Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
אווזי - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על אווזי

אזורי שירות

חיפה

תחומי העסק

מסעדות

מאפיינים נוספים

חדר פרטי VIP

מתחם ידידותי לילדים

אפשרות לאירועים במקום

אינטרנט אלחוטי

סוגי מטבחים ומאכלים

בשרים

ישראלי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9443065

טלפון נוסף 04-8552000

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אווזי
נווט

מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על אווזי

4
מחיר 3.5
אוכל 4
שירות 3.5
אוירה/משלוח 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אווזי בקניון חיפה
בקניון חיפה בקומה השנייה נמצאת מסעדת אווזי הפתוחה גם בשבת. אנחנו הזמנו בדלפק לאפה פרגית עם שתייה במחיר 30 שח. תחילה יש לשלם ולאחר מכן ,למזמינים בדלפק,אפשר לשבת בשולחנות מחוץ למסעדה. למי שרוצה,יש אפשרות גם לשבת במסעדה ולהזמין על פי תפריט. האוכל טעים ומוכן טרי על פי ההזמנה. חנייה חופשית בחניוני הקניון.
לא מרגש אוכל סביר
הגענו בהרכב משפחתי גדול של 15 איש לחגוג יומולדת לאחד האחיינים. הזמנו עסקיות לילדים ב35 ₪ ועיסקיות למבוגרים ב73 ₪ המחיר טוב והמנות בהחלט משביעות, יש מגוון גדול של סלטים המוגש לשולחן שרובם היו טעימים ההזמנה הגיע צהר והכל יצא ביחד, אבל בגדול האוכל היה בסדר ולא יותר מזה..
מתאים לרעבים
הקונספט במקום הוא של ארוחת עסקית הבית: סלטים חופשי (כולל צ'יפס וכדורי פלאפל)עם שתיה קלה וחמה וקינוח והמחיר נקבע לפי המנה העיקרית. הזמנו 3 ארוחות הבית- 2 שיפודי פרגית ושיפוד קבב (כל ארוחה 55 ש"ח). האוכל היה טעים מאוד אך הפעם השירות היה נוראי. בדרך כלל אין הדבר כך. הפעם, דברים שרצינו לא היו, חלק היינו צריכים להגיד למלצרית במיוחד, צ'יפס לא הגיע עד כמעט סוף הארוחה וגם זאת לאחר שפנינו למנהל. מאז אותה פנייה השירות השתפר.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist