Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
וייצמן - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על וייצמן

אזורי שירות

אשדוד

תחומי העסק

מסעדות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9441931

טלפון נוסף 08-8522593

פקס 08-8522593

מפה

Navigate
מפת הגעה אל וייצמן
נווט

מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על וייצמן

5
ציון כללי 5
אוכל 5
שירות 5
אווירה 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מסעדה פצצה! אוכל טעים מאד מאד! היינו הרבה פעמים. פגשנו אתכם באקראי ומאז אנחנו חוזרים שוב ושוב. תמיד יצאנו מרוצים! הסלטים, הבשרים, הלחם הרך, הכל טעים וממש מושלם! אנחנו מספרים עליכם בכל מקום ולפעמים גם מביאים איתנו חברים. המחיר סביר בהחלט, הכשר מעולה.
מושלם !!! אוכל פשוט טעיייייייייייייייייייםםם!!!! מושקע וברמה !!!! ממליצה בחווווום !!!! יחס , שרות טוב אוירה מושלמת !!!!!! כל מה שצריך במסעדה !!!!! תודה לכם מסעדת ויצמן!!!!!
תגובות (1)

yehudit.nadav - תמונה
תגובה של yehudit.nadav

01/05/2023

אנחנו לא מהאיזור. הגענו לשמה בעקבות ההמלצות בשביל לחגוג יומולדת. יצאנו מרוצים ממש! האוכל טעים והמנות גדולות. השירות מדהים והאווירה נעימה ממש.
אני מרוקאית :) אוכל פשוט מושלם !!! שווה כל שקל !! שרות וייחס מצוין . רוצו לשם עם בטן ריקה ומורעבת!!! תזמינו חצי מכמות הסועדים כי כל מנה שם כמו 2 !!! חחח מביאים פשוט בשפע אדייירר!!!!!!
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist