה התקנה ליום רביעי!
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist