Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
8:00 - 15:00
בתיאום מראש
צפה בשעות הפעילות

יקבי תשבי הוא שם דבר בישראל בתחום של הפקת יינות ומשקאות חריפים. זהו יקב הפועל כעסק משפחתי ומחזיק בהיסטוריה של עשרות שנים, יקב שאת המשקאות שלו תוכלו לרכוש ביקב עצמו או במיטב רשתות השיווק וחנויות האלכוהול בישראל. אתם מוזמנים להגיע ליקב ישירות, להתנסות בטעימות המשלבות בין יין לשוקולד או לבקר במסעדות המשובחות שלנו ביקב ובזכרון יעקב. אנחנו מתחייבים להפיק עבורכם משקאות כשרים ואיכותיים, שיהוו חגיגה של טעמים.

תחומי שירות

שביעות רצון מהמחיר 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מקום מזעזע. הגענו לשם אחרי שאמרו בטלפון שאי אפשר להזמין מקום מראש. נרשמנו ברשימת המתנה כשהמארחת אמרה שיש רק 3 שולחנות לפנינו. אחרי 40 דקות התפנה רק שולחן אחד. שאלתי אותה איך זה יכול להיות, והיא התוודתה שהבעלים של המסעדה כל הזמן הכניס מקורבים שלו. בקיצור אם אתם לא חברים של הבעלים חבל על הזמן שלכם, אין לכם מה לחפש שם.
אהבנו
הגענו למקום דיי בספונטניות והיתה לנו הפתעה נחמדה מאוד. השירות היה אדיב, האוכל היה טעים והמקום מקסים! נהננו מאוד
מקום קסום עם אווירה מעולה
אז ככה: חיפשתי מקום לארוחת בוקר בערב (בוקר...) יום כיפור. לא פשוט. בעקבות המלצה של המנהלת בקבוצה המקומית שלנו, הגעתי למסעדה של יקב תשבי. מקום ממש חמוד עם אווירה מקסימה! הגענו לארוחת בוקר, הישיבה בחלל המקורה בחוץ נעימה מאוד (יש גם מאווררים תלויים גדולים לסובלים מחום). השירות מהיר ויעיל. איך שהתיישבנו הגיעו לשולחן מים ובנוסף סלסילת לחם, לחמניות, חמאה וריבה (עוד לפני שהזמנו משהו! איזה מקסים זה? אמרתי להם "היי, נראה לי שזו טעות! אנחנו לא הזמנו את זה!" . וענו לי שכולם מקבלים את זה). ארוחת הבוקר עולה באזור ה 60₪ (אל תתפסו אותי במילה), וכוללת פריטטה, אספרסו ארוך (אפשר גם להזמין משקה אחר, כמו לימונדה או מיץ תפוזים), סלט ירוק, ומגש ממרחים ממש מקורי יחסית, שכולל לא רק את הדברים הרגילים (גבינות, טונה, טחינה וכו') אלא גם אנטיפסטי מושקע. לסיום רכשנו בחנות לחם טרי שנעשה במקום (לחם אגוזים וסילאן, 23₪. ויש מבחר לחמים גדול). בימי שישי יש בחוץ מקום שמעשן בשרים (ראו בתמונות. הבטחתי לעצמי ללכת בקרוב לבדוק את העניין) ובחנות יש מבצעים על יינות וגם דברים חמודים מקרמיקה (גם בתמונות..). היה ממש כיף, נחזור שוב. למען הסר ספק: אין לי כל קשר למקום....סתם ממליצה
הכזבה גדולה
אנחנו גרים באיזור והגענו למקום ביום שישי בבוקר לארוחת בוקר. המארחת אמרו לנו שיש המתנה של 20 דקות כאשר הרבה שולחנות פנויות. אחרי כ-10 דקות הושיבו אותנו. ארוחת הבוקר הזוגית עולה 107 ש"ח, מחיר די סטנדרטי אך לא מוצדק במקרה הזה : מקבלים שתיה חמה וקרה, לחם מצוין עם ריבה וחמאה, חביתה (מבושלת מידי וספוגה בשמן). המאזטים מאוד מאכזבים (בין היתר גבינת קוטג' פשוטה, גבינה למריחה בצבע צהוב - לא טעימה, סלט טונה יבש, סלט פלפלים קלויים שבו מצאנו שערה). הסלט הקצוץ והממרח אבוקדו היו טעימים. ביקשנו טחינה וביקשו מאיתנו תופסת של 7 שקלים! הקפה היה בסדר אבל הלימונדה הייתה מאוד מתוקה ובטעם תעשייתי. בנוסף לקחנו שוקו כשתייה חמה וחייבו אותנו ב-5 שקלים נוספים עליו! לגבי האווירה, המקום רועש וצפוף, ולמרות שהמלצריות עשו את המיטב, זה לא הספיק לנחם. בקיצור, הכזבה גדולה מצד האווריה וההשקעה באוכל. יש בבינימינה כמה בתי קפה עם אווירה פסטוראלית ואוכל איכותי, לא נחזור למקום הזה.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist