Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 6-16 חוות דעת מתוך 28 חוות דעת על רמי לוי שיווק השקמה

3.6
ציון כללי 3.4
שירות 4
מחיר 4.4
זמינות 3.6
שביעות רצון 3.6
שירות 3.1
איכות 3.8
שביעות רצון מהמחיר 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אין על רמי לוי
ערב חג מתקרב ומחפשים לקנות את הסל המוצרים הזול ביותר. להפתעתי בסניפים אחרים של רמי לוי העגבניות עלו 2.90 ופה בסניף ב0.90 אג'. השגתי בשרים בהשגחות מהודרות. הכל היה בשפע ומזמין לקנות. המחירים סבירים, הקצבים נתנו שירות טוב. חזרתי עייפה אך מרוצה והעיקר מבחינת קניות - מוכנה לחגים הבאים עלינו לטובה.
מציגים שילוט "מבצע" על מוצרים שבועות אחרי תום המבצע
הציגו מחיר מבצע על מוצר שגרם לי לקנות אותו פעמיים. בכל פעם קניתי 2-3 מוצרים. כשהגעתי בפעם השלישית, ראיתי שהשילוט איננו וקניתי במחיר מלא. כשהגעתי שוב, ראיתי שוב את השילוט על המבצע וקניתי עוד כמה יחידות, בהנחה שהמבצע חודש (רמי לוי משחק עם המבצעים ברמה יומית לפי המתחרים שלו). הגעתי לקופה ואז גיליתי שמחייבים אותי במחיר המלא. ניגשתי לקופה הראשית ואמרתי לה שיש שילוט שהמוצר במבצע. באותו רגע, התעורר חשדתי שיתכן שאני כבר כשבועיים קונה את המוצר במבצע לפי השילוט, אבל משלם מחיר מלא כמו כל מי שרואה את השלט. היתה איתי במקרה החשבונית, שהבאתי אותה מהרכב כדי להחזיר קורנפלקס שקניתי. הבטתי החשבונית ונדהשתי לגלות ש 4 פעמים חיבו אותי המחיר מלא, כשהייתי בטוח שאני קונה במחיר במבצע. ניגשתי לקופה הראשית והראתי להם צילום של השלט. הם הסבו את תשומת ליבי, שבאותיותיות קטנטנות, מצויין שהמבצע הוא עד 1/8 כשהיום 18/8. כשארמתי להם שזו הטעיה של כמעט 3 שבועות שלפי לקוחות קונים באופן מוגבר את המוצר הזה, הנציגה בקופה הראשית ענתה לי "לא יוצא לנו מזה שום דבר". ממש כך. דרשתי לזכות אותי בגין ההפרשים על הקניות האחרונות שלי בהתאם לחשבונית ולכבד את הקניה הנוכחית שלי, שגם היא נעשתה על סמך הסילוט שהוחזר למדף למרות שאינו תקף בקופה כבר 18 יום! הקופאית הראשית אמרה לי שלא יזכו אותי על המוצרים שקניתי כרגע, למרות שהקופאית כבר העבירה אותם, אך טרם שילמתי. לטענתה, הם לא חייבים לכבד את המחיר כי המבצע נגמר (כן כן!). אמרתי לו שאין שום מגבלה על השילוט. אז הגיע סגן המנהל שאמר לי שיאשר לי לקנות רק 2 יחידות, כי מותר לו להגביל אותי לפי הושעה קטנה שהודבקה באיזה כוך הרחק מהקופות. גם לקוחות סביבי היו בהלם מההתנהגות של הסניף ודרשו שלא אוותר.
הגעתי בלילה בגשם באיחור של 2 דקות. סגן המהל לא נתן לי להכנס.
הסניף מצוי באזור תעשיה והגעתי מהבית במיוחד. הגעתי ב 22:00 כשהייתי בטוח שהם פתוחים עד 22:30, אבל בגלל שעון החורף, השעות קוצרו והם סגרו ב 22:00. השומר בכניסה עצר אותי וזירב להכניס אותי. פניתי לסגן המנהל שעמד בכניסה (אדם חובש כיפה) ושאלתי אם אוכל להיכנס ממש לרגע לקנות 2 מוצרים ולצאת והסברתי לו שהגעתי במיוחד. המנהל ענה לי עם סיבוב של חצי ראש מבלי להביט עלי בכלל "מה פתאום, אין שום אפשרות שאכנס אותך. אם אני אתן לך, הייתי צריך לתת גם לאחרים שבאו". אמרתי לו שכמו שהוא רואה, חורף בחוץ ואף אחד מלבדי שממתין בחוץ. לא עזר. הוא התעקש בעקשות שמזמן לא ראיתי אצל מישהו שנושא את התואר "סגן מנהל" ומבלי להפעיל שום שיקול דעת ומבלי להבין את משמעות המילה "סגן מנהל". חוסר התחשבות משווע. ככה זה כשרשת "עממית" רק בשיווק, אבל כשלקוח מבקש עזרה, שמים עליו פס ולא רואים אותו ממטר. גם ככה הסניף קטן וצפוף עם תורי ענק, אז לקוחות שעברו אליו מסניפים אחרים אחרי שנים, ראויים לקצת התחשבות. בטח ובטח אם לקוח חרג רק בשתי דקות, שרף דלק והגיע במיוחד עד אליך מת"א ביום חורף. בנוסף, כל שיטת הצגת המבצעים שלהם מאוד מטעה. עם לא כותבים את שם המוצר, אלא מציינים קודים שאותיות שאתה בקושי מצליח לקרוא, בעיקר אם השילוט במדף נמוך. הלקוח אמור לחפש את קוד המוצר שלו ברשימה של מספרים צפופים, במקום פשוט לראות את שם המוצר. זו שיטה מכוונת שנועדה להטעות כל מי שמניח בטעות, שאם יש מבצע ורשימה של קודים, המבצע תקף לכל הטעמים של אותו מוצר (מה שממש לא נכון ברמי לוי!). מביש ומאוד לא מכבד.
לא כדאי
נכון , רמי לוי זול ומשתלם . הסניף מול קניון איילון מתאכזר ללקוחות . נתחיל בקושי למצוא חניה , נמשיך בעובדה שבאופן קבוע אין עגלות והלקוח צריך להתרוצץ במגרש החנייה לחפש עגלה , המשך בצפיפות במעברים וכלה בתור הארוך בקופות . לאחרונה הייתי בסניף החדש של רמי לוי בסמוך ליכין סנטר בפתח תקווה והיה מעולה . אם אתה מחפש סופר זול ליד קניון איילון יש כמה אפשרויות נעימות הרבה יותר .
טעון שיפור
מכירים טובים השירות לא טוב בכלל העובדים לא תמיד עוזרים תמיד צריך לבדוק חשבונית ביציאה
שירות בינוני
הגיתי לסופר בשעות הבוקר בציפייה שיהיה קצת פחות צפוף משעה רגילה. ראשית, היה יום גשום והכניסה לחניה הצריכה רכב שטח עקב ריבוי הבורות ושלוליות הענק שנוצרו מהגשם. שנית, הייתי צריך להילחם על עגלה כדי בכלל להיכנס לסופר. לבסוף, כשנכנסתי הסופר היה מפוצץ בקונים עד שהייתי צריך לפלס את דרכי בין העגלות הרבות. אמנם המחירים היו יחסית נמוכים אבל רמת השירות ואיכותו היו בינוניים מאוד.
סך הכל מחירים נוחים
זאת לא הפעם הראשונה שקניתי שם. סך הכל המחירים נוחים מאוד, רק חבל שזמן ההמתנה בקופות ארוך מהרגיל. ממליץ סך הכל!
קניות
אחרי העבודה, עברתי בסניף רמי לוי ברמת גן, וקניתי מצרכים לבית. המחירים זולים ביחס לרשתות המזון האחרות, אך יש עומס מטורף בקופות, ויש קצת בלאגן בסניף... הקופאיות מאוד נחמדות!
קניות באתר האינטרנט
אני כבר למעלה משנתיים עושה הזמנות דרך אתר האינטרנט של רמי לוי ובסך הכל אני מאוד מרוצה. האתר זול יותר מהחנות ומאוד משלם, אבל הרבה פעמים חסרים מוצרים למרות שמופיעים באתר. חוץ מזה אני מאוד מרוצה מאיכות המוצרים ובעיקר מהמחירים הזולים, שאין להם תחרות בשום סופר אחר ובשום אתר אינטרנט אחר.
הסופר הכי זול
הסופר הכי זול שיש, הכל מהכל פשוט בזול, רק חבל שיש כל הזמן תור בקופות ותור לתפוס עגלה
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist