Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
פרופ' איתן סודרי- אף אוזן גרון - תמונה ראשית
Opening_hours
קבלת קהל בימי שני, יש לתאם תור מראש טלפונית
צפה בשעות הפעילות

פרופ' איתן סודרי הינו מומחה אף אוזן גרון, ניתוחי אף וסינוסים המשמש כרופא בכיר במרכז הרפואי רבין (בית חולים בלינסון). משמש כמנהל יחידת ניתוחי אף, סינוסים ובסיס גולגולת של המרכז הרפואי רבין והינו מרצה בכיר קליני לאא"ג וכירורגיית ראש וצוואר בפקולטה לרפואה ע"ש סאקלר, אוניברסיטת תל אביב.
במסגרת תפקידיו, מבצע פרופ' סודרי ניתוחים אנדוסקופים של האף והסינוסים.
פרופ' איתן סודרי סיים את לימודיו בהצטיינות בפקולטה לרפואה ע"ש ברוס רפפורט, בטכניון שבחיפה, והמשיך להתמחות באף אוזן גרון במרכז רפואי רבין. בהמשך שימש במשך שנתיים כעמית מחקר בבית החולים Johns Hopkins שבארה"ב, בתחום הביולוגיה המולקולרית של גידולי ראש וצוואר, ולאחר מכן השתלם בבית החולים של אוניברסיטת Stanford בארה"ב בתחום של ניתוחים אנדוסקופיים של האף, סינוסים ובסיס הגולגולת וחקר מחלות אף וסינוסים במשך יותר משנתיים.
במרפאתו הממוקמת בהרצליה ברח' החושלים 8, פרופ' סודרי שם דגש על טיפול מקצועי, ויחס אישי ואדיב לכל מטופליו.פרופ' איתן סודרי בהסכם עם הראל, הפניקס, כלל, מנורה, מגדל, לאומית ומאוחדת.

עוד פרטים

מידע נוסף על פרופ' איתן סודרי- אף אוזן גרון

אזורי שירות

רמת השרון

הרצליה

תחומי העסק

רופא אף אוזן גרון

תחומי טיפול

אבחון וייעוץ לבעיות אף אוזן גרון

טיפול בבעיות אף אוזן גרון

ניתוחי אף אוזן גרון

אדנואיד

סינוסים

נזלת כרונית

הפרעת נשימה דרך האף

דימום מהאף

ניתוחי אף

ניתוח הוצאת פוליפים

יישור מחיצת אף עקומה

ניתוח כפתורים

ניתוח קונכיות

ניתוח קובלציה

עוד פרטים

מסגרת הטיפול

רופא אף אוזן גרון פרטי

הסדרי ביטוח

הפניקס

הראל

מגדל

מנורה מבטחים

כלל ביטוח

עוד פרטים

נותן השירות

דוקטור

ותק

ותק מעל 20 שנה

סינונים ושירותים נוספים

יועץ מומחה אא"ג מטעם קופת חולים

יועץ מומחה אא"ג מטעם קופ"ח מאוחדת

יועץ מומחה אא"ג מטעם קופ"ח לאומית

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3270315

טלפון נוסף 058-6284986

מפה

Navigate
מפת הגעה אל פרופ' איתן סודרי- אף אוזן גרון
נווט

וידאו ותמונות של פרופ' איתן סודרי- אף אוזן גרון

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 10 חוות דעת על פרופ' איתן סודרי- אף אוזן גרון

5
ציון כללי 5
הקדשת זמן 5
איכפתיות 5
סבלנות 5
הסבר על הטיפול 5
זמינות וזמן המתנה 5
אדיבות והקשבה 5
מקצועיות וידע 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
תודה לפרופסור איתן סודרי היקר!
חייבת להמליץ ולשתף! מרגישה שזה אגואיסטי לשמור לעצמי ;) נותחתי לפני חצי שנה אצל פרופסור איתן סודרי היקר, מלבד שכל תהליך הניתוח עבר כחוויה נעימה וכמעט לא מלחיצה! תהליך כל כך נעים ופשוט ממש החל מהפגישה הראשונה ועד הביקורת האחרונה. רופא כל כך צנוע, וקשוב! הסביר בכל כך נועם את אופן תהליך הניתוח, את התוצאה - ממישהי כל כך לחוצה יצאתי כל כך רגועה ומחויכת!!!! תודה לך פרופסור איתן סודרי האלוף החזרת לי את איכות החיים והשקט הנפשי! כן ירבו רופאים כמוך. תודה תודה תודה.
פשוט תותח !!!
לאחרונה עברתי ניתוח שני אצל פרופ' סודרי. מחפשת מילים שיתארו "חווית טיפול", המשלב שירות, מקצועיות ואנושיות, כפי שבאים לידי ביטוי אצל האחד והיחיד, פרופ' סודרי איתן. "חוויה" המשולבת בתחושת עוגן, משענת וביטחון המושרית על המטופל. ללא ספק - פרופ' סודרי הוא הבחירה הנכונה !!!
תודה לדר סודרי היקר
דר סודרי היקר פעם שניה עוברת אצלך צריבה בקונכיות לפני המקצועיות אתה אדם נפלא עם DNA אחר בהחלט מהסוג המיוחד !!! תודה איש יקר !!!
טיפול מסור, מקצועי ואנושי.
תודה מכל הלב, לדר. סודרי היקר, תודה על יחס אישי מעולה, תודה על סבלנות , הקשבה ומקצועיות ברמה גבוהה. תודה על עבודת הקודש שאתה עושה ומחזיר לנו החולים את שמחה ואיכות החיים. ועתה כשבוע לאחר הניתוח כשאני מתאוששת רוצה אני להודות לך בשמי ובשם בני משפחתי ובעיקר הנכדים. בהמון הערכה והכרת תודה. זכיתי, בתיה
תודה מכל הלב
דר סודרי היקר, תודה על היחס האישי המעולה , על אנושיות, סבלנות, איכפתיות,. תודה על עבודת הקודש שאתה עושה ומחזיר לנו החולים את איכות ושמחת החיים. עתה, כשבוע לאחר הניתוח כשאני מתאוששת, רוצה להודות לך בשמי ובשם משפחתי על המסירות והמקצועיות שבה זכיתי . בהמון הערכה והכרת תודה, בתיה
  • 2
  • 1

בהסדר עם

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist