Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 6-10 חוות דעת מתוך 10 חוות דעת על א.ל.מ רשת חנויות חשמל

3
ציון כללי 2.2
שירות 2.3
מחיר 4.4
זמינות 3.8
שביעות רצון 3.6
שירות 3.4
איכות 3
שביעות רצון מהמחיר 2.7
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מילת המפתח שירות
נכנסתי פעמים במהלך חודש אוקטובר פעם ראשונה רכשתי מייבש כביסה נציגת מכירות נעימה הציגה את עצמה ונתנה לנו מחיר מפתה רכשנו עוד באותו יום וקיבלנו את המוצר כבר לאחר כשלושה ימים .לאור השירות הנעים והטוב חזרנו שוב ורכשנו הפעם מדיח כלים חדש מאותה גברת מילת המפתח שירות אדיבות ואורח רוח
נהניתי לרכוש
רכשתי מסחטת מיצים קשים של חברת breville מיריד חבר השנתי , המחיר היה אטרקטיבי מאוד ביחס לשוק והמוכר היה מקצועי וידע על ההבדלים הקטנים בין הדגמים השונים. המוצר היה זמין וכבר באותו הערב זכיתי לשתות מיץ טבעי ובריא
מאוכזבת מאד!!!
רכשתי מכונת כביסה לפני 3 ימים! נאמר לי וגם נכתב בקבלה שההובלה חינם וגם פינוי המכונה הישנה!!! כרגע הביאו לי את המכונה החדשה. המוביל השתולל כשבקשתי ממנו לפנות את הישנה. הוא התחיל לצעוק עליי, נהג באלימות וטרק את דלת ביתי מבלי לפנות את המכונה אלא אם אשלם לו 50 ש"ח!!! מהבוקר אני מנסה להתקשר לחנות הטלפון מצלצל אך אין מענה!!!
מקרר שהגיע מאלמ
קנינו מקרר מסניף נתניה , המוכר אגם אמר שהמקרר מתצוגה והתחייב בפנינו כי אין בו שריטה , את המקרר קיבל אבא של אישתי אשר הוסיף 100 שקל לפירוק הדלתות בכדי שהמקרר לא ישרט , אבא של אישתי נחמד ומבוגר וקיבל את המקרר, שראינו את המקרר הבנו שעבדו עלינו, המקרר עם כ-8 דפיקות חזקות בחזית ומהצדדים המקרר מעוך , פנינו לחברה כדי לקבל מהם מקרר חדש , לאחר שיחות ממושכת לא הסכימו לתת לנו מקרר חדש , וכן דרשו מאיתנו להוסיף 500 ש"ח כדי לקבל מקרר חדש, מה שהובטח לנו מלכתחילה , או לטרטר אותנו לסניף אחר בכדי לקבל מקרר אחר מתצוגה שהם טוענים שהוא טוב
שרות לקוחות מתחת לכל ביקורת
נכנסתי לאל"מ מוצרי חשמל באזוה"ת בחדש בנתניה על מנת להתעניין בקניית מכונת קפה, המוכרים לא התיחסו אלי כשנכנסתי, כל מוכר יושב מול מחשב ולא מרים את העינייים לראות אפילו מי נכנס לחנות. שאלתי מי יכול לעזור לי , מוכר אחד הואיל להרים את העיניים אליי ואמר לי מה את רוצה? אמרתי שאני מתעניינת במכונות קפה, הוא סימן לי עם היד ואמר לי- לכי תראי שם. ואכן הלכתי וכשראיתי את אזור מכונות הקפה, לא היה מי שיסביר לי על ההבדלים בינהם כי אף מוכר לא טרח לקום עדיין. לפני כיומיים חברה שלי נכנסה לאותה חנות על מנת לרכוש טלויזיה וזכתה לאותו יחס מזלזל ופוגע, אף הגדיל לעשות המוכר שהסתכל על הפרטים של הטלויזיה אותה רצתה חברתי ואמר לה- אין לנו כזה אם את רוצה את זה תחפשי בסופר והמשיך לגלוש באינטרנט ולדבר בטלפון שיחה אישית כמובן.... השרות לקוחות כ"כ גרוע שאני ממליצה- לא להכנס לאל"מ מוצרי חשמל בנתניה.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist