מציג 6-7 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על מגה באינטרנט
3
דירוג כללי
i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
תמר
24/08/2011
2
שירות גרוע
ב-26/5/2011 הייתה הפעם האחרונה בה רכשתי ממגה באינטרנט. המלקטת לא מבינה כנראה את השפה ולא אכפת לה מהלקוח נשלחו אלי מוצרים שלא הזמנתי ומה שהזמנתי לא הגיע או הגיע משהו שונה לגמרי. לאחר שקיבלתי מהם זיכוי אחרון של המוצרים שהחזרתי ו/או חוייבתי בלי לקבל הודעתי לפקידה במח' שירות שיותר לא ארכוש מהם.i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
מלי
11/08/2011
1
מגה באינטרנט
התחלתי לעשות קניות במגה באינטרנט בעקבות שמירת הריון שלא אפשרה לי להגיע לסופר (ובעלי שונא לעשות קניות לבד).
תחילה הייתי מרוצה, אך ממשלוח למשלוח האכזבה הלכה וגדלה.
תחילה שלחו לי מוצרים חלופיים למוצרים שהזמנתי בלי לידע אותי, לאחר מכן קיבלתי מוצרים, גם יבשים, עם תוקף לא רחוק (כדוגמת מארז במבה כשר לפסח בחודש יוני כחודשיים לאחר הפסח ועם תוקף לשבוע וחצי מיום המשלוח. כשהתקשרתי לשירות הלקוחות המארז הוחלף למארז שתוקפו עד ספטמבר). יש לציין שכשמתקשרים לשירות הלקוחות המוצר מוחלף מידית ע"י משלוח עד הבית, אבל זה לא מרגיש בסדר ונעים להתקשר אחרי כל משלוח.
בנוסף לכל, המחירים באינטרנט גבוהים משמעותית מהמחירים בסניפים.
ביום שלישי האחרון עשיתי קניות במגה בול בסניף נשר וכשחזרתי הביתה הרכבתי את אותה רשימה בדיוק במגה באינטרנט ועל קניה של 1,054 ש"ח במגה בול היה הפרש של כ- 250 ש"ח יותר במגה באינטרנט. מדובר בהפרש ממוצע של מעל ל- 3 ש"ח למוצר שזה המון.
המסקנה שלי, מגה באינטרנט הנה פתרון נוח כשאין ברירה בלבד.- 2
- 1