Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
צפריר הנדימן - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
8:00 - 17:00
8:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

האם אתם מחפשים את ההנדימן המושלם?
אנחנו, צפריר הנדימן, עומדים לרשותכם עם ניסיון של 10 שנות ותק בתחום, כדי להציע לכם מגוון רחב ומקצועי של שירותים.

בהנדימן, אנחנו מתמחים במגוון רחב של שירותים עבור לקוחותינו היקרים. אם אתם זקוקים להתקנת גופי תאורה שונים כדי להביא את האפשרויות המוארות לחייכם, אנחנו כאן כדי לעזור. החלפת ברזים היא משימה בסיסית בבית, ואתם יכולים לסמוך עלינו לבצע אותה בצורה מהירה ויעילה.

אנחנו גם מתמחים בעבודות צבע המעניקות לביתכם מראה משודרג ומעוצב. בנוסף, אם אתם מחפשים תלייה יצירתית ומרשימה לאותה תמונה או תלבושת, אנחנו כאן לשירותכם.

אנו מאמינים בשירות אדיב ומקצועי לכל לקוח, תוך התמקדות בפרטים הקטנים שמפרטים את ההבדל. הגעתם למקום שבו אנחנו מקשיבים לצרכים שלכם ומשקיעים מאמצים כדי לספק לכם את השירות הטוב ביותר.

פנו אלינו עוד היום ותקבלו את השירות המקצועי והאדיב שלנו. אנו נשמח לעזור לכם להביא את המראה המושלם לביתכם, בצורה מהירה ויעילה.

עוד פרטים

מידע נוסף על צפריר הנדימן

אזורי שירות

נס ציונה

תחומי העסק

צבעים וסיידים

הנדימן

תחומי עיסוק נוספים

קבלני צבע

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 052-3865491

מפה

Navigate
מפת הגעה אל צפריר הנדימן
נווט

מציג 1-1 חוות דעת מתוך 1 חוות דעת על צפריר הנדימן

5
ציון כללי 5
שירות 5
זמינות 5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
צפריר הנהדר
צפריר היה נחמד וסימפטי. שם לי גלגלים לאי ותיקן צילינדרים של דלתות. עשה את מה שהתחייב על הצד הטוב ביותר וגם עזר בדברים נוספים ללא חיוב. מרוצה מאד!
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist