Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
יאן-יאן - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על יאן-יאן

אזורי שירות

חיפה

תחומי העסק

מסעדות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9419961

טלפון נוסף 053-9441208

טלפון נוסף 04-8660022

מפה

Navigate
מפת הגעה אל יאן-יאן
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 18 חוות דעת על יאן-יאן

4.6
ציון כללי 4.9
מחיר 4.3
אוכל 4.7
שירות 4.6
אוירה/משלוח 4.4
אווירה 4.6
שביעות רצון מהמחיר 4.9
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מסעדה מומלצת בחום
אווירה נעימה ומיוחדת, שירות נפלא. כל מנה טעימה ומיוחדת. נחזור בוודאות
השירות הכי טוב שקיבלנו
הזמנו מקום לאירוע של 25 אנשים ליום שבת, הצוות נעתר לכל בקשה שלנו (הגענו גם כמה פעמים לתאם תפריט, לבדוק את הציוד ולתאם ציפיות), בכל פעם קיבלו אותנו במאור פנים. באולם היו מקרן, מגבר, מיקרופון, חדרון כניסה ושירותים צמודים, החדר גדול מאוד ומקושט בבלונים ומספיק שולחנות קטנים להנחת חפצים אישיים. הסכימו שנביא בקבוקי יין, קישוטים ועוגה מבחוץ. הגענו שעה לפני כדי להתחיל להתכונן והאולם כבר היה מוכן כפי שביקשנו. המלצרית של האירוע הייתה קשובה ודאגה לנו לכל מה שהיינו צריכים, הצוות מקסים כרגיל, מתייחס לכל אחד כמו משפחה! האוכל היה טעים מאוד ובכמויות גדולות שהספיקו ליותר, בסוף כל מה נשאר נארז (גם בלי שביקשנו) וחיכה לנו בחמגשיות. יצאנו בתחושה מצויינת ונהנינו מכל רגע, נחגוג שם גם את האירועים הבאים שלנו בוודאות! ותודה שוב לצוות המסעדה המקסים :)
מקום מקסים!! נעים...ואיכותי!
מסעדה וותיקה שאני מכירה עוד מילדותי.. עם אוכל טרי..טעים ואיכותי..והכי חשוב היחס תמיד מחייכים שירותיים ואדיבים! תמיד נעים לשבת...המחירים סבירים מאוד! והעסקיות מעולות ובשפע...יש עסקיות גם בשבת שזה ממש אחלה! מומלץ בחום!!
נהנינו מכל דקה ומכל ביס
הגענו למסעדה והתקבלנו במאור פנים.השירות היה מהיר מאד ונעים מאד!האוכל הגיע בסדר הנכון ומה שהיה אמור להיות חם-היה חם מאד,מה שהיה צריך להיות קר,היה קר במידה הנכונה.מאד נהנינו ובטוח שנחזור שנית!!
שווה מאוד!
לא יקר מידי, טעים מאוד, מנות גדולות מאוד ומשביעות.
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist