Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 6-13 חוות דעת מתוך 13 חוות דעת על אפיקים שרותי תחבורה מתקדמים בע''מ

3.5
ציון כללי 2.5
שירות 4
זמינות 3.5
איכות 4
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
עוזר להגיע ממקום למקום בקלות.
שעות פעילות נוחות, שירות בדרך כלל טוב. מועיל מאוד. אשמח אם יוספו קווים נוספים. נהגים בדרך כלל טובים.
קווי לילה
לקחתי קווי לילה לאשדוד אחרי בילוי בת"א. האוטובוס היה נקי, ממוזג, נוח. הגענו לאשדוד מהר יחסית. ממליץ להעלות את התדירות לפעם בחצי שעה (כרגע היא פעם בשעה). המחיר מצויין - 9.1 ש"ח. (לשם השוואה, רכבת באמצע היום תעלה מעל ל - 20 ש"ח.) מומלץ מאוד לבילויים.
ממש עצבנו אותי!
אני נוסע הרבה ב-290 לירושלים ותמיד מעולה, אבל הנסיעות שהיו לי בשנה האחרונה לתל אביב היה זוועה (סה"כ היו לי 3 ואיכשהו ברובם היה לי רע)! באחת הנסיעות (שהייתה ב12 בלילה) הנהג אמר לי שאין לו הורדה בתחנה שהייתי צריך רק אחרי שכבר התחלנו לנסוע, בגלל זה הייתי צריך לקנות כרטיס לחמש תחנות אחרי ולרדת שם. אחרי עשר דקות נסיעה הבנתי שאני צריך לרדת בתחנה אחת אחרי איפה שקניתי כרטיס (כי אז התברר שמה שקניתי בהתחלה בלית ברירה ממש לא טוב) אז הייתי צריך לשלם כרטיס חדש לגמרי (כלומר שילמתי כרטיס פעמיים למרות שההפרש במחיר מהכרטיס שקניתי לכרטיס שהייתי אמור לקנות היה פחות משקל אחד!). בנסיעה אחרת הנהג החליט שהוא לא מקבל את השוברים מהצבא והתחיל להתעצבן עליי כשניסיתי לדבר אתו. קיצר אני עובר לטרמפים. אגב המחיר זול, אבל רק בגלל הסבסוד לאזור שאחרי הקו הירוק.
אפיקים באשדוד
חברת אפיקים ירשה את הפעלת קווי האוטובוסים באשדוד מחברת ואוליה (קונקס). הרמה הגבוהה נשמרה. יש הקפדה על שירותיות, זמנים ותחזוקה של האוטובוסים. גם המחירים נשארו טובים. מבחינת המחיר, קווי האזור הם בין הטובים בארץ. סה"כ שירות מוצלח לאזרח.
שירות מעל המצופה !!!
ביום ד' שעבר 12.3 שכחתי ילקוט עם בגדים בקן 185 שיוצא משערי תקווה ב-7:00, התקשרתי לעדכן את החברה ונמסר לי שיחזרו אלי שהילקוט יגיע למחלקת אבדות, היו עליתי על אותו מיניבוס ושאלתי את הנהג,אבי,אם ראה את הילקוט האבוד,הוא ענה לי שהשאיר את הילקוט באוטו כדי להחזירו לי.כל הכבוד לשרות !!
אפיקים
נסעתי לדודה שלי באריאל. לא כל כך התמצאתי שם, כי אני לא מרבה לנסוע שם בתחבורה ציבורית, אבל הנהג עזר לי, ואמר לי באיזו תחנה לרדת... והסביר לי איך אני מגיעה לרחוב של דודה שלי. האוטובוס היה נקי והנהג נתן שירות נפלא! כן ירבו.
שירות מעולה !
ברצוני להודות על יוזמה ברוכה של החברה, על סידור קבוע של קו 286 כל יום היוצא מהמסוף ב-7:20 בבוקר ,ומסייע לכל תושבי שערי תקווה ואורנית להגיע לעבודה בזמן . ברצוני לציין לשבח את בדיר הנהג ,על אדיבות, סבלנות ושירות מכל הלב.
שירות ממש לא נעים
אני מתכוונת בעיקר לקו 73 של חברת אפיקים אותו אני מכירה . הם לא מגיעים בזמן , על הנהג לחכות בתחנה אם הקדים והם לא עושים זאת כמו כן יש הרבה איחורים ואין לוח זמנים ברור . בתחנה המרכזית בנתניה אין אפילו סימון של התחנה שלא לומר שאין שם שום נציג או אשנב שאליו אפשר לפנות ע"מ לקבל מידע . יש להם אוטובוסים ישנים (שכעת חלק הוחלפו בחדשים) והם נתקעים הרבה לעיתים קרובות . כמו כן , החיילים מתלוננים על כך שלא תמיד יש מספיק אוטובוסים בימים שהם יוצאים או חוזרים מחופשות ולכן הם מאחרים לבסיסים שלהם .
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist