Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
הבריאות שבפינוק - קליניקת בוטיק לעיסוי מקצועי וטיפול בצלוליט - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א', ג', ה'
ימים ב', ד'
יום ו'
9:30 - 16:00
9:30 - 20:00
8:30 - 15:00
צפה בשעות הפעילות

"הבריאות שבפינוק" - קליניקת בוטיק לרפואה המשלימה בתל אביב

ברוכים הבאים לקליניקת "הבריאות שבפינוק", המקום שבו אנחנו מקנים לגוף ולנפש טיפול ברמה הגבוהה ביותר. עם ניסיון של למעלה מעשור!

אנו מאמינים בגישה אישית ומקצועית לכל לקוח, ולכן אנו מתאימים את הטיפולים שלנו בקפידה לצרכים הספציפיים של כל אחד מכם.

בקליניקה שלנו, אנחנו מספקים רפואה משלימה ברמה הגבוהה ביותר, תוך השקעה מרבית של צוות המטפלים המיומן והמיומץ שלנו.

תחומי התמחות שלנו כוללים:

רייקי עם סמלי היהדות: השילוב המיוחד של רייקי ותרבות יהודית, המאפשר ריפוי רוחני ופיזי.

עיסוי רפואי: עיסוי המטפל בכאבי שרירים ובעיות אורטופדיות.

עיסוי שיקומי: עיסוי המגביר את הגמישות והחוזק את השרירים לאחר פציעות ופריצות בגוף.

אבחון אורטופדי: הצוות  מיומן באבחון בעיות אורטופדיות.

אבנים חמות: טיפול באבנים חמות להזנת גוף ונפש.

רפלקסולוגיה: טיפול בלחצים על נקודות מסוימות ברגליים שמשפר את הבריאות הכללית.

עיסוי שבדי: עיסוי מסוג זה שם דגש על טכניקת השיאצו.

עיסוי משולב: טיפול כלול המשלב טכניקות שונות להרגשת נחמה והרגשה טובה.

עיסוי רקמות עמוק: טיפול שמכוון לסיוע בהפחתת כאבים ועקביות בשרירים.

עיסוי מקלות במבוק: טיפול ייחודי שמשרה הרגשת רוגע ורופאה.

טיפולי הזנה: ייעוץ בנושאי התזונה והטפחה הנוגעים לבריאות.

טיפולי צלוליט ללא מכשור חשמלי: טיפול  להפחתת צלוליט.

בבריאות שבפינוק, אנחנו מתחייבים לספק לכם חוויה רפואית מותאמת אישית. כל לקוח משלם דגש גדול על הגוף והנפש שלו, ולכן אנו מתנגדים לטיפולים גנריים ומבצעים קשר אישי עם כל אחד מכם לפני כל טיפול.

מאות לקוחות מרוצים שנהנים מהשירותים שלנו והמקצועיות של הצוות.

אנחנו ממוקמים באזור נגיש בתל אביב, והגישה אלינו נוחה מאוד עם רכבת הקלה שנמצאת במרחק דקות ספורות מהקליניקה.

אז למה לחכות? הגיע הזמן לטפח את בריאותכם ולחוות את הפינוק שמגיע לכם. פשוט התקשרו אלינו כדי לקבוע פגישה, ונשמח לספק לכם את הטיפול המתאים ביותר.




בואו וטפחו את הבריאות שלכם במקום שמתחייב לספק לכם את המרפאה והפינוק שאתם רוצים ומגיעים.

עוד פרטים

מידע נוסף על הבריאות שבפינוק - קליניקת בוטיק לעיסוי מקצועי וטיפול בצלוליט

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

אסתטיקה רפואית

קוסמטיקה טבעית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 050-7275286

מפה

Navigate
מפת הגעה אל הבריאות שבפינוק - קליניקת בוטיק לעיסוי מקצועי וטיפול בצלוליט
נווט

יצירת קשר עם הבריאות שבפינוק - קליניקת בוטיק לעיסוי מקצועי וטיפול בצלוליט

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

וידאו ותמונות של הבריאות שבפינוק - קליניקת בוטיק לעיסוי מקצועי וטיפול בצלוליט

מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על הבריאות שבפינוק - קליניקת בוטיק לעיסוי מקצועי וטיפול בצלוליט

3.5
ציון כללי 1
מחיר 5
זמינות 5
שביעות רצון 5
שירות 5
איכות 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
עיסוי מצויין!!!
אישתי הפתיעה אותי במסאג' 60 דקות במקום שנקרא הבריאות שבפינוק.פעם ראשונה ששנינו יצאנו מרוצים מהמסאג' .שתי המעסות היו מצויינות (שכחתי את השמות שלהן) .העלות לא הייתה גבוהה 319 עם קופון .חוץ מזה הוספנו 30 ש"ח לאדם וקיבלנו ארוחת צהריים במסעדת שנמצאת בסמוך למקום.ארוחה קלילה ולא כבדה במיוחד .היה אחלה!!!אלון
אחד המסג'ים היותר מקצועיים שקיבלנו
הגענו זוג תפוס ביותר (יש לנו תינוק שרוצה על הידיים כל הזמן) וקיבלנו עיסוי מצויין משני מעסים מקצועיים ביותר ש"פירקו אותנו" (לבקשתינו). יום למחרת הרגשתי משוחררת אחרי שבועות של צוואר וגב תפוס וכואב. הרגשתי צורך לכתוב ביקורת למרות שלעולם לא עושה זאת, כי נראה לי שנעשה למקום עוול פה.
תגובות (1)

pinuk.breeut - תמונה
תגובה של בית העסק

10/05/2015

איזה כייף לשמוע. שמחה שנהנתם ותודה על הפירגון. אילנית
זוועה
הזמנתי עיסוי זוגי 10 ימים לפני העיסוי. לקחו ממני כרטיס אשראי לבטחון וקבענו שעה. ביום העיסוי התקשרנו לבקש לדחות בשעה ואמרו שזה לא אפשרי אז הגענו בזמן. להפתעתנו, למרות שאמרו לנו להגיע, זוג אחר כבר קיבל טיפול וההזמנה שלנו לא היתה במערכת. במקום להתנצל, הם ניסו להאשים אותנו במצב ובכלליות היו מאד לא נחמדים. נותרנו מאוכזבים וכועסים. אני לא ממליץ על המקום הזה לאף אחד!‎
תגובות (4)

pinuk.breeut - תמונה
תגובה של בית העסק

19/10/2014

שלום ליותם ולכל הקוראים: שמי אילנית ואני בעלת "הבריאות שבפינוק",התכתבנו בפייסבוק וציינתי שאברר ובמידה וצריך גם תקבל פיצוי. לפניי מספר דקות הגיע במייל גם הביקורת כאן אז אגיב בהתאם שוב. בעסק קיימים 3 חדרי עיסויים,כאשר התקשרתם הייתי בטוחה שאתם הזוג שאכן אני מדברת עליו ,כשהם הקדימו הבנתי שלא כך הדבר.ניסיתי לאתר את הנייד ממנו התקשרתי ולשווא. כשהגעתם ניסיתי לברר עם מי עשית את ההזמנה והאם קיבלת מייל לאישור(כך אנו נוהגים לסגור הזמנות),לא ידעת להגיד לי והסברתי שאני יכולה לקבל אתכם לא בשעה אחת אלא בשעה שלוש(שעה שאנו כבר סוגרים)ע"מ שתהיו מרוצים בכל זאת. בחרתם להתעצבן וללכת(ולא ניסיתי להאשים בכלום אלא לברר). זה שאתה לא ממליץ על המקום שלי זה בסדר ומקובל כי לא התאכזבת לאחר קבלת שירות (עיסוי)אלא לפניי. לפניי כשעה שוחחתי עם נופשונית ואכן יש לך הזמנה דרכם ולא אתה ולא אני נדע אם ביצעת הזמנה מולי,אבל בכל זאת הייתי מוכנה לפצות בדרך כל שהיא(ותאמין לי שהיית יוצא יותר ממרוצה). רק שאתה בחרת להמשיך ולרשום עלינו ביקרות שליליות. לשמחתי יש על העסק שלי עשרות של ביקורות טובות,הצוות של המטפלים שלי מוכשר ואדיב ובדף הפייסבוק שלי וגם באתר ניתן לראות אנשים מחוייכים. *לגבי הפיצוי-מכיון שאתה בחרת להמשיך ולהשמיץ אני מציעה לך להתקשר לשירות לקוחות של נופשונית ולבטל את השובר שהזמנת אלינו(כי הוא עדיין קיים במערכת). מכיון שבחרת לא לחכות שאחזור אלייך עם תשובה החלטתי לא לפצות אותך .

Yotam - תמונה
תגובה של Yotam

29/12/2014

רק אציין שהתיאור של אילנית למצב הוא ממש לא מה שקרה ושהשבוע קיבלתי ממנה איום בתביעה אם לא אסיר את הביקורת שרשמתי עליה. החלטה שלכם אם אתם רוצים ללכת למקום שמאיים על לקוח שמבקר אותו.

דימה - תמונה
תגובה של דימה

15/01/2015

אילנית, מבלי להיכנס לנבכי הסוגיה של מי צדק ומי לא, אוסיף ואציין רק שמתן חוויה חיובית ע"י עסק אמור להתבטא לא רק ע"י סיפוק הלקוח בהיבט המקצועי הנקודתי שאותו העסק מספק (במקרה שלכם זה עיסויים), אלא מתן חווית שירות חיובית כוללת,ו בין היתר עמידה בזמנים זה פרמטר חשוב. אני יכול להבין איחור של חצי שעה (של העסק), אבל המתנה של שעתיים (מה שהצעתם ללקוח) - לא הגיוני בעליל! מצטער, מסעדה עם אוכל טוב ושירות גרוע לא תזכה לראותי שוב (דוגמא), אז תעשו בדק בית אצלכם ותשנו קצת קו מחשבה.

אילנית - תמונה
תגובה של אילנית

20/01/2015

שלום דימה כנראה שלא הבנת את הכתוב. הם לא היו רשומים בכלל במערכת,מבחינתי לא בוצעה הזמנה. הייתי מוכנה להשאיר את העובדים שלי שעה נוספת מעבר לשעת העבודה ע"מ שיהיו מרוצים. האמן לי שבדק בית יש כאן כל יום וכל היום.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist