Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
ד"ר נוה עוזי - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ו'

בתיאום מראש

צפה בשעות הפעילות

ד"ר עוזי נוה הינו מומחה ברפואה תעסוקתית זה שנים רבות. ניהל בעבר את המחלקה לרפואה תעסוקתית של קופ"ח לאומית בצפון במשך 10 שנים, ניהל את המחלקה לרפואה תעסוקתית של מכון "מור" בחיפה. בעל ניסיון רב שנים בכתיבת חוות דעת רפואית-תעסוקתית עבור חולים, עורכי דין, ועדות רפואיות, בית המשפט ועוד.
בעל תואר דוקטור לרפואה מהטכניון בחיפה, בעל תעודת מומחה לרפואה תעסוקתית, בעל תואר מאסטר ברפואה תעסוקתית מאוניברסיטת תל אביב.

רופא תעסוקתי הוא הסמכות הרפואית הקובעת את דרגת כושר העבודה של אדם לאחר מחלה, תאונה פציעה וכו'.
רופא תעסוקתי עוסק גם בקביעת קשר בין מחלות ופגיעות לבין חשיפות שונות בעבודה העלולות לגרום לנזק גופני.
חוות דעת רפואית בעניין כושר עבודה או קשר בין חשיפה בעבודה למחלה נדרשת ע"י עורכי דין, חברות ביטוח, בית משפט, ועדות רפואיות שונות, קרנות פנסיה, ועדות רפואיות של המוסד לביטוח לאומי לשם קביעת דרגת נכות ואובדן כושר עבודה וקביעת מחלת מקצוע.

הרופא התעסוקתי בודק את החולה, בודק את המסמכים הרפואיים (כולל מכתבי המומחים השונים שבדקו את החולה, תוצאות בדיקות שונות, פרוטוקול הוועדה הרפואית אשר בדקה את הנפגע בביטוח לאומי או קרן הפנסיה), החולה ישלח לבדיקות נוספות לפי הצורך כדי להגיע להחלטה לגבי כושר העבודה.

חוות הדעת של רופא תעסוקתי הינה מסמך רפואי משפטי הכרחי לצורך הצלחת תביעה, הן מול המוסד לביטוח לאומי, כמו גם, מול קרנות פנסיה, חברות ביטוח שונות במסגרת תביעות בגין אובדן כושר עבודה.

ד"ר נוה הינו מומחה בבדיקות כלי הדם השונים בגוף: עורקי הצוואר, הגפיים, כלי הדם בבטן, עורקים וורידים.
בדיקות כלי הדם אינן פולשניות ומבוצעות ע"י מכשירי דופלר ואולטרסאונד לצורך קביעת מידת המחלה בכלי הדם, בדיקות לפני התערבות ע"י צנתור או ניתוח, מעקב אחר התערבות בכלי הדם (ניתוח, צנתור וכדומה).
בעל ניסיון רב שנים בביצוע כל בדיקות כלי הדם.
ניהל את המחלקה לאבחון כלי דם של מכון "מור" ובי"ח כרמל.

עוד פרטים

מידע נוסף על ד"ר נוה עוזי

אזורי שירות

חיפה

תחומי העסק

רופאים תעסוקתיים

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3253937

טלפון נוסף 052-2691006

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ד"ר נוה עוזי
נווט

מציג 0 חוות דעת חוות דעת על ד"ר נוה עוזי

רוצה לשתף בחוויה שלך מהעסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist