Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ד', שבת
יום ה'
יום ו'
12:00 - 4:00
20:00 - 5:00
12:00 - 5:00
צפה בשעות הפעילות

רשת BBB - מסעדות בורגר בר בהשראת דיינר אמריקאי - מגישה עבורכם הרבה יותר מאשר המבורגרים איכותיים. סניף הרשת בקניון אם הדרך הוא מקום בו ניתן לעצור במהלך נסיעה או ביקור במרכז הקניות, ליהנות מארוחה איכותית וגם מחוויית בילוי מלאה. התפריט המוגש כאן הוא זה המוצע ברשת בכללותה, תפריט בו ההמבורגרים מקבלים חלק מרכזי מאד מתשומת הלב: תמצאו כאן טעמים, גדלים וגרסאות מגוונות של המבורגרים, עם שילובי תוספות מפתים. המחירים כאן בהחלט הוגנים ביחס לתמורה, עם אפשרות להוזלה שלהם במסגרת תפריט העסקיות, תפריט הלילה או מועדון החברים המפורסם של BBB.

עוד פרטים

מידע נוסף על בי בי בי- אם הדרך

אזורי שירות

בית חרות

תחומי העסק

מסעדות

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות בשרים

סוג המסעדה

מסעדות בשרים וסטקיות

מאפיינים נוספים

משלוחי אוכל

מותגים ורשתות - מסעדות

בורגוס בורגר בר BBB

סגנון המסעדה

בר-סלט

סוגי מטבחים ומאכלים

המבורגר

בשרים

אמריקאי

בשרים וסטקיות

זמינות

פתוח בשישי

פתוח בשבת

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-4272977

טלפון נוסף 09-8664414

פקס 077-5502080

מפה

Navigate
מפת הגעה אל בי בי בי- אם הדרך
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 15 חוות דעת על בי בי בי- אם הדרך

4
ציון כללי 4
שירות 4
אוכל 4
אווירה 4
שביעות רצון מהמחיר 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
המבורגר פצצה
סניף עם גישה מאוד נוחה, מיקום טוב. מקום מרווח מאוד ונקי. ההמבורגר אחד הטעימים שאכלתי ולא ציפיתי שיהיה כל כך טעים, כי אכלתי המבורגר ברשת מתחרה (בורגר סאלון) והיה להם המבורגר בינוני, אבל לBBB בסניף אם הדרך היה המבורגר שמזכיר בטעמו את ההמבורגרים הבוטיקים שאנחנו יודעים מה הם שווים ותמיד חוזרים אליהם.
בסדר גמור
שירות טוב מאוד, אווירה נעימה. רמת הבורגרים סבירה
אוכל טעון שיפור אבל סה"כ נחמד
היינו 5 מבוגרים ושני זאטוטים.. הזמנו המבורגר 220, ג'מייקני ואיזה אמריקאי וכולם היו מעולים. הקצבים היה נוראי כי היה מתוק מידי, היו עלי בייבי לא קשורים ולא היה בצל. ועשו אותו לא במידת העשייה שבעלי ביקש... והטורטיה הייתה לא משהו. המלצרית פינתה צלחת כמעט מלאה ולא שאלה אפילו למה... עם מחירים כאלה לפחות תצדיקו את האוכל.
טעים + מתנת יום הולדת
היום אכלתי ב BBB , היה ממש טעים (כמו תמיד) . חודש יוני הוא חודש יום ההולדת של אבא שלי , והכרטיס מועדון מקנה המבורגר מתנה בחודש היום , נתנו לנו את ההטבה בכיף , שירות מעולה וטעים !!!
המבורגר מעולה
המבורגר ממש טעים , משביע , שירות טוב , די מהיר , כיף , אווירה נחמדה ...
  • 2
  • 1

18 סניפים של בי בי בי- אם הדרך

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist