Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות במבשרת ציון
כן לחיות במבשרת ציון

חצב 16, מבשרת ציון

(72)
072-3268994 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על סטייל לכלב ולחתול- מספרה ניידת

אזורי שירות

שואבה

תחומי העסק

מספרות לכלבים וחתולים

סוג הטיפול

תספורת כלבים

תספורת חתולים

רחיצת כלבים

רחיצת חתולים

פרעושים וקרציות

תסרוקות לכלבים

תסרוקות לחתולים

טיפולי פרווה

רחצה רפואית לכלב

רחצה רפואית לחתול

טיפול קוסמטי לכלב

שיקום פרווה

פתיחת קשרים

דילול פרווה

ניקוי קוצים

גזיזת ציפורניים

ניקוי אוזניים

צחצוח שיניים

גילוח ומריטת פרווה

צביעת פרווה

טיפול קוסמטי לחתול

עוד פרטים

טיפולים מיוחדים

הכנה לתערוכות

טיפולים לעור רגיש

תספורת גזע

תספורת תחת טשטוש

תספורת ללא טשטוש

טיפול ללא קשירה

ניקוי עיניים

ניקוי בלוטות אנאליות לכלבים

עוד פרטים

שירותים נלווים

איסוף לתספורת מבית הלקוח

התאמת תכשירי ניקוי

פיקוח וטרינרי

אפשרות לשירות אקספרס

זמינות

עסק שומר שבת

פתוח בשישי

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3267894

טלפון נוסף 052-6314341

מפה

Navigate
מפת הגעה אל סטייל לכלב ולחתול- מספרה ניידת
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על סטייל לכלב ולחתול- מספרה ניידת

3.5
מחיר 3
זמינות 4
שביעות רצון 3.5
שירות 3.5
איכות 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פניתי לבית העסק לצורך תספורת לכלב. קיבלתי שירות אדיב ומקצועי אוירה טובה, קיבלה אותי בזמן והמחיר היה סביר. בחנתי הצעות נוספות ובחרתי בבית העסק בגלל המלצות.
פניתי לבית העסק לצורך תספורת לכלב, יעל אדיבה, נחמדה ומקצועית. היא נותנת שירות עד הבית עם המספרה הניידת, השירות סופק בזמן, המחיר היה סביר ובהתאם לציפיות, בחנתי הצעות נוספות, ובגלל שיש לה מספרה ניידת לקחתי ממנה את השירות.
פניתי לבית העסק על מנת לקבל שירות תספורת לכלב שלי, השירות טוב וניתן בזמן, הם היו אדיבים, אני הייתי פחות מרוצה מהמקלחת לכלב, המחיר היה סביר בהתאם למוצע בשוק, בחנתי הצעות נוספות והוא היה הכי זמין והכי קרוב אליי.
פניתי לית העסק בשביל תספורת לכלבה, היה שירות בסדר גמור, הם שאלו אותי אם העבודה טובה והאם צריך לשנות משהו, המחיר היה בסדר, פניתי אליהם כי זאת פעם שניה שלי ואני כבר מכירה אותם.
מומלץ לקרוא!!
שכח את קביעת התור,היה לחוץ לסיים,מיקום הכלב על שולחן לא בטיחותי בעליל (אין רצועה שמחזיקה מבריחה,הולך לענות לטלפון/יוצא ללא לוודא ששומרים על הכלב שלא יקפוץ מהשולחן)וכנ"ל המקלחת,אני היתי כמו העוזר שלו כדי להגיד לו איפה הוא פספס לספר ולחזיק את הכלב כדי שהוא יחזיק את המכונה/מספריים,כעס על הכלב רוב הזמן!התלונן על הבקשה שלי של איך אני רוצה שתהיה הצורה הסופית של התספורת ולאחר הרבה זמן עשה את הבקשה ללא רצון וסיום התספורת היתה זוועה-השאיר חלקים בראש לא מסופרים כי "הכלב לא מוכן להירגע אז אני יוריד לך במחיר אבל זה לקח הרבה זמן אז זה ישאר 100 ש"ח על גילוח בטן וסיפור ראש" (סיפור ראש-בצורה הכי מגעילה שיש)בקיצור-לא סבלני,לא בטיחותי,לא מקצועי,ללא יחס חם לכלב, לא מומלץ!
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist