גו מובייל - CTI מתמחה בשיווק ומכירה של טלפונים סלולריים, ומספקת שירותי תקשורת סלולרית שונים, כגון: מכשירי טלפון ניידים מכל הסוגים ומטעם טובי היצרנים, שירותי תיקון לטלפונים סלולריים ולטאבלטים, סוללות למכשירי סלולר, אוזניות, כרטיסי זיכרון, מגני מסך למכשירי סלולריים, דיבוריות, שדרוג מכשירים, פתיחת מכשירים, עדכון גרסאות ועוד. בגו מובייל תוכלו ליהנות גם משירותי טרייד אין על מכשירים סלולריים, ולקבל תעודת אחריות על מכשירים שנקנו במקום - כולל קנייה דרך אתר האינטרנט של החברה.
במהלך תיקון טלפון להחלפת מסך סדוק חויבתי על החלפת מצלמה ללא סיבה, המצלמה היתה תקינה גם לאחר שהטלפון נסדק.
יכול להיות שמורידים מחיר כדאי להיות עצרתי אטרקטיבים מצד שני מעלים מחיר בדרך אחרת , החלפת מצלמות לא שבאמת צרי.ך
ני רוצה להגיד תודה לאמיר ולכל צוות סינמה סיטי ראשון על השירות המצויין עם חיוך היה לי "בועה" במגן זכוכית ובלי בעיה החליפו לי את המגן זכוכית לשיואמי מי מקס 3 שלי'; קניתי מהם שיואמי מי מקס 2 ועוד מלא דברים פשוט אין עליהם בהחלט אחזור לקנות שם מומלץ מאוד תודה רבה לאמיר ולצוות סינמה סיטי ראשון על השירות הנעים והאדיב
1. ב 21.03.17 רכשתי מכשיר מדגם C דגם 7 מהסיבה העיקרית שהיה לו סים דואלי למטרות צורכי שימוש השילוב של העסק והחיים הפרטיים.
2. קיבלתי אותו עם בעיות שמע והוא אופס והתקלה תוקנה באופן זמני
3. במהלך ריצה, המסך הפסיק לעבוד, הייתי בטוח שהזיעה הרטיבה וחדרה לשקע האופציות
4. בבדיקת המעבדה שללו אופציה זו, אך טענו שהמכשיר נפל
5. טענתי בתוקף שהוא לא נפל ושהנזק נוצר בעת ריצה (יש לי עדה - דנית שרצה איתי)
6. המעבדה סירבה לקחת אחריות ודרשה 750 שקלים על החלפת המסך.
7. מכיוון שהייתי בטוח שהמכשיר לא נפל, החלטתי שאני מתקן במעבדה פרטית ב 550 שקלים מהסיבות שהיו ברורות : למה שאשלם למעבדת גו מובייל כסף נוסף על טענה לא נכונה מצדם (נזק כתוצאה ממכה) למה שאשלם סכום לא פרופורציונאלי של 750 שקלים לעומת הצעה אחרת של 550 ?, וגם כמובן שהייתי צריך את המכשיר כמה שיותר מהר
8. גם לאחר החלפת המסך, עדיין הייתה בעיית ספיקר אוזניות
9. לאחר מכתב לשירות, הוזמנתי למעבדה שוב והובטח לי שיטפלו בי ויימצאו פתרון. מנהל המעבדה הראה לי שתי נקודות על דופן המכשיר ואמר לי שזאת האינדיקציה לנפילה. (הכל מתועד בתמונות)
שלום רב,
ביקורת זו מעוררת פליאה בלשון המעטה. מחובתנו להעמיד עבור קהל הגולשים את הדברים על דיוקם: תחילה, מדובר בשני מקרים שונים של ממכשירים שונים. המקרה הראשון, התרחש לפני כ8 חודשים, הפונה הפקיד את מכשירו במעבדה החברה כשמסך מכשירו לא נדלק. כבר בראשית הבדיקה, ניכר כי במכשירו של הפונה חבלות שהובילו להשבתת המסך, (מגובה בתמונות). מכאן, ניתנה לפונה הצעת מחיר לתיקון המסך. למען הסר הספק, הצעת המחיר עולה בקנה אחד עם תנאים לגביית תשלום כקבוע בתקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה), שס"ו-2006,ובכלל זה עם כתב האחריות של החברה. עם זאת, הפונה בחר שלא לתקן את המכשיר ולהחליף את המסך במעבדה חיצונית שלא מטעם החברה. יובהר כפי שנאמר לפונה, בהתאם להוראות הדין ולכתב האחריות של החברה, תיקון שנעשה בידי מי שלא הורשה לכך מטעם החברה מבטל את האחריות על המכשיר. במאמר מוסגר יצוין כי גם לאחר הפקדת המכשיר במעבדה חיצונית, הגיע הפונה בחוזר אל מעבדת החברה והלין על כך כי במכשיר ישנה בעיה ברכיב הלוטוס. המקרה השני, כלל לא מוכר לחברה שכן עיון בכרטיס הלקוח מראה כי המכשיר השני כלל לא נקנה אצל החברה. צר לנו על תחושותיו של הפונה, אך אל נשכח כי גם לצרכן חלות חובות צרכניות.
בברכה,
GoMobile
23/04/2018