Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
ספורט אדיר - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
8:00 - 17:00
צפה בשעות הפעילות

חברת ספורט אדיר (Sport Adir) מתמחה בייבוא ציוד והלבשת ספורט, מתקני ספורט ומוצרי פיזיותרפיה לא ממותגים במחירים נוחים, באיכות גבוהה ובאחריות מלאה. הנהלת החברה ומחסן ההפצה נמצאים באזור התעשייה בנתניה והיא משווקת מגוון רחב של ציוד כושר וספורט ללקוחות פרטיים כולל משקולות, מכשירי כושר, כדורי אימון, ציוד לפעילות אירובית, יוגה, פילאטיס, קרוספיט ועוד. את ציוד הספורט ניתן להזמין גם דרך האתר.

עוד פרטים

מידע נוסף על ספורט אדיר

אזורי שירות

נתניה

תחומי העסק

ציוד ספורט ובגדי ספורט

ציוד ואביזרי ספורט

ציוד לפעילות אירובית

מכשירי כושר

מזרון ספורט

אביזרים תומכי ספורט

ציוד לחיטוב הגוף

עוד פרטים

ציוד מקצועי

להתעמלות קרקע ומכשירים

להתעמלות אומנותית

ליוגה ופילאטיס

לאומנויות לחימה

לספורט טיפולי

עוד פרטים

סוג הלקוח

ציוד ובגדי ספורט ללקוחות פרטיים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 09-8850509

פקס 09-8850409

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ספורט אדיר
נווט

יצירת קשר עם ספורט אדיר

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על ספורט אדיר

3.6
ציון כללי 3.7
שירות 3.7
מחיר 3
זמינות 3.8
שביעות רצון 3
שירות 3
איכות 3.5
שביעות רצון מהמחיר 3.7
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
קניתי מספר מוצרים, הכל הגיעה מצויין. היו לי מספר שאלות לפני הרכישה, דיברתי עם החנות בווטאספ וענו לי על כל השאלות ממש מהר. חנות מקצועית מאוד
עסק גרוע מאוד לא מומלץ
קניתי משקולת מספורט אדיר, את המשקולת לא קיבלתי עד עצם היום הזה, כשצילצלתי אליהם טענו שהמשקולת איננה נמצאת אצלם אלא נשלחה בדואר. קיבלתי אישור שחבילה כלשהיא נמסרה לדואר נתניה. כשצלצלתי לדואר קיבלתי אישור שהחבילה אכן נמצאת בנתניה, ספורט אדיר טענו שהמשקולת נשלחה מנתניה, שירות הדואר טוען אחרת. בפועל לא קיבלתי משקולת, לא הוצע לי שום פיצוי, ספורט אדיר טוענים שהם שלחו לי את המשקולת אבל אין להם שום אחריות. קניתי, שילמתי במיטב כספי, את המוצר לא קיבלתי, ולא הוצע לי שום פיצוי, להפך, הסבירו לי שזאת אשמתי שלא קיבלתי את המוצר ולהם אין כל אחריות. לא ממליץ.
שירות מצויין ומחירים מעולים🏅
מזה זמן חפשתי רצועות דימוי trx במחיר שפוי ולא כל כך מצאתי המחירים היו מוגזמים למדיי,עד שנתקלתי במקרה בספורט אדיר באנטרנט ושם רכשתי רצועות מצויינות במחיר שפויי מאד אפילו הייתי אומרת, והשירות שקיבלתי היה מעולה ואדיב מקצועי וענייני בלי הרבה חארטה, שווה לרכוש שם מוצרי ספורט,ממש המחיר לכל כיס,שי תודה רבה על השירות.
פניתי לבית העסק על מנת לרכוש מכשיר פילאטיס, מכשיר לעמוד השדרה, התקשרתי וענה לי נציג אך הוא לא היה סימפטי ואמר לי שאם אני רוצה להזמין שאזמין עכשיו כי תוך יומיים עלות המשלוח תהיה גבוהה יותר, אז הזמנתי דרך האינטרנט, שילמתי מחיר יחסית זול וקיבלתי שירות מהיר ואני מרוצה מהמוצר, לא בחנתי הצעות אחרות ובחרתי בהם כי היו זולים.
תגובות (1)

אדיר ספורט - תמונה
תגובה של בית העסק

12/04/2017

נינה שלום ותודה על חוות הדעת. בנושא טענת עלות המשלוח שתתייקר בתוך יומיים , לא קיים דבר כזה אצלנו היות ומחירי המשלוחים הינם קבועים לפי מחשבון אוטומטי של האתר ואינו נשלט על ידי נציג זה או אחר. שמחים שאת מרוצה מהמוצר והשירות כי זה העיקר מבחינתנו כמו גם כל הביקורות החיוביות שיש עלינו באתרים השונים. נשמח לשרת אותך שוב בהמשך.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist