הוט טלקום שותפות מוגבלות
טלוויזיה ורשתות שידור ביקום
יקום
מציג 36-42 חוות דעת מתוך 42 חוות דעת על הוט טלקום שותפות מוגבלות
2.5
דירוג כללי
i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
מיכל
05/09/2011
2
חיוב כפול
בחודש האחרון גיליתי כי חוייבתי בחודש הנוכחי ובחודש שלפניו פעמיים עבור שירותי אינטרנט פניתי לשירות הטלפוני, ונעיניתי די מהר. שוחחתי עם נציגה שבתחילה ניסתה לפטור אותי ולסיים את השיחה כמה שיותר מהר. רק כאשר ביקשתי לדבר עם מנהל, פתאום היא ראתה את החיוב הכפול ולאחר המתנה של כמה דקות נוספות(לאחר ההמתנה הקודמת של כ10 דקות), השיבה לי הנציגה כי הם יזכו אותי על החיוב בתוך 5 ימי עסקים.i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
שי
28/08/2011
1
חברת כבלים בעייתית
שלום התחברנו לכבלים לפני מספר שנים ואנחנו גרים בשוהם ומהיום הראשון שהתחברנו לא הביאו לנו ממיר דיגטלי חדש אלא משומש מאז כל מיני בעיות בהתחלה לא כל כך שמנו לב אבל אחרי הפעם הרביעית שהחליפו לנו את הממיר הדיגטלי לא בחדש מהשקית אטום אלא ממה שיש להם זאת אומרת עוד לא קיבלנו ממיר דיגטלי חדש מהשקית מהתחלה ועד היום וזה הקבלת פנים של החברה כלפינו בתור לקוחות חדשים כמו כן התחברנו גם לאינטרנט בכבלים ואם אפשר להגיד שיש כל כך הרבה בעיות שיגרתיות ולא שיגרתיות אלא תקלות רציניות כמו מודם כבלים מדגם מוטורלה SB4200 לבן שמקצר את המחשב ויכול להיות שסה המחשב אבל יכול להיות גם מרוב שימוש במודם בכלים שמחובר לכרטיס רשת שנמצא על הלוח אם המחשב אז הוא כבר התקצר לגמרי וכל פעם שמפעלים את המודם כבלים המחשב קורס או יכול להיות שהמודם עצמו מקצר וכל פעם שמחברים לחשמל המחשב קורס ועושה הפעלה מחדש כל הזמן אז אחרי בדיקה שהייתי צריך לשלם עליה 100 שקל לטכנאי של הוט מתברר שהמודם עושה בעיות כנראה אבל הטכנאי לא יגיד שזה המודם כי התקן חומרה צריך להחליף כל שנתיים ולא כל 10 שנים וכשמחברים את את המודם לחשמל והטכנאי אומר זה מוזר במקום להאמין ללקוח שאומר שישתקלה וצריך להחליף את המודם והוא מנסה להוכיח לו שהתקלה אצלו במחשב וזורק את הבעיות על כל העולם רק לא עלה ציוד של הוט אזכ נראה שיש בעייה רצינית בחברה של הוט והפתתרון הסופי להמשיך עם המודם כלבים עד שיתפוצץ ואז יחליפו לי נראה שהמודם כבלים התקלקל או התחיל להתקלקל וחברת הוט לא רוצה חליף ויודעת מהאמינות והאיכות של אותם מוצרים שבשרותה וחבל שכך אני קצת מבין במחשבים ולי נראה שפשוט שהבעיה התחילה מהמודם כנראה עושה בעיות זאת אומרת יותר המודם כבלים ופחת המחשב שיכול להיות שגם שם משהו התחיל זה התחיל מהמדום כבלים שבשרותי ובחל או כמו התקלה הזאת שהייתה שנפל החשמל ולא היה אינטרנט בכל ספקי האינטרנט אז זו הייתה תקלה רצינית אבל זה יכול לקרות אחת לכמה זמן אבל יש תקלות שיגרתיות שכל הזמן חוזרות על עצמן ויש תקלות אזוריות אם חברת הוט היקרה לא תשקיע בתשתית טובה ואמינה אחת ולתמיד במקום לנסות למצוא כל מיני קומבינציות ווירציות למינהם על מנת לחסוך בעלויות התפעול ובכלל בכל מה שקשור נאלץ למצוא חברת אינטרנט אחרת ולגלוש דרך תשתית אחרת ויש היום עוד אופציות
לגבי הטריפל שהם אומרים ומשגעים את כל הלקוחות יש בעיות עם טלפון דיגטלי ממה שאני יודע ויש תקלותעם זה אצל הוט ובכלל בכל אופן הגיע הזמן שהחברה תחזור לעצמה ותבדוק את התשתית ואת כל מה שקשור לציוד והאמצעים שעומדים ברשותה כי אחרת היא תקרוס בגלל זה חבל שחברה גדולה וטובה כמו הוט מבלבלת ומטעה את הלקוחות שלה בכל פעם שיש תקלה ולא מנסה לפתור אחת ולתמיד את הבעיה לא תמיד החברה אשמה אבל יש דברים שצריך לדואג מראש שפותחים חברה ונותנים שרות וזה השרות והתשתית הטובה שצריכה להיות להוט מניסיוני האישי כנראה ששום דבר לא יזוז עד שיגיעו עוד חברות כבלים ועוד פתרונות להתחבר לטלויזיה כמו עידן + שבנתיים יש בעיות איתו אולי בעוד כמה שנים יהיו פתרונות טובים יותר ועד אז רק בשורות טובות ושרות לקוחות טוב
ושיהיה שבוע טוב ומעולה בן שלושים
15/08/2011
4
יש ויש
אני מנוי של הוט כבר כמה שנים, הערוצים מגוונים ומעניינים, המחיר שלהם סביר, אני קבל שירות לא רע אבל תמיד יש התמנה ארוכה לנציג בטלפון אם צריך משהו, הטכנאים של החברה אדיבים ומקצועיים רינת
08/08/2011
2
לא כדאי
יצרתי קשר עם הוט בגלל שנגמרה ההתחייבות לתוכנית. הציעו לי תוכניות חלופיות אך לא במחיר אטרקטיבי. בסופו של דבר קיבלנו הנחה, היו הרבה טעויות, מה שהבטיחו לא נתקבל, ההמתנה ארוכה ומייגעת לשירות לקוחות ולשימור לקוחות, אפשר לדבר עם כמה אנשים ולשמוע כמה גרסאות שונות.
i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
ענבל
05/07/2011
2
שרות הלקוחות של הוט
שרות הלקוחות אדיב ויעיל כשאתה רוצה להתחבר, אחרי שהתחברת אבוד לך. יותר קל לצאת מחתונה קתולית. אביב
10/03/2011
3
חיברנו אצלם קו טלפון
המחיר שלהם טוב, הבעיה היא שאנחנו כמעט לא בבית ולא משתמשים בטלפון הביתי
סה"כ השרות שלהם סביר, יש קצת המתנה ארוכה אבל לא יותר מידי
גם ההתנתקות לא הייתה מסובכת, ביקשתי, ניתקו וזהו.
עדי
09/03/2011
5
ספק התשתית שלי
זוהי חברת התקשורת המובילה לדעתי בישראל. חבילת הדאבל היא הזולה ביותר מכל חברת התקשורת.