Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
מסה - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
7 ימים בשבוע
12:00 - 16:45, 19:00 - 23:00
צפה בשעות הפעילות

המסעדה כרגע בשיפוצים ובקרוב תפתח

מידע נוסף על מסה

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

מסעדות

מאפיינים נוספים

מסעדות רומנטיות

חדר פרטי VIP

אפשרות לאירועים במקום

אינטרנט אלחוטי

סגנון המסעדה

מסעדת שף

מסעדות יוקרה

בר מסעדה

סוגי מטבחים ומאכלים

בשרים

דגים

גורמה

פירות ים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-7103222

טלפון נוסף 03-6856859

פקס 03-6858001

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מסה
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 14 חוות דעת על מסה

3.9
ציון כללי 5
מחיר 2.7
אוכל 4.4
שירות 4.2
אוירה/משלוח 4.2
אווירה 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
תמורה מלאה למחיר
במסעדת מסה תמיד קיבלנו יחס מקצועי, זמינות גבוהה של המלצרים ואוכל שאנחנו מאוד נהנים ממנו בכל ביקור מחדש. המחירים מעל הממוצע אבל שווים את האוכל והעיצוב היפה שלו ודל המסעדה.
אכזבה
השקיעו בתפאורה , אך שכחו שהלקוח בא לאכול ולשבוע. התרגלנו כבר שהמנות קטנות, אבל ההתקמצנות בסלטים ואפילו בלחם מוגזמת. לוקחים לך את סלסלת הלחם הריקה ואפילו לא מציעים לך עוד פרוסה. יצאתי רעב מהמסעדה.
Messa Chef קינוחיםם מושלמים.
אחד הקינוחים הכי טעימים והכי מפוצצי קלוריות שאכלתי בחיי! שילוב של כמה קינוחים מדהימים ביחד, פשוט מביא תוצאה מושלמת. קינוח מושלם, לאכול ולהינות מכל ביס וביס. ממש ללקק את האצבעות! מקרונים עם גלידה, פיררוי עוגיות, קצפת, שמנת, ריבה, מה יכול להיות מושלם יותר. המקום מעוצב בצורה מקסימה, מקום מרשים במיוחד. יחס המלצרים מעולה, והשירות מהיר. אני נהנתי !!!!!!!!!!!
מסעדה מפוארת עם אכזבה
כבר בכניסה למסעדה ניכר בהשקעה הרבה במקום - החל מהשנדלירים דרך השולחנות המרשימים וכלה בכסאות. האוכל די טעים , צפוי. החיסרון הינו ברמת השירות - המלצרים אומנו להיות מעין רובוטים ולכן השירות עצמו יעיל אבל פחות אישי כפי שהיית מצפה ממסעדה ברמה שכזו.
Messa רומנטית וכיפית
אווירה מדהימה ורומנטית במיוחד ב- Messa ! נהננו מאוד, מהשירות, מהמנות ומהאווירה היחידות והרומנטית שהייתה שם.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist