Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
מינה טומיי תל אביב - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ג', ה' - שבת
12:00 - 23:59
פתוח עד הלקוח האחרון
צפה בשעות הפעילות

מינה טומיי היא מסעדה אסייתית ברחוב הארבעה בתל אביב המשלבת מנות מחמישה מטבחים בולטים במזרח אסיה: הודו, ויאטנם, קוריאה, יפן ותאילנד, ומקפידה על האיכות והטריות של חומרי הגלם, על שימוש בתבלינים מקומיים ועל הכנה בשיטות בישול מסורתיות. המסעדה משתרעת על שטח של 250 מ"ר, מכילה 90 מקומות ישיבה ומעוצבת בסגנון המזכיר את השווקים הפתוחים במזרח אסיה, כולל מטבח פתוח ומרווח המציג את אופן הכנת המנות.

עוד פרטים

מידע נוסף על מינה טומיי תל אביב

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

מסעדות אסייאתיות

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 077-3130966

טלפון נוסף 053-6130332

טלפון נוסף 03-6338183

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מינה טומיי תל אביב
נווט

וידאו ותמונות של מינה טומיי תל אביב

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על מינה טומיי תל אביב

3
מחיר 2.3
אוכל 3.2
שירות 3
אוירה/משלוח 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שרות גרוע, מנות קרות, בקושי שמ
היינו 4 , למרות שהמסעדה היתה כמעט ריקה המנות הגיעו לא חמות מספיק. מנת נודלס עוף סייגון ופילה טומיי הגיעו כמעט בלי עוף, שהתלוננו המלצר אמר שלא יכול להיות והם שמים 120 גרם עוף, לא היה במנה כמות זו והמנות מאכזבות , ממש שירות גרוע וממליץ לא להגיע לשם
מסעדה מומלצת
מסעדה אסיאתית מעולה. מציעה מנות מ-5 מטבחים אסיאתיים. מנות שונות, צבעוניות ועם תבלינים מעולים. הזמנו סושי ומספר מנות שחלקנו אותם. אוירה נחמדה מאוד. עיצוב יפה. השירות היה טוב מאוד. מוצאים את המנות איך שהן מוכנות ולא מחכים לכל המנות. מומלץ ביותר.
ממליצים בחום!!!
הגעתי פעם ראשונה למינה טומיי ת"א לחגוג לאחי יום הולדת. אנחנו חובבי מאכלים מן המזרח (במיוחד אני) אז זו הייתה המסעדה הכי מתאימה לנו כשיש 5 מטבחים אסייתים. אני הזמנתי- פאד קונג נודלס (בתמונה)- עוף (במקום שרימפס), אווז מעושן, אטריות אורז, שעועית ירוקה, תרד, בוטנים, בצל ירוק, סויה מתוקה ונוק צ'אם. מנה גדולה והכי טעימה מכל המסעדות שבהן אכלתי מוקפץ. אחי הזמין- בומביי באטר צ'יקן- שיפודי פרגית ביוגורט וקשיו, מומביי ספייס, ארוגולה, בצל סגול, נאן שום, כוסברה. מנה גדולה ומשביעה. כמנות ראשונות הזמנו- סלט סום טאם שזה סלט פאפאיה (מומלצת) ו- גיוזה עוף ואווז מעושן- כיסוני בצק מאודים וצרובים במילוי אווז מתקתק שזה וואווו!!! סה"כ יצא כולל השתיה 225 ש"ח לזוג. המסעדה יקרה ולכן לקחנו מנות עיקריות גדולות. מעבר לכך- השירות 10, המקום מדהים והאווירה נעימה מאוד. ממליצה לאירועים, לזוגות רומנטיים וסתם לפנק את האח ליום הולדת ;-)
אווירה מדהימה, אוכל טעים ומחיר טיפה יקר
כשנכנסים נשמעת מוזיקה הודית שמכניסה אותך לאווירה של המזרח, כסאות העץ והעיצוב של המקום מרגיש כמו במסעדה יוקרתית מאוד במזרח, האוכל מגוון עם טעמים שונים, תבלינים מיוחדים ומעט חריפות מיוחדת. כצמחונית המגוון היה רחב ויש גם מנות טבעוניות מוצלחות. נהננו מאוד למרות המחירים המעט גבוהים.
מחירים בשמיים. שירות חובבני ומטה.
ישבתי עם כול המשפחה במסעדת מינה טומיי ברחוב הארבעה....האוכל הגיע בשלבים...טעמים בסדר גמור...מנות קטנות....ולא משביעות. אם חשבתם שזוהי ארוחה...ללא ספק שזה לא ארוחה אלא טעימות. בסופו של דבר נחשוב פעמיים אם נגיע שוב שיש מבחר כול כך גדול של מסעדות.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist