Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
סלע אסף - משרד עורכי דין - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
8:00 - 18:00
צפה בשעות הפעילות

משרד עורכי הדין סלע אסף הוקם על ידי עורכי הדין שיראל סלע והדס מילרד אסף, מומחים מובילים בתחום הנזיקין והביטוח. עם ניסיון של עשורים במחלקת הליטיגציה של חברת הביטוח המובילה 'מגדל', המשרד מציע ייעוץ משפטי מקצועי וייצוג עמוק בתחומי נזיקין רבים.

המומחיות שלנו כוללת ייצוג חברות ביטוח בכל סוגי התביעות הנזיקין, כולל תאונות דרכים, עבודה, מחלת מקצוע, רשלנות רפואית ותביעות נגד קבלנים ומעבידים. בנוסף, אנו מייצגים מבוטחים בתביעות נגד קופות החולים, המוסד לביטוח לאומי, וחברות הביטוח.

המשרד עוסק גם בייצוג נפגעי תאונות דרכים, כוחות ביטחון ותאונות עבודה, ומטפל בתביעות נגד עיריות, מוסדות ומעבידים אחרים. באמצעות ניסיון רחב ועשיר, אנו מתמודדים עם הופעות תיקוניות בבתי משפט, בוררויות והליך גישור.

עורכי הדין במשרד מסייעים בניהול הוכחות ומתעדים בכתבי טענות, וניהול הליך עד סיומו בבתי המשפט, כולל גישור והליך פליטה. עם מערך עמוק של יחסי עבודה עם מומחים רפואיים בתחום, אנו מבטיחים ייעוץ מדעי ומותאם אישית לכל מקרה.

אנו מתמקדים בספרות המשפטית העדכנית ובתחום הרפואי, כך שעורכי הדין שלנו מצטיינים בקידום ענייני הלקוחות בבתי משפט, בשימוש חכם ויעיל בהוראות הדין הקיימות.

משרד עורכי הדין סלע אסף מתמחה בקידום צוותים מקצועיים ובהענקת שירות משפטי איכותי ומוביל בתחום הנזיקין והביטוח, עם התמקדות ביחס אישי ושירות מותאם ללקוחותינו.

עוד פרטים

מידע נוסף על סלע אסף - משרד עורכי דין

אזורי שירות

פתח תקווה

תחומי העסק

עו"ד דיני נזיקין/תאונות דרכים/רשלנות רפואית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-6486555

פקס 03-6486777

מפה

Navigate
מפת הגעה אל סלע אסף - משרד עורכי דין
נווט

יצירת קשר עם סלע אסף - משרד עורכי דין

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

וידאו ותמונות של סלע אסף - משרד עורכי דין

מציג 1-2 חוות דעת מתוך 2 חוות דעת על סלע אסף - משרד עורכי דין

5
ציון כללי 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
הדס היקרה: תודה על הסבלנות, על שירות מעולה ברמה גבוהה, המקצועיות, על כך שהיית נוכחת בבדיקות, בועדות וכמובן: על תוצאות לשביעות רצוני המלא. ממליצה בחום על עו"ד הדס . על ה
הגעתי להדס עקב תאונת עבודה, והיא הראשונה ששאלה אותי על מצבי הנפשי והסבה את תשומת ליבי לטפל בבעיה זו, שהתבררה עם השנים כיותר חמורה מהפגיעה הפיזית, זה מעיד על היחס החם שמקבלים במשרד זה. בנוסף כמובן קיבלתי שירות יוצא מן הכלל לאורך שנים עד שהתביעה הסתיימה וקיבלתי את סכום הפיצויים. ממליץ בחום!
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist