Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
פרטנר - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
9:30 - 21:30
9:00 - 15:00
מצאת השבת - 22:30
צפה בשעות הפעילות

תחומי שירות

שירותי תקשורת סלולרית מכשירי טלפון ניידים אביזרים וציוד קצה למכשירים סלולריים טאבלט Bluetooth סוללות למכשירים סלולריים מטענים למכשירים סלולריים אוזניות סמארטפונים
עוד פרטים

מידע נוסף על פרטנר

אזורי שירות

ראש העין

תחומי העסק

טלפונים סלולריים

תחומי עיסוק נוספים

תקשורת סלולרית

יצרן

Apple

Samsung

LG

HTC

Huawei

עוד פרטים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-9054888

פקס 03-9122024

פקס נוסף 074-7077858

מפה

Navigate
מפת הגעה אל פרטנר
נווט

יצירת קשר עם פרטנר

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 17 חוות דעת על פרטנר

1.5
ציון כללי 1.5
שירות 1.5
זמינות 1.5
איכות 2
שביעות רצון מהמחיר 2
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
נציג שירות מאשקלון במקום לחייב כרטיס שהוגש לו .חייב כרטיס קודם מלפני 4 שנים.פרטנר לא רוצים לדבר איתנו.עורך דין מאיים מהוצאה לפועל.שמאועזב פגוע.שלב ריאשון עוזב את פרטנר אחרי עשרות שנים המישפחה כולה וכן האינטרנט.שלום ולא להתראות
לא משלמים על אי הגעת טכנאי.
ברשותי הקלטה מפורשת של נציג פרטנר שאומר לי שמצאו לי טכנאי שצריך לבוא כל רגע. ווידאתי היטב. יום שלם לא הגיע טכנאי, עשיתי מלא שיחות אליהם, יום עבודה שלא שולם, ולבסוף טוענים שהנציג לא היה מוסמך לומר זאת. כלומר, בעיה שלי. זה שהוא עובד אצלם, וענה לי לשיחה, זה בעיה שלי. "הוא מצידם, מקבל העלאה ותשבוחות כי הטעה אותי, אני כלקוחה 21 שנה מקבלת שקרים, זילזול ועצבים.
שירות גרוע מאוד
החברה שנותנת את המענה הכי גרוע ללקוח בפרט כשהוא מחייבת חיובים חריגים והזוים ואין עם מי לדבר
גרוע
בעת שאני והמשפחה שלי טסנו לחול להונגריה עשינו חריגות בהונגריה. בעת חזרה לישראל בקשתי לחלק את החשבונית האחרונה לתשלומים כי היה לי כמעט 2500 שח וקיבלתי דחיה לעשות 5 תשלומים על כל הסכום, הם מוכנים על חלק מהסכום.
יאוש
מאז התאריך הנקוב לעיל אני פונה לתקן מכשיר שפרטנר סיפקה לי עם מתן אחריות לשנה. המכשיר מאז פגום, אין צלצול ואין רטט. מה יהיה.
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist