הגיע אלי בלילה לתקן מקרר בלומברג. לא יודע לתקן אמר שיגיע למחרת. הגיע ופירק את המקרא כולו. אני התקשרתי לטכנאי אחר 4יש מקסים שתדרך אותו דרך הטלפון. הוא פגע במקרר. ביקש פעמיים ביקור למרות שפועל זה ביקור אחד לא מעט פתרון והיה עקשן לא ממליצה בכלל.
באתי בשעה לא שגרתית (12 בלילה) וכשהגעתי ראיתי שהמקרר מקצר. איתרתי את מקור הבעיה והמקרר חזר לעבוד. זהו מקרר ישן וייתכן והיו בו פגמים נוספים (אני לא צריך לנחש את זה). למחרת הלקוחה ביקשה שאתן חוות דעת גם לטכנאי הקבוע שלה וזה מה שעשיתי וגם הסברתי לו את מהות התקלה. אני עובד בתחום הזה למעלה מעשרים שנה ולא צריך עזרה מטכנאים אחרים. חבל שהיא מלכתחילה לא קראה לטכנאי הקבוע שלה. כנראה שהוא לא ידע להתגבר על התקלה או שלא רצה לבוא בשעת לילה מאוחרת. במקום לומר לי תודה שהגעתי בשעה מאוחרת במקום הטכנאי שלה והצלחתי לתקן את מה שטכנאי אחר לא הצליח לעשות היא משמיצה. תודה ולהתראות
המזגן שלי לא קירר, הייתי בטוח שהבעיה היא בחוסר גז, רוני מיד ראה שהבעיה היא קצר. תוך חצי שעה תיקן לי את הקצר וביקש מחיר מאוד נמוך.
חסך לי מילוי גז מיותר. אדם הגון וישר.
רוני היה אצלי במשך 4 שעות , בהתחלה הוא ניסה לתקן את המזגן ולאחר מכן אמר שצריך למלא גז ואז נסע לקנות, לאחר מכן חזר ומילא גז לאחר מכן המזגן עדיין לא קירר ורוני התחיל לדבר על הצעת מחיר למזגן חדש.שילמתי לרוני על השירות 1200 ש"ח!!!!!! לאחר כמה ימים הזמנתי טכנאי אחר לקבלת עוד חוות דעת, הטכנאי השני הגיע ומילא גז והוקוס פוקוס המזגן מקרר!(הפעם שילמתי 600 ש"ח) בקיצור רוני לא מילא גז בכלל ולקח לי 1200 ש"ח על שום דבר וכלום! לאחר מכן התקשרתי לרוני וביקשתי את הכסף בחזרה, הוא אפילו לא התנצל ואמר שהוא לא מחזיר כסף
הייתי אצל הלקוחה כדי לטפל במזגן שלה. לאחר הטיפול כנראה שהייתה בעיה נוספת ובמקום להתקשר אלי כדי לטפל בבעיה היא מיהרה להתקשר לטכנאי אחר שהשמיץ אותי . הטכנאי לא רק שלא מילא לה גז אלא דאג לרמות אותה ולגבות ממנה תשלום נוסף וכדי לחפות על מעשה ההונאה שלו הוא דאג להשמיץ הלקוחה האמינה לו . זו שיטה ידועה של טכנאים למיניהם שאני סולד ממנה
אשמח אם הלקוחה תיצור אתי קשר
יש לי המון לקוחות שמאוד מרוצים מהשרות שלי.
נזל לי המזגן, כנראה שהניקוז היה קצת סתום, בניסיונו לאתר את הבעיה הוא פירק את המכסה של המזגן ועקב כך נשבר אחד הצינורות, בסופו של דבר נגרם לי יותר נזק ונאלצתי לרכוש מזגן חדש (מתיקון של 400-600 ש"ח שילמתי בסופו של דבר מעל 1300 ש"ח), את החדש הוא התקין בצורה לא יפה ולא מקצועית לטעמי!, המזגן החדש לא קירר ולאחר שעתיים הוא חזר ומילא לי גז וכמובן שגבה על זה תשלום ללא צורך,גם המזגן החדש החל לנזול לאחר מספר שעות, במשך הקייץ המזגן עבד מעט ובחורף כלל לא, שבוע שעבר הפעלתי אותו והוא לא קירר, קראתי לטכנאי של אלקטרה ומתברר שאחד המחברים שרוני הוסיף שבור ויש בריחת גז, בשיחה עם רוני הוא אמר שאין אחריות על המחברים, עברו 8 חודשים לערך מאז הרכישה, אין מצב שזה בלאי סביר (גם הטכנאי שהיה אצלי אמר זאת), רוני התווכח איתי שזה לא בגלל העבודה שלו ולא הסכים לבוא ולתקן, מבחינתי האמינות והעבודה שלו לא רצינית!, מאוד מאכזב ואני לא אמליץ עליו!!!
אני מודה לך על חוות הדעת. הדבר אינו מאפיין את אופי העבודה שלי. יש לי לקוחות רבים ואם מאיזושהי סיבה אני עושה עבודה לקויה אני חוזר ללקוח ומטפל בבעיה ללא בקשת תשלום נוסף.
אשמח אם תיצור איתי קשר על מנת שנוכל לפתור את המקרה.
05/12/2021