Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

My Phone היא מעבדת סלולר, שבה ניתן לבצע את כל סוגי התיקונים. כל התיקונים מתבצעים במקום, וזאת לאחר בדיקה יסודית של המכשיר ואיתור התקלה. השירות הינו זמין ומהיר, כאשר מרבית התיקונים מתבצעים בתוך פרק זמן של עד 40 דקות. כל העובדים במקום הינם אנשי מקצוע מיומנים ויודעי דבר, שיודעים להתמודד עם כל תקלה. אז אם הסלולר שלכם דורש תיקון או החלפת חלקים - אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום.

עוד פרטים

מידע נוסף על מיי פון MY PHONE

אזורי שירות

גבעתיים

תחומי העסק

מרכזיות טלפוניות, מכשירי טלפון ושירותי מרכזייה

מותגים ורשתות - טלפונים ומרכזיות

מיי פון

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 1-700-500929

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מיי פון  MY PHONE
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 8 חוות דעת על מיי פון MY PHONE

4
ציון כללי 4
שירות 4
זמינות 4.5
איכות 4
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מעולה!!
שירות אדיב ומסור! סידרו לי את המכשיר והיו נחמדים כל כך. תודה!
אחלה מיי פון
אחלה שירות אדיבות יעוץ המחיר מעולה
שירות מעולה ואמין !!!
אמינות ומחירים הוגנים!!!! אבנר וירדן מקסימים!!!!!! מומלץ בחום
שירות גרוע בסניף מודיעין
רכשתי אצלם מדבקת זכוכית (50 שח) המוכר הדביק לי אותה על האייפון לאחר כיום המדבקה התרוממה חזרתי לאותו מוכר והסברתי לו שהתרומה המדבקה והמכשיר לא בא במגע עם אדים או מים אך הנציג הגיב בתקיפות התווכח וטען שאני משקר ולא ניתן לעשות עם זה כלום ... שירות מתחת לכל ביקורת, חבל .
מומלץ בחום
הטלפון נרטב במהלך השבת. התקשרתי עם צאת השבת, ירין המקסים הציע לי להגיע במהירות. בוצע ניקוי קורזיה והחלפת שקע הטעינה, ביעילות ובשרותיות. הטלפון נבדק מספר פעמים עד שהתקלה תוקנה במלואה לשביעות רצוני המלאה.
  • 2
  • 1

2 סניפים של מיי פון MY PHONE

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist