Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
יאמי יאמי - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על יאמי יאמי

אזורי שירות

מודיעין-מכבים-רעות

תחומי העסק

מזון מהיר

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9348752

טלפון נוסף 08-9704001

מפה

Navigate
מפת הגעה אל יאמי יאמי
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על יאמי יאמי

4
ציון כללי 1
מחיר 4
אוכל 4.5
שירות 5
אוירה/משלוח 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מעולה ! החליפו בעלים!
שמענו על כך שהחליפו בעלים והלכנו לנסות שוב לאחר שלא היינו מרוצים לפני המקום עבר מתיחת פנים רצינית מהנדיבות שהמקום מציע כמו סלטים וצ'יפס חופשי ועד השירות המקצועי והאדיב של היהודים הבעלים בחור זהב הוסיפו סוגי בשרים שונים כמו שאוורמה (הכי טובה שאכלתי) ועוד היה מפתיע וטעים!
מצויין
אוכל מצויין וטעים אווירה מעולה שירות טוב מאוד בטוח שאחזור לאכול
ממש גרוע
הזמנו משלוח, אמרו בע"פ שיגיע תוך כ 20 דקות. אחרי 40 דקות התקשרנו לראות מה קורה וענו בחוצפה שהשליח בדיוק הגיע ויהיה אצלנו תוך שתי דקות. אחרי 15 דקות נוספות התקשרנו שוב ומסתבר שהשליח עוד לא הגיע חזרה ממשלוח קודם. הבטיחו שיגיעו תוך כמה דקות רבע שעה נוספת ושוב הבטיחו שכבר מגיעים שוב המתנה לבסוף התקשרו לומר שהם ביטלו את ההזמנה, לא שולחים מאומה פשוט חוצפה!!!
ארוחה שלמה בבגט, כולל החיוך
מקום קטן אך נקי מרווח ונעים להכנת סנדביצים עם בשר שנעשה במקום וטרי. המוכרים נחמדים מאוד ועוזרים בכיף בהמלצות ותוספות. האוכל טעים ומשביע (למרות שזה רק בגט). המחיר מעט גבוהה, אבל מסקר השוק אלה המחירים באזור לכריך עם בשר.
טוב
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist