Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
פוליטי רינה-משרד עורכי דין וגישור - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
8:00 - 21:00
בתאום מראש
צפה בשעות הפעילות

משרד עורכי דין רינה פוליטי עוסק בתחום של דיני משפחה ויישוב סכסוכים. במסגרתו ניתנת מעטפת רחבה של שירותים. המשרד ממוקם בחיפה ומעניק מענה משפטי מקיף בכל ההיבטים של התחום, לרבות גירושין, הסכמי ממון, צוואות, ירושות, סכסוכים במשפחה ועוד.
הטיפול בכל תיק ותיק הוא יסודי ומקצוע, כאשר עורכת הדין רינה פוליטי זמינה עבור לקוחותיה 24 שעות ביממה. בכל מקרה ומקרה נבנית אסטרטגיית פעולה מלאה בשיתוף עם הלקוח, כאשר לכל אורך הדרך נשמרת הדיסקרטיות. התפיסה הייחודית של המשרד, לפיה ניתן לפתור שלל מצבים באמצעות הפגנת יושר והגינות, מביאה לתוצאות מיטביות ומהירות לטובת כל הצדדים.

עוד פרטים

תחומי שירות

גירושין אפוטרופסות משמורת ילדים הסדרי ראיה מזונות אלימות במשפחה הסכם ממון ידועים בציבור עגונות אבהות צוואה וירושה עזבונות גישור אימוץ ילדים נישואים אזרחיים חטיפת ילדים שלום בית סרבנות גט פירוק שיתוף חלוקת רכוש הסכם חיים משותפים פונדקאות ותרומת ביציות
עוד פרטים

מידע נוסף על פוליטי רינה-משרד עורכי דין וגישור

אזורי שירות

בנימינה

זכרון יעקב

טירת כרמל

יקנעם

כרמיאל

מגדל העמק

מעלות-תרשיחא

נהריה

עכו

עפולה

קיסריה

קריית ביאליק

קריית טבעון

קריית מוצקין

קרית אתא

קרית ים

רמת ישי

שפרעם

חיפה

אזור חיפה והקריות

תחומי העסק

גישור ויישוב סכסוכים

עורכי דין

עו"ד דיני משפחה וירושה

עורכי דין - בוררות, גישור ויישוב סכסוכים

התמחויות והכשרות נוספות

מגשר/ת מוסמכ/ת

ותק

עד 5 שנות ניסיון

למעלה מ-5 שנות ניסיון

למעלה מ-10 שנות ניסיון

למעלה מ-15 שנות ניסיון

למעלה מ-20 שנות ניסיון

עוד פרטים

ליטיגציה

ייצוג בבית משפט עליון

ייצוג בבית משפט מנהלי

ייצוג בבית משפט מחוזי

ייצוג בבית משפט שלום

ייצוג בבית משפט לענייני משפחה

ייצוג בבית דין רבני

ייצוג אצל מפקח מקרקעין

עוד פרטים

נותן השירות

עורך דין עצמאי

משרד עורכי דין

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3291407

טלפון נוסף 073-7372155

פקס 073-7424155

מפה

Navigate
מפת הגעה אל פוליטי רינה-משרד עורכי דין וגישור
נווט

יצירת קשר עם פוליטי רינה-משרד עורכי דין וגישור

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

וידאו ותמונות של פוליטי רינה-משרד עורכי דין וגישור

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 33 חוות דעת על פוליטי רינה-משרד עורכי דין וגישור

5
ציון כללי 5
שירותיות 5
זמינות 5
שביעות רצון 5
שירות 5
סבלנות 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
הגעתי לרינה בתקופה כל כך קשה, הכי קשה, במשבר עמוק בחיים שלי. ברגישות, בסבלנות, באיכפתיות, במקצועיות תוך רצון להיטיב עם כל הצדדים במצב כל כך מורכב, ליוותה אותי ולמעשה את שני הצדדים, לפרק חדש וטוב יותר בחיים שלי. מרגישה שבלעדייה זה לא יכול היה לקרות. מדהימה ומומלצת בחום!!!
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

11/01/2024

תודה רבה יקירה ריגשת
לרינה היקרה. אנחנו מאד מעריכום אותך .את בעלת אישיות מיוחדת,מיקצועיות ואמפטיות גם יחד!תבורכי.מחנה וזאב בוגלר.עתלית.
רינה יקרה, כשהשנה החדשה מגיעה אלינו, רציתי להקדיש רגע להביע את איחוליי החמים אליך. בעזרתך יוצאת הדופן, אני נכנס לשנה הזו ברגל ימין, ואני בונה בהדרגה את חיי מחדש חלק אחר חלק. מילאת תפקיד משמעותי במסע הטרנספורמטיבי הזה, ועל כך אני באמת אסיר תודה. המסירות הבלתי מעורערת, המומחיות המשפטית והגישה האמפתית שלך לא רק פתרו את העניינים המשפטיים שלי אלא גם הציתו מחדש את האמונה שלי באנושות. האמונה שלך בי והמאמצים הבלתי נלאים שלך הראו לי את ההשפעה העמוקה שיכולה להיות לאדם אחד על חייו של אחר. כשאני מהרהרת בשנה החולפת, אני נזכר באינספור הפעמים שעשית מעל ומעבר כדי להבטיח שהצדק וההגינות ינצחו. הליווי והתמיכה שלך היו יקרי ערך, סיפקו לי את הכוח והביטחון הדרושים כדי להתמודד עם האתגרים שנקרו בדרכי. שוב, אני מודה מעומק הלב על כל מה שעשית עבורי. מי יתן והשנה החדשה תביא לך שמחה, הצלחה והגשמה בשפע בעשייה האישית והמקצועית שלך. בהכרת תודה עמוקה ואיחולים חמים ביותר.
טיפלה בעניינינו ביעילות ובסבלנות. יושרה ומקצועיות הם שמנחים את דרכה שהובילה אותנו לחוף מבטחים. ממליצים בחום. לא מובן מאליו להאמין בעורך דין בימינו וברינה האמנו מהרגע הראשון ולא טעינו.
רינה פוליטי זה שם כיסוי למלאך עלי אדמות. שילוב נדיר של אנושיות, עין חדה, מקצועיות מטורפת והיא בעיקר הליווי הכי טוב שתוכלו לתת לעצמכם בתהליך המורכב הזה. תודה על שהיית היד להוציא אותי לחופש בתהליך בטוח, מוצלח ומלא במסירות.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

31/01/2023

תודה יקרה. ריגשת וזה השכר הכי טוב שעו"ד יכול לקבל ובמיוחד בתחום המשפחה
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist