Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
9:30 - 22:00
9:30 - 15:00
חצי שעה אחרי צאת השבת - 22:00
צפה בשעות הפעילות

אניפט היא רשת מזון וציוד לבעלי חיים שלא תמצאו גדולות ממנה בישראל. הסניף של אניפט במרכז המסחרי פרופיט סנטר בחולון הוא אחד מבין כ-30 סניפי הרשת הפזורים ברחבי ישראל. גם בסניף הזה תוכלו למצוא שורה ארוכה של מוצרים עבור כלבים, חתולים, דגים, מכרסמים, ציפורים ועוד, בני כל הגילאים ומכל הגזעים. שמו של סניף אניפט בחולון הולך לפניו עקב השילוב בין מגוון רחב של פריטים לבין רמת מחירים נמוכה, הנובעת בחלקה הגדול מהייבוא הישיר של המוצרים. באניפט תמצאו רק מוצרים של החברות המובילות בארץ ובעולם, כך שניתן לצייד את חיית המחמד בהם בידיעה שהיא מקבלת את הטוב ביותר בעבורה.

עוד פרטים

מידע נוסף על אניפט

אזורי שירות

חולון

תחומי העסק

מזון וציוד לבעלי חיים

אקווריומים וציוד דגים

אקווריומים

ציוד לדגים

תחומי עיסוק נוספים

דגים ואקווריומים

מזון לחיות

כל סוגי המזון

אוכל לגורי כלבים

אוכל לחתולים

אוכל לדגים

מזון לתוכים ולבעלי כנף

מזון למכרסמים

אוכל לכלבים

מזון לגורי חתולים

עוד פרטים

ציוד ביות

ציוד לחיות

צעצועים לחיות מחמד

כלוב

מלונה לכלב

קולר

ציוד אילוף

כלי אוכל ושתייה לבעלי חיים

טרריום לזוחלים

רתמות בע"ח

מיטות בע"ח

בית למכרסמים

נסורת ומצעי גידול

תיקי נשיאת בע"ח

עוד פרטים

זמינות

פתוח בשישי

פתוח בשבת

פתוח במוצ"ש

מותגים ורשתות - מזון וציוד לבעלי חיים

אניפט

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 1-700-555503

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אניפט
נווט

וידאו ותמונות של אניפט

מציג 1-2 חוות דעת מתוך 2 חוות דעת על אניפט

3
ציון כללי 1
מחיר 5
זמינות 5
שביעות רצון 5
שירות 5
איכות 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
הזמנתי דרך אתר עזריאלי . יצרו עימי קשר מאניפט ואמרו שאין את האוכל שמפורסם באתר , התפשרתי על סוג אחר . הבטיחו שיגיע תוך ימים ספורים . לא הגיע . התקשרתי לשירות הלקוחות של אניפט , ענה לי בחור ואמר שהיום יגיע , לא הגיע . התקשרתי שוב , ענה לי בחור שאמר שאיחדו את השירות של החנויות עם המוקד הכללי ואין לו אפשרות להגיד לי מה מצב המשלוח . יצרתי קשר עם עזריאלי שפנה לאניפט . נציג אניפט הבטיח שהמשלוח יגיע עד שבוע . עוד שבוע עבר והמשלוח לא הגיע . בשורה האחרונה לקח 3 שבועות והרבה שיחות טלפון ועצבים . חשוב לציין שהשירות של אניפט עד היום היה מעולה . אני מניח שהבעיה הייתה כפי שאמר לי המוקדן באיחוד שעשו בשירות . נקווה שישתפרו .
מחיר ושירות מעולים
הזמנתי מהאינטרנט חטיפים לכלבים . המחיר היה זול משמעותית מהמחיר בחנויות . גם מחיר המשלוח 9.90 ש"ח בלבד עדיין השאיר את המחיר אטרקטיבי . תוך יום קבלתי הודעת עדכון שהמשלוח בטיפול ומייד לאחר מכן הגיע השליח .
  • 1

31 סניפים של אניפט

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist