Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
קינג ג'ורג'. - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום שבת
12:00 - 0:00
שעה אחרי צאת שבת - 0:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על קינג ג'ורג'.

אזורי שירות

ירושלים

תחומי העסק

מסעדות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9365747

טלפון נוסף 02-9955105

פקס 02-9955530

מפה

Navigate
מפת הגעה אל קינג ג'ורג'.
נווט

מציג 1-1 חוות דעת מתוך 1 חוות דעת על קינג ג'ורג'.

2.5
מחיר 1
אוכל 3
שירות 3
אוירה/משלוח 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
לא שווה את ה-250 שקלים
הגענו היום לארוחת צהריים במסעדה כשלא היו בה סועדים נוספים מלבדנו. רצינו להזמין עראיס למנה ראשונה, ונאמר לנו שמהמנות הראשונות אין עראיס, ברוסקטת קרפצ'ו סלק וכבד קצוץ. לא ברור לנו למה, אבל מזל שהיו בתפריט עוד ראשונות שאפשר היה להזמין. בסוף הזמנו חומוס פלאפל וכרובית מטוגנת, שהיו בסדר. אחר כך הזמנו שתי מנות של שניצל הבית וצ'יפס כתוספת. מה שקיבלנו בשתי המנות היו שניצלים שלא עשויים טוב ואפילו שרופים (זה הורגש גם בטעם) עם צ'יפס שמנוני מאוד שכל מה שהורגש ממנו בפה היה שמן. ביקשנו להחזיר את הצ'יפס שקיבלנו ולהביא לנו צ'יפס אחר, שלא היה טוב בהרבה מהקודם. מיותר לציין שהמנות העיקריות המאכזבות האלה פגעו לנו בחוויית האכילה במסעדה. כל מסעדה שמכבדת את עצמה צריכה לדעת להגיש לסועדים שלה שניצל וצ'יפס עשויים היטב. מעניין שבפעם הקודמת שביקרנו בקינג ג'ורג' קיבלנו שניצלים פריכים שהשאירו בנו טעם של עוד, ולכן קשה לנו להבין איך יכול להיות שיש הבדל כל כך משמעותי בין הפעם הקודמת לפעם הזאת? למה אי אפשר לשמור על אותה רמה של מנות בכל פעם שמגיעים למסעדה? בפעם הקודמת שהגענו אליכם הוציאו לנו קודם את העיקריות ואז את הראשונות, וזה לא הגיוני בכלל. בקיצור, יש לנו תחושה שהמטבח לא עקבי ברמה של האוכל שהוא מכין ושצוות המסעדה מבולבל, כיוון שלאורך מספר ביקורים אצלכם חווינו חוויות מנוגדות אחת לשנייה מבחינת השירות שקיבלנו והרמה של המנות שהוגשו לנו. בנוסף, בביקור במסעדה היום שמענו את המלצרית חוזרת למטבח ואומרת לצוות בזלזול: "לא טעים להם....". בחרנו לא לעשות מזה עניין, אבל זאת חוצפה שאין כדוגמתה. אמירה כזאת בהחלט יכולה להעיד על רמת האכפתיות של צוות העובדים כלפי הלקוחות שלהם. אותנו במסעדת קינג ג'ורג' לא יראו יותר
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist