תנאי שימוש - השימוש בקופון בהתאם לתנאים המקובלים בבית העסק. ההטבה תקפה בהצגת הקופון בלבד. דפי זהב אינה נושאת באחריות כלשהי בקשר עם הקופון.
מפעל למכירת שיש גרניט ואבן קיסר
חברת שיש ביאליק בע"מ אלוני את מינץ, עוסקת בתחום השיש משנת 1980 והיא מתמחה באספקת שיש למכירה עבור חדרי אמבטיה, מטבחים, מדרגות ועוד. החברה משווקת מורשה של שיש אבן קיסר והיא מוכרת שיש ומוצריו לחברות הקבלניות המובילות בארץ. החברה גם מוכרת ברזים וכיורי שיש של יצרניות מובילות בהן אקווה טופ, בלנקו, ברזי דמיקסה ו-k.w.c. מוצרי השיש למכירה מוצגים באולם התצוגה המרווח בקרית ביאליק.
רכשנו משטח אבן קיסר למטבח ב"שיש ביאליק". כשבועיים אחרי המדידות תיאמו איתנו התקנה והסבירו לנו שהמתקין יגיע בין 09:00 ל09:30 ושההתקנה לוקחת בין שעה לשעה וחצי.
נערכתי בהתאם בעבודה, הגעתי בזמן, שיניתי את לו"ז הפגישות תוך כוונה שעד שעה 11:00 לכל המאוחר אהיה בדרכי חזרה לעבודה.
בשעה 10:00 כאשר המתקין לא הגיע התקשרתי למשרד נאמר לי שהוא כבר בדרך ועוד מעט יגיע. כששוב התקשרתי, נאמר לי שהוא עם המנוף בדרך, רק עוד 10 דקות...
המתקין הגיע בשעתיים איחור וכמובן שמ"שיש ביאליק" לא חשבו שיש צורך לעדכן את הלקוח על כך. המתקין נכנס לדירה בשעה 11:05 ולטענתו שלא באשמתו: בסידור שעשו לו "שיש ביאליק" קבעו מספר דירות לאותה השעה. הוא גם סיפר שזה סיפור שכיח ב"שיש ביאליק".
פניתי ל"שיש ביאליק" על מנת לקבל פיצוי על עוגמת הנפש. זלזול בזמן הלקוח שדרש ממני דחיית פגישות נוספת, איחור לעבודה ועבודה עד שעה מאוחרת על מנת לחפות על הזמן האבוד.
תגובת הנציגים של "שיש ביאליק":
אין על מה לפצות אותך, אנחנו מתעסקים בשיש ולא בפיצה. מקובל אצלנו שלקוחות מחכים ואין על מה לפצות אותם. זה לא שלא באנו להתקין, הגענו, מה אתה רוצה. וזאת רק טעימה מהסגנון של הדברים שנאמרו
בקיצור, אם הזמן שלכם חשוב לכם ותרצו לקבל שירות, מ"שיש ביאליק" רצוי שתתפסו מרחק.
פניתי לבית העסק לצורך קניה והתקנת שיש במטבח, השירות שקיבלתי היה אדיב, השיש הגיע מעט באיחור, שילמתי מחיר שהיה סביר בעיניי, פניתי לשם כי קיבלנו המלצה מהקבלן.