Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 6-16 חוות דעת מתוך 42 חוות דעת על הוט טלקום שותפות מוגבלות

2.5
ציון כללי 2.5
שירות 3.5
זמינות 3
איכות 3
שביעות רצון מהמחיר 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות טוב
היום נתקלתי בקשיים לגלוש באינטרנט והתקשרתי לשירות לקוחות. היה עומס רב והציעו שאשאיר את הטלפון ויחזירו אליי וכך עשיתי. אמרו שיחזרו תוך 3 שעות וחזרו תוך שעה. אמירה, נציגת השירות הייתה נחמדה מאוד ועזרה לי. היא חיזקה את העוצמה את הראוטר והמליצה על עוד פתרונות. שירות מצוין קיבלתי.
כבר שנים שאני מחוברת להוט
כבר שנים שאני מוחברת להוט, יש להם ערוצים לקטנטנים וערוצים למבוגרים, ערוצי המוזיקה שלהם מגוונים. המחיר לכל החבילה טיפה יקר ולא יזיק להוריד אותו קצת לפעמים אני מתפתה לעבור ליס כי בהוט חוזרים על הסרטים כל פעם מחדש.
הוט- אינטרנט
כשמתקשרים קשה מעט להגיע למענה אנושי. הטיפול בשינוי מחיר חבילת האינטרנט היה מהיר ויעיל (דרך התכתבות במייל) והעניין טופל במקום. שרותי האינטרנט שאנו מקבלים דרכם מהירים ובלי תקלות.
התחברות להוט
נתבקשתי ע"י בתי שגרה ברח' לוי אשכול 139 בקרית אונו לשהות בביתה כי אמורים להגיע מ"הוט" להתקנה בין השעות 13:00 - 16:00, חיכיתי שם ובשעה 15:30 לערך הגיע טכנאי בשם גריגורי. הבחור עבד מאוד יפה ולכל שאלותי השיב באדיבות , בסבלנות ובחיוך. על כך אני מודה.
ביקור טכנאי
הטכנאי הגיע עם דעה ידועה מראש, לא הסכים לבדוק את התשתית ורק בדק מול המוקד את הקישור והלך. מהשנייה הראשונה שהוא נכנס לבית הוא הודיע שהוא הולך לגבות תשלום על הביקור וזאת על פי הנתונים שקיבל מהמוקד ולא לפי בדיקה בבית
קיבלתי שרות מדהים
1התקשרתי למוקד הטכני על מנת להזמין טכניא בשעות הצהריים, המענה של השרות הטכני היה מהיר מאוד, ענתה לי נציגה ממש נדיבה ונחמדה, בדקה לי מגוון רב של שעות ביקור טכנאי ולדרישתי לשישי בבוקר ביקשה לבדוק ושננתק את השיחה וחזרה אלי אחרי עשר דקות בערך, לאחר שקיבלתי מענה לפנייתי העבירה אותי לשרות הלקוחות גם שם מענה מהיר מאוד . ענו לי מהר מאודהסבירו לי את החשבונית + ביצעו שינוי לשביעות רצוני 3. השרות הטכני עזר לי לפתור במהרה את התקלה ונתן לי אופציות מעולות לתיאום טכנאי לתקלה אחרת הייתי מאוד מרוצה מהשירות והטיפול
שירות טלפוני
התקלה שלשמה התקשרתי היתה ששירות סטארט אובר לא עבד. שיחת הטלפון יצרה בעיות נוספות- התקשרתי למוקד התמיכה בערב בשעה 17:54. נעניתי עי נציג ששירות סטארט אובר ניתן אך ורק למנויי וי.או.די ושבמידה ונהניתי משירות זה עד היום זה היה באג במערכת שלהם (!!!!!!!). מופתעת, ניתקתי את השיחה וגלשתי לעמוד שאלות נפוצות באתר של הוט, שם התהדרו במפורש בעובדה שאין צורך במנוי וי או די כדי להינות משירות סטארט אובר. כשהתקשרתי שוב, דקותיים לאחר מכן, נאמר במענה האוטונטי שזמן ההמתנה ארוך מהרגיל ושוב התהדרו, הפעם בשירות חדש-השאירו טלפון ויחזרו אליכם מיד כאשר יגיע תורכם... המתנתי... והמתנתי... בשעה 20 , משלא חזרו אלי, התקשרתי שוב ואז התהדרו בשירות 24 שעות רק חבל ששירותים טכנים הם לא חלק מהעניין בשעה זו.... לסיכום- חוסר ידע אצל נציגי התמיכה הטכנית ויכולת גבוהה לפיזור הבטחות ללא כיסוי. חבל.
שירות לא מספק
הזמנתי טכנאי שיתקין ראוטר בביתי. הטכנאי אכן הגיע והתקין - שולמו 100 שקל על ההתקנה ומאז האינטרנט עובד על הפנים. אינספור פעמים התקשרנו אף באותו יום... עד שהטכנאי חזר יצאה לי הנשמה... הייתי צריכה לחכות כל היום בשביל לקבל את השירות הזה. וגם מאז - האינטרנט לא עובד כמו שצריך .יש בעיות תקשורת. כשמתקשרים לחברה הם שמים אותי בהמתנה 50 דקות...ואף שעה וחצי...ואז גם לא מעבירים אותי לאדם הנכון... ופתאום משום מש גם השיחה מתנתקת. אני כמישהי שיודעת מה זה לתת שירות בעבודה עם לקוחות, נותנת להם אפילו -10 בשירות לקוח.
חידוש שירות לוקח זמן רב מדי
אותי קצת מאכזב שבהוט לוקח כמעט 7 ימים מהיום שאתה מתקשר עד אשר משנים לך את החבילה. אני שידרגתי את חבילת האינטרנט שלי מ 2.5 ל -5 מגה . השירות מהנציג היה מהיר ואדיב רק חבל לי שכדי לקבל את השירות עצמו בפועל צריך להמתין כל כך הרבה זמן. מה שכן יאמר לזכותם שהם יצאו בשירות חדש שלא צריך להמתין להם משאירים את מספר הטלפון והם חוזרים אוטומטית כאשר התור שלי מגיע.
התקנת ממיר חדש ועד הגעת הטכנאי
רצינו להוסיף ממיר נוסף בבית. חיכינו שבועיים עד שהגיע הטכנאי והתקין ממיר קיים בבית. הוא לא בדק את תקינותו, אך ראה שהערוצים עוברים והלך. בערב שמנו לב שהממיר איטי מאוד, נתקע, התמונה קופאת. התקשרנו להוט והמתנו לא פחות מ 53 (!!) דקות עד שענו לנו. קבענו ליום למחרת טכנאי שוב שיגיע בבוקר. בשעה 730 הוא מתקשר לשאול מהי הבעיה ומודיע לנו שאם הוא מגיע ואין בעיה הוא יאלץ לחייב אותנו, הרי הוא היה אתמול בבית, איך יכול לכבר יש בעיה בממיר? חוצפן! הוא הגיע, ואכן ראה שהממיר לא תקין והחליף אותו. אבל מיותר לציין שכל ההתנהלות מול הוט היתה מעצבנת ולא שירותית. הם חברה נוראית שבכל פעם שיש לנו נגיעה איתם אנו יוצאים מאוכזבים, כועסים ומתוסכלים מחוזי ענק שלא נוכל לצאת ממנו. להתרחק.
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist