Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בפתח תקווה
עו"ד סבג דוד בלוד

הבעל שם טוב 6, לוד

(0)
072-3262397 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
ברק אסף - משרד עו"ד ונוטריון בפתח תקווה

אודם 5, פתח תקווה

(2)
072-3234727 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
עו"ד ונוטריון גיא יקותיאל בפתח תקווה

בר כוכבא 44, פתח תקווה

(0)
072-3236110 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על מיה מאירי, משרד עו"ד ונוטריון

אזורי שירות

פתח תקווה

תחומי העסק

נוטריונים

תחומי עיסוק נוספים

עורכי דין

התמחות בשפות

אנגלית

עברית

זמינות

עסק שומר שבת

פתוח בשישי

שפות שירות נוספות

אנגלית

צרפתית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-2593728

טלפון נוסף 054-4909404

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מיה מאירי, משרד עו"ד ונוטריון
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על מיה מאירי, משרד עו"ד ונוטריון

5
ציון כללי 5
שירות 5
זמינות 4
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מקצועיות ומחויבות ללא פשרות
אם אתם מחפשים עו"ד שמכבדת את עצמה ואת אחריותה המקצועית ללקוח,עו"ד מיה מאירי זאת התשובה! עו"ד מיה מאירי טיפלה בתיק שלי,במקצועיות ומחויבות מלאה! עבדתי עם עו"ד רבים,חלקם מקצועיים יותר ופחות,נחמדים ולא נחמדים,מעולם לא קרה לי שהייתי ממש תלוי בטיפול המסור והאכפתי של העו"ד ליצירתיות וראש גדול כנגד הזמן ובאופן כה קריטי ואקוטי כפי שקרה לי עם עו"ד מיה מאירי!זה לא קורה הרבה,אם בכלל,ולמזלי הרב במצב בו נקלעתי עו"ד מיה היתה העו"ד הנכון,ה א ד ם הנכון ובמקום הנכון,זכיתי ממנה לזמינות מלאה ברגעים הקריטים ביותר עבורי,בשעת השין,אף שהיא עצמה היתה במצב,מקום וסיטואציה שאדם אחר כלל לא היה עונה לטלפון אם איננו בן משפחה,הספיקה הודעה קטנה ששלחתי...היא עזבה הכל בתזמון וסיטואציה אישית שהיו ממש בלתי אפשריים עבורה כי ידעה כמה עזרתה נחוצה וקריטית עבורי,כי לא וויתרה ורצתה שאזכה לחגוג את ערב חג הפסח,חג החירות בשמחה,בשקט נפשי ורוגע עם משפחתי בידיעה כמה אקוטי כי הדברים ייקרו לפני ערב החג,כי לעיתים עבור הלקוח זה עכשיו או לעולם לא! ייאמר לזכותה כי בזכות עזרתה,מחויבותה למתן השירות,המקצועיות והיחס האישי הטוב והחם זכיתי לחגוג את ערב הפסח,חג החירות עם משפחתי שמח,רגוע מאושר וטוב לב,עם השקט הנפשי שבא עם הידיעה שדברים הסתיימו בהצלחה ולטובה! חשוב לדעת שהעו"ד שלך יהיה לצידך ברגעים שנקווה שלא נדע,אך גם ברגעים שבאמת תצטרך אותו,בסיטואציות הקשות והמורכבות יותר,שתצטרך אכפתיות וראש גדול,כשלי זה קרה-מיה מאירי (עו"ד מיה מאירי) לא אכזבה אותי!!!
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

19/07/2018

תודה נמרוד יקר, לא יכולתי לבקש המלצה יותר חמה מזו
כבר בפגישה הראשונה עם עורכת די
כבר בפגישה הראשונה עם עורכת דין מיה מאירי נתקלנו באשה מיוחדת במינה. נעימה קשובה מבינה סופר מקצועית. הבעיה שהצגנו לפניה טופלה ללא דחיות ובסופר מקצועיות לשביעות רצוננו המליאה. תודה מיה מאירי.
מצויין
עו"ד מאיה מאירי הינה מעבר לעו"ד גם מסייעת בזמנו משבר להמשיך את העיסקה קדימה , יוזמת חושבת מחוץ לקופסה ולבסוף שני הצדדים מרוצים , אני אישית כמתווך וכלקוח , שנתנה לי שירות ממליץ מאוד .
שרות אישי ומקצועי
זכיתי בשרות אישי, תשומת לב ומקצועיות רבה. קיבלתי הסבר מפורט מה ניתן לקבל ומה לא תמורת שכר טרחה. יעוץ משפטי ראשון קבלתי ללא תשלום ורק אחרי הסכמתי להמשיך ייצוג משפטי התבקשתי לשלם. ממליץ בחום.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

09/07/2018

תודה ולאד. תמיד אשמח לתת שרות משפטי מקצועי עם כל הלב
מקצועיות , אמינה , קשובה !
אנו זקוקים לעורך דין שילווה אותנו כמעט בכל שלב בחיינו הבוגרים . הסכם ממון , רכישת דירה , הסכם גרושין ( לא עליכם) צוואה ועוד ועוד ... אני הולכת בדרך הזו המון שנים עם עו"ד מאיה מאירי . ממליצה גם לכם ! .
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

09/07/2018

ורד היקרה, תודה על האמון
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist