Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על רחמנינוב אלעד

אזורי שירות

גבעת שמואל

תחומי העסק

מספרות ועיצוב שיער

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-5328118

מפה

Navigate
מפת הגעה אל רחמנינוב אלעד
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 89 חוות דעת על רחמנינוב אלעד

5
ציון כללי 5
שירות 5
זמינות 5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אלוף,אלוף,אלוף!!!!!
אלוף,אלוף,אלוף!!!!! אז ככה אני כבר מספר חודשים כבר לא צובעת את שערי,מסתובבת עם שורש "ענק" ,כי נמאס לי להתאכזב מכול פעם שהגעתי למספרות עם שם שהבטיחו שיוציאו אותי עם צבע מושלם וזה לא קרה. יש לי פיגמנט נחושתי בכמויות בשיער ובכל פעם שצובעים את שערי ואני מבקשת שלא יצא לי כתום,אני יוצאת עם כתום ,לכן הפסקתי לצבוע,לפני כשבוע אחרי חיפושים קדחתניים ,מצאתי אלוף בכימיה לשיער ומדריך כימיה למעצבי שיער,(חשוב לציין),הפעם באמת לא התאכזבתי וקיבלתי את הצבע המושלם,אני מקבלת אין ספור מחמאות והתחדשתי בתספורת מהממת,בקיצור הוא אלוף .
א ל ו ף .
הגעתי למספרה של אלעד רחמנינוב מהמלצות באיזי,האמת בהתחלה דיי חששתי,אני בעלת שיער מתולתל מלא ונפוח ויש לי לא מעט אכזבות מספרים שהבטיחו לי" ניסים",קראתי עליו שהוא מומחה בתלתלים ומעבר לכך הוא כימאי שיער,יש לי רגישות מאוד גדולה לצבע וחייבת להודות לאלעד, שבזכות הצבע האיכותי שהוא משתמש והוא הסביר לי ,שהצבע הוא ללא אמונייה וללא ppd ,(אני מקווה שרשמתי נכון את המרכיב) צבע אקולוגי השומר על השיערה,הופתעתי לטובה,השיער נעים ומלא ברק וברור שיצאתי עם תספורת מדהימה,סוף,סוף אני יכולה ללכת עם השיער פזור ,בזכות העיצוב שהוא עשה לי והשיקום לנפח וליובש,תודה על הטיפול המסור והסובלנות האין סופית,אני בטוח אחזור שוב :).
מהפך!!
חוויה יוצאת דופן,מהרגע שנכנסתי למספרה,כבר הרגשתי שהגעתי למקום הנכון,הרגשה של בית חם,פינוק של קפה הפוך עם מאפה ,יחס לכל לקוחה כאל מלכה ,אלעד והצוות מאוד נעימים ומקצועיים,קבלתי בפעם הראשונה בחיי(והייתי בהרבה מספרות בארץ ובעולם) יעוץ כנה וסופר מקצועי מאלעד,עד שלא הבנתי את כל שלבי הטיפול,הוא לא התחיל בעבודה,גיליתי אדם מאוד מקצועי ,סובלני ושבאמת מבין וחיי שיער. במקצועי אני עוסקת בהפקות ופוגשת הרבה בעלי מקצוע מתחום האופנה,אבל אחד כמו אלעד לא יצא לי לפגוש,עם ידע כל כך עצום ואיש צנועה,בקיצור מאוד,מאוד מרוצה ,הוא עשה לי מהפך יוצא דופן ואני ממש אוהבת את המראה החדש שלי,ממליצה בחום על האחד והיחיד!!
מקצוען.
הגעתי לאלעד בהמלצה של חברות,שציינו שהוא מומחה לכימיה ותוספות שיער,התרשמתי מאוד לטובה מהיחס,השרות,הסובלנות ומעל לכל המיקצועיות.יצאתי סופר מרוצה ,עם תוספות שיער שחלמתי עליהן כבר הרבה זמן,לא יאמן,אבל זה נראה ומרגיש חלק ממני ובנוסף עשיתי גווני בליאז הורסים.ממליצה בחום מאוד מרוצה.
מקצועיות ללא פשרות!!
הגעתי לאלעד בעקבות המלצה של חברות שהוא מומחה בכימיה ותוספות שיער,התרשמתי לטובה מהיחס,השרות,הסובלנות והמיקצועיות,אלעד עשה לי תוספות מדהימות ,אני מרגישה שהן חלק ממני,מרגיש בדיוק כמו השיער הטיבעי שלי ולא לשכוח שעשיתי גם גווני בליאז הורסים,אני סופר מרוצה ,ממליצה בחום.
10 10
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist