Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
שישר טכנולוגיות בע"מ - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
9:00 - 16:00
צפה בשעות הפעילות

כל סוגי הדיו לכל סוגי המדפסות

שישר טכנולוגיות בע''מ מאפשרת לרכוש דיו למדפסת, כמו גם טונרים וצבעים. אצלנו תמצאו ראשי דיו וטונרים, מקוריים וחליפיים גם יחד, עבור המדפסות של מיטב היצרניות, לרבות HP, סמסונג, לקסמרק, בראדר ועוד. כל המוצרים שאנו מספקים עומדים בדרגת האיכות הגבוהה ביותר ומגיעים במחיר אטרקטיבי לכל הדעות.
חברת שישר טכנולוגיות בע''מ, שנוסדה ב-1999, מציעה ללקוחותיה גם מעבדת שירות, הגדולה מסוגה באזור השרון. במעבדה ניתנים שלל שירותים משלימים עבור מדפסות, ובכלל זה שירות תיקונים או החלפת רכיבים. אתם מוזמנים להגיע לחנות שלנו בצומת כפר סבא (חניה חופשית), כאשר לנוחיותכם מוצע גם שירות משלוחים לכל רחבי הארץ.

עוד פרטים

תחומי שירות

מדפסות טונרים טונרים ותופים למדפסות לייזר ראשי דיו חידוש טונרים למדפסות מילוי ראשי דיו מילוי מחסניות דיו מיחזור ראשי דיו ערכות מילוי דיו מחסניות דיו גלילי דיו לפקסימיליות מחסניות דיו למכונות צילום אביזרים לפקס ציוד מתכלה למדפסות ראשי דיו מקוריים ראשי דיו חלופיים ראשי דיו שחורים ראשי דיו צבעוניים
עוד פרטים

מידע נוסף על שישר טכנולוגיות בע"מ

אזורי שירות

כפר סבא

תחומי העסק

דיו למדפסות

מדפסות

תחומי עיסוק נוספים

מדפסות

מאפיינים נוספים

תיקון מדפסות

חלפים למדפסות

השכרת מדפסות

שיווק מכונות צילום

ייעוץ מקצועי בנושאי הדפסה

אפשרות קנייה באמצעות האינטרנט

מוצרים בעלי תו ירוק

משלוח עד הלקוח

אפשרות לשירות אקספרס

עוד פרטים

זמינות

פתוח בשישי

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 09-7431212

פקס 09-7435222

מפה

Navigate
מפת הגעה אל שישר טכנולוגיות בע"מ
נווט

יצירת קשר עם שישר טכנולוגיות בע"מ

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 17 חוות דעת על שישר טכנולוגיות בע"מ

4
ציון כללי 3.5
שירות 4.5
זמינות 4.5
איכות 4
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות מהיר ואדיב
כשאני צריכה מדפסת חדשה או טונר, אני מתקשרת אל שמוליק משישר או לליאת שבדרך כלל משיבה לטלפון. באדיבות ובמקצועיות מוצעת לי המדפסת המתאימה לי. אפשר לרכוש טונר חלופי במחיר מוזל או טונר מקורי. ברכישת מדפסת ניתנת אחריות לשנה. השירות מהיר, אספקה עד אלי או איסוף עצמי. החנות נמצאת במקום מרכזי ונגיש.
תגובות (1)

שישר טכנולוגיות בע"מ - תמונה
תגובה של בית העסק

16/12/2020

תודה רבה על ההמלצה נשמח בעתיד לשרת אותך שוב
מהירים
הזמנתי מדפסת, הגיעה תוך יומיים לדרום, פשוט נהדר! המוכרת הייתה אדיבה וסובלנית.
תגובות (1)

שישר טכנולוגיות בע"מ - תמונה
תגובה של בית העסק

21/02/2019

תודה רבה על חוות הדעת
שירות גרוע ביותר!!
הזמנתי מדפסת מבית העסק, המדפסת לא הגיעה. התקשרתי מספר פעמים כדי לתאם שליח, ללא הצלחה. בהתחלה אמרו שהשליח לא נמצא, אחר כך אמרו שביקשתי איסוף עצמי וכו'. המחירים אולי סבירים אבל לא שווה עם כזה שירות.
תגובות (1)

שישר טכנולוגיות בע"מ - תמונה
תגובה של בית העסק

03/01/2019

לאחר בדיקה מקיפה לא ידוע לנו על המקרה. אנא כתבו לנו פרטים נוספים, מספר הזמנה או מספר חשבונית. בברכה, שמוליק שני
פניתי לבית העסק לצורך רכישת מדפסת, השירות היה בסדר גמור הם התנהלו איתי באדיבות, הסחורה היגיעה בזמן לפי מספר הימים שהיבטיחו, המחיר היה סביר ולפי ציפיותי, הגעתי לבית העסק לאחר בירורים במקומות אחרים.
פניתי לבית העסק על מנת לתקן מדפסת, אני מאוד מרוצה, קיבלתי שירות מצויין ואדיב, פניתי אליהם מכיוון שאני מכיר אותם ובהחלט אחזור אליהם כשאצטרך בעתיד.
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist