Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
"ישא ברכה" - מידע לדירות - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
10:00 - 20:00
10:00 - 12:00
צפה בשעות הפעילות
Coupon

מגיע לך קופון - 4% הנחה לנרשמים עכשיו

תנאי שימוש - השימוש בקופון בהתאם לתנאים המקובלים בבית העסק. ההטבה תקפה בהצגת הקופון בלבד. דפי זהב אינה נושאת באחריות כלשהי בקשר עם הקופון.

ישא ברכה מתפעלת מאגר מידע אשר מספק מענה מלא למחפשים תיווך פשוט ונוח של דירות, המתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. החברה מתפעלת מרכז מידע המאגד תחתיו דירות המוצעות למכירה או להשכרה בירושלים וסביבתה, מאגר אשר מתעדכן 24 שעות ביממה. הרישום למאגר פשוט במיוחד, כאשר הלקוחות מקבלים את המידע על בסיס מנוי חודשי, כולל אפשרות לקבלת מידע ספציפי בדואר אלקטרוני או באמצעות פקס. השירות אינו כולל דמי תיווך, מה שמגלם בתוכו חיסכון כלכלי משמעותי עבור מחפשי הדירות, כאשר גם הפרסום מטעם בעלי הדירות אינו כרוך בתשלום.

עוד פרטים

מידע נוסף על "ישא ברכה" - מידע לדירות

אזורי שירות

ירושלים

תחומי העסק

תיווך

זמינות

פתוח בשישי

שפות שירות נוספות

אנגלית

יידיש

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 02-6406666

פקס 02-6406667

מפה

Navigate
מפת הגעה אל "ישא ברכה" - מידע לדירות
נווט

יצירת קשר עם "ישא ברכה" - מידע לדירות

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 15 חוות דעת על "ישא ברכה" - מידע לדירות

4.2
ציון כללי 4.1
שירות 4.3
מחיר 3.5
עמידה בזמנים 4.6
זמינות 4.4
שביעות רצון 4.5
שירות 5
איכות 4.3
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
רצינו לציין שהייתם שליחים משמים למצוא את הדירה המושלמת , ד' ישלם שכרכם , היינו שמחים אם תרחיבו באזור נתיבות וכל מיני קהילות חרדיות בארץ , יעזור מאוווד, תזכו למצוות , רק הסכום לשכירות ממש!!! אבל ממש גבוה , אנחנו שוקלים אם לעשות שוב עכשיו.
מיוחד
זמינים מאוד תוך כמה דקות עונים ויש אפשרות שהם חוזרים והם חוזרים מיד
לא הכי מומלץ
קחו בחשבון שמנוי בישא ברכה אינו ניתן להקפאה. נניח, אם שילמתם 200 שח ודקה אחרי זה עוד לפני שהם שלחו את הדוח שכירות הראשון ראיתם פרסום וסגרתם חוזה (מה שקרה לנו), לא יתנו לכם להקפיא את המנוי לזמן שתהיו זקוקים לו (וברור מאליו שלא יתנו לכם החזר של שקל). נגעת נסעת שילמת. גם השיחה עם האחראי לא הייתה נעימה והוא נדהם מהחוצפה שלנו לשאול כזו שאלה, למרות שהיא נשאלה בעדינות ובהסבר מפורט. דבר נוסף, רובם המוחלט של הדירות שם מופיעות בעלונים המקומיים האזוריים, וביד2 ולדעתנו די חבל על הכסף, אבל שכל אחד יעשה את השיקול שלו.
תגובות (1)

"ישא ברכה" - מידע לדירות - תמונה
תגובה של בית העסק

30/06/2020

בוא נסכם את הסיפור שלך כך, הסיפור לא היה כפי שאתה מספר, 1. לא שילמת 200 ש"ח, באותו דקה שכבר כן שילמת הדוח נשלח, 2. לא פניתם מיידית באותו דקה אלא אחרי.... גם לא מובן מדוע לאחר שקיבלתם פעמיים רשימות בלי טלפונים חינם, ורק אחרי ששילמתם פתאום גיליתם לטענתכם שהדירות מופיעות גם במקומות אחרים, חוכמה שלאחר מעשה/תשלום וזאת כשראיתם את החומר לפני התשלום, קצת מגוחך לטעון כך, אלא אם כן רוצים להשמיץ. כך גם לכתוב תגובה תחת שם בדוי.
יעיל ומהיר
שרות מהיר ויעיל,גם המענה הטלפוני יעיל ומהיר
דבר מעולה ועסק מוצלח
שירות טוב וזמין. מאגר טוב ומעולה מוצלח מאוד וזמינות טובה מאוד
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist