Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ג'
ימים ד', ה'
יום ו'
8:00 - 22:00
7:30 - 23:00
7:30 - 15:30

בחורף עד 13:30

צפה בשעות הפעילות

רמי לוי שיווק השקמה הינה רשת מרכולים קמעונאית הפועלת במתווה ייחודי של רשת דיסקאונט,החברה פועלת במתווה ייחודי בו העלויות התפעוליות זולות לרוב בעשרות אחוזים מהמקובל בשוק.תפיסה עולם צרכנית מהפכנית היא שעומדת בבסיס הצלחת החברה.
תפיסה זו רואה את רשת "רמי לוי שיווק השקמה" כחלק מן הקהילה הצרכנית, ומציבה את הקונה במרכז ומחויבת להיענות לצרכיו , להעניק לו סל מוצרים רחב ואיכותי , במחירים הנוחים ביותר.

עוד פרטים

מידע נוסף על רמי לוי שיווק השקמה

אזורי שירות

רמת גן

תחומי העסק

סופרמרקטים, מכולות

מותגים ורשתות - סופרמרקטים

רמי לוי שיווק השקמה

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-6225494

פקס 03-6225495

מפה

Navigate
מפת הגעה אל רמי לוי שיווק השקמה
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 28 חוות דעת על רמי לוי שיווק השקמה

3.6
ציון כללי 3.4
שירות 4
מחיר 4.4
זמינות 3.6
שביעות רצון 3.6
שירות 3.1
איכות 3.8
שביעות רצון מהמחיר 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
רמי לוי בסניף או באינטרנט
קניה באינטרנט קלה מהירה נגישות למחלקות ותתי מחלקות מעולה העניין הוא כשמתקבלים המוצרים צריך לבדוק תוקף המוצרים! חייב לבדוק כבר 4 (!) פעמים קיבלתי מוצרים פגי תוקף! גם המוצרים בעלי תוקף הם קצרי מועד ממש, מעבר לזה השליחים נחמדים אדיבים זריזים ברב הפעמים ורמת האריזה משביעת רצון. בקניה בסניף תחשפו ליותר מבצעים, מחירים טובים יותר מוצרים מגוונים וכאלה שלא מופיעים באתר (יותר מוצרים מחברות אחרות למשל סוכר של סוגת ולא רק של המותג רמי לוי כפי שמוצע באתר שם אין אפשרות לרכישת סוכר של חברות אחרות)
תורים ארוכים
מחירים אכן נמוכים יחסית אבל התורים מאד מאד ארוכים . באופן כללי כדאי .
רמי לוי יש צורך בהשוואת מחירים
כמו בכל סופר רמי לוי כבר לא שונה מהמתחרים: המחירים זהים לרשתות השונות אולם בבוקר נעים לבקר בסניף. יש חוסרים מידי פעם של מוצרים שונים אבל רוב הזמן החנות מסודרת . מאכזב קצת לחכות בקופה הרבה
רק בבוקר
כמעט שנתיים לא הייתי בסניף . התייאשתי . החוסר בעגלות , הצפיפות והתור הארוך בקופות . לאחרונה המליצו לי להגיע לקניות בשמונה בבוקר . זה עולם אחר . מגרש החנייה ריק , אין תור בקופה , יש עגלות בשפע , יש אורזת בקופה והכי חשוב שהמחירים זולים מאוד מאוד . הופתעתי מהמבצעים המדהימים .
זול וגדול עם מבחר נהדר
הגישה בתחבורה ציבורית לא ממש נוחה, אם כי לא רחוק מדי. החנות נקיה ונעימה לעין. המבחר בחנות די גדול. המחירים די זולים ואולי בין הזולים בארץ למרות שבעבר היה זול יותר, ישנם מוצרים שהמחיר הקבוע שלהם הוא ממש ללא תחרות והזול ביותר בארץ. גם המבצעים בחנות ממש טובים ומשתלמים. החנות ממש גדולה אך די צפופה ולא מספיק מרווח בין המדפים כך שלפעמים יש פקקי עגלות. התורים מאוד נוחים כיוון שיש הרבה קופות וכן עובדים שאורזים את המוצרים וכך התור לא מתעכב. שירות הלקוחות טוב.

48 סניפים של רמי לוי שיווק השקמה

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist