Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
פיקס פלוס - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
9:00 - 19:00
9:00 - 13:00
ערבי חג : 13:00-09:00
צפה בשעות הפעילות
Coupon

מגיע לך קופון - מגן מסך זכוכית ב29 ש''ח לפונים מהאתר

תנאי שימוש - השימוש בקופון בהתאם לתנאים המקובלים בבית העסק. ההטבה תקפה בהצגת הקופון בלבד. דפי זהב אינה נושאת באחריות כלשהי בקשר עם הקופון.

תיקון מהיר תוך כ-30 דק' במקום! גיבוי ושחזור מידע. העברת וואטסאפ מאנדרואיד לאייפון והפוך, פתיחת קודים ללא / עם איפוס, החלפת מסך, שקע טעינה, וכל החלקים האפשריים. תיקון ברכיבים דרג ד'. תיקוני תוכנה ברמה גבוהה. טיפולי קורוזיה קשים. טיפול מקצועי וותק של 13 שנים בתחום הסלולר. שירות אישי לכל לקוח ומחירים הוגנים. אלפי לקוחות חוזרים לא טועים. אצלנו -השירות בא מהלב!
אחריות 90 יום על תיקון (למעט מסך וקורוזיה).
התקשרו לייעוץ ללא עלות!
על איכות לא מתפשרים >> תיקון בחלקים מקוריים בלבד או חלופיים ברמה גבוהה.
מגוון ענק של אביזרי סלולר ומחשבים, גאדג'טים ומתנות שוות, כיסויים, אוזניות, רמקולים, גיימינג, מותגים ועוד המון המון הפתעות.

עוד פרטים

מידע נוסף על פיקס פלוס

אזורי שירות

קריית מוצקין

טירת כרמל

קריית טבעון

קרית אתא

קריית ביאליק

קרית ים

יקנעם

חיפה

אזור חיפה והקריות

כל הארץ

תחומי העסק

טלפונים סלולריים

מעבדות סלולר

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-2646639

טלפון נוסף 04-6110001

מפה

Navigate
מפת הגעה אל פיקס פלוס
נווט

יצירת קשר עם פיקס פלוס

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 82 חוות דעת על פיקס פלוס

5
ציון כללי 5
שירות 4.9
מחיר 4.9
עמידה בזמנים 5
זמינות 5
שביעות רצון 5
שירות 5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 4.9
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
יש דברים שציפיתי ליותר יחס, וחוסר תקשורת,
הכל
לא סגרתי עסקה ומחיר עדיין, אך מקום איכותי מבחינת זמינות ושירות עד כה.
קיבלתי יעוץ טלפוני לא סגרתי עסקה אך קיבלתי שירות טוב ואדיב אדם נחמד מקסים זמין ואמין!
a שלום לכולם. הגעתי לפיקס + בהמלצת חברים ומה שבטוח שאדאג שהרבה יעשו כמוני. הגעתי עם בעיה קשה של גיבוי נתוני הטלפון שהסתתרו במחשב וקושי לשחזר את הנתונים למכשיר, אתי מפיקס + לא התייאשה , ניסתה שוב ושוב בשקט ובשלווה עד שמצאה את הפתרון הנכון, כל זאת תוך כדי מתן יחס חם והרגעת צופרים הרי כולנו מבינים מה זה לאבד שנים של תמונות / צ'אטים חשובים / ושאר ירקות. השירות האדיב יוצא מן הכלל ( כולל האספרסו ) , המקצועיות, והמחירים ההוגנים, הסבלנות והסובלנות למצוקתם של הלקוחות ( ביליתי בחנות כמה ימים וראיתי את הלקוחות ביציאה משם) לא מובנים מאליו וחסרים מאוד בנוף שלנו. לציין גם את חי שנמצא מאחור במעבדה, תמיד זמין לכל דבר שצריך ומקצוען אמיתי בכל מה שקשור לתיקוני המכשירים. אין לכם מה לחפש מעבדה אחרת, סתם בזבוז של זמן וכסף. תפנו אליהם עוד לפני אבל גם אחרי שאחרים אמרו לכם לא. אם היה אפשר לתת יותר מ 5 כוכבים היית נותן בשמחה !!
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist