Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
פטוש - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על פטוש

אזורי שירות

חיפה

תחומי העסק

מסעדות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9441185

טלפון נוסף 052-4521998

מפה

Navigate
מפת הגעה אל פטוש
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 10 חוות דעת על פטוש

4
ציון כללי 4
שירות 3.5
אוכל 3.5
אווירה 4.5
שביעות רצון מהמחיר 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מקום יפה. אוכל בינוני מאוד.
הזמנו פילה עוף מטוגן בשמן זית ולימון מנת דג וסלט. הסלט היה טעים, מנות הדג והעוף הגיעו לא חמות ונראה שהוכנו מראש ורק חוממו קלות. אוכל לא טעים ולא מתובל . קוקטלים מלאים בסוכר. מאכזב. המקום נעים ומעוצב. לא נחזור.
פטוש
מקום נחמד מאוד במושבה הגרמנית. מומלץ לנסות את העוגת קוקוס החמה שהיא פשוט מעדן. מומלץ
בוהריים שבת בכיף
הגענו בהרכב של שני זוגות לבוהריים במסעדת פטוש שבשדרות בן גוריון במושבה הגרמנית בחיפה. ניתן לשבת בחוץ, אך רב השולחנות נמצאים באיזור בו מותר לעשן, או בפנים. בפנים יש מספר רב של חללים, גם בקומת הכניסה וגם בקומה העליונה, חדרים בגדלים שונים, מעוצבים בטוב טעם. אכלנו שקשוקה, שמגיעה בלווי ירקות חתוכים, פיתה ולבנה; סלט טבולה קטן (שהיה ממש גדול ומשביע), חומוס ופלטה ים תיכונית (מספר מאפים טעימים). לקינוח חלקנו כנאפה. היתה ארוחה כיפית וטעימה מאוד.
פטוש
ישבנו היום במקום הזמנו קפה הפוך ואת עוגת הקוקוס החמה המפורסמת של המקום שגם הפעם לא אכזבה. למעט זה שקיבלנו מים מהברז עם טעם נוראי אף אחד מהמלצרים לא טרח לשאול אותנו אם הכל בסדר אפילו פעם אחת, דבר שהוא לא תקין ולא היה קורה במקומות אחרים עם שירות תקין. מוטב לו ישפרו את שירות המלצרים במקום שכן הלקוחות אינם מובנים מאליו.
אווירה נעימה והאוכל טעים!
הייתי אתמול עם חברים בפטוש במושבה הגרמנית. קודם כל היחס היה מאוד נעים והאווירה במקום רגועה, יש מוזיקה נעימה ברקע ומקום מרווח לשבת. עם זאת המלצרים הגיעו לשולחן לעיתים רחוקות והיה צריך לחפש אותם באופן פעיל. הזמנו חומוס פטריות, צ'יפס, לבנה, סלט פאטוש, סלט ריחנה ועוד שתי מנות עוף. המנות היו מאוד יפות, הגיעו מהר והכל היה טעים. כמו כן, הזמנו קראף של לימונענע גרוס, במחיר משתלם ובטעם טעים(: מומלץ.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist