Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
אסף רוזנצוייג חברת עורכי דין - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
8:30 - 18:30
צפה בשעות הפעילות

עו"ד אסף רוזנצוייג, בוגר תואר ראשון LL.B במשפטים ומנהל עסקים בהצטיינות. בתום 7 שנים בהן היה אסף שותף בפירמת עורכי דין הנמנית על משרדי הבוטיק המובילים בישראל בתחום הנדל"ן ומלווה את חברות הנדל"ן הגדולות בישראל, הקים אסף משרד בוטיק עצמאי.

המשרד מתמחה בקשת רחבה של תחומים, החל מייצוג רוכשים בעסקאות רכישה מקבלן, עסקאות יד 2, מיסוי מקרקעין ותכנוני מס, רישום בתים משותפים ועריכת הסכמי שיתוף, רכישת קרקעות, התיישבות כפרית, נחלות, הרחבות וקיבוצים, עסקאות קומבינציה מורכבות, התחדשות עירונית לרבות תמ"א 38 ומתחמי פינוי בינוי, ליווי וייצוג יזמים. בנוסף, המשרד מתמחה בעריכת צוואות וירושות, וכן מוסמך לבצע ייפוי כח מתמשך.

עו"ד רוזנצוייג חבר בוועדת התכנון ובניה וועדת התחדשות עירונית בלשכת עורכי הדין.

המשרד מלווה אנשי עסקים, משקיעים, יזמים וחברות בניה.

אהבתו של אסף למקצוע והניסיון הרב שצבר משך השנים, מאפשרים לו להעניק שירות מקצועי, איכותי ואמין ללקוחות המשרד.

עוד פרטים

תחומי שירות

עסקאות מכר שירות מישפטי ליזמים חוזי שכירות שירות לקבלנים עסקאות קומבינציה בתים משותפים תכנון ובנייה ליקויי בנייה מיסוי מקרקעין תמ"א 38 צווי הריסה מנהליים ושיפוטיים עסקאות פינוי-בינוי חריגות בנייה מושבים וקיבוצים תביעות נדל"ן פירוק שיתוף סכסוכי שכנים מחיר למשתכן
עוד פרטים

מידע נוסף על אסף רוזנצוייג חברת עורכי דין

אזורי שירות

נהריה

תחומי העסק

עורכי דין – דיני מקרקעין

ליטיגציה

ייצוג בבית משפט עליון

ייצוג בבית משפט מחוזי

ייצוג בבית משפט שלום

ייצוג אצל מפקח מקרקעין

נותן השירות

עורך דין עצמאי

ייעוץ טלפוני חינם

עסקים שנותנים ייעוץ טלפוני

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3219470

טלפון נוסף 052-6246630

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אסף רוזנצוייג חברת עורכי דין
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 16 חוות דעת על אסף רוזנצוייג חברת עורכי דין

5
ציון כללי 5
זמינות 5
שירות 5
שביעות רצון מהמחיר 4.9
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
זוג צעיר , דירה ראשונה .. מצאנו דירה לקניה וחיפשנו עו"ד לעסקה , הגענו לאסף ע"י המלצות רבות שקיבלנו. היום לאחר ביצוע כל התהליך עם אסף אני יכול להגיד שאני מצטרף חד משמעית לרשימת הממליצים שלו ! אסף עו"ד מקצועי , אמין , יעיל , סבלני , זמין תמיד לכל שאלה וכל בקשה במענה מאוד מהיר ! כל התהליך שהיה נישמע ונראה לנו מאוד ארוך ומסובך - בזכות אסף בסופו של דבר היה פשוט קל ומהיר . תודה על הכל תותח !!!
אז ככה הגעתי לאסף וניר בהמלצה מחבר. ההגדרה הטובה ביותר שהם מהממים יעילים בצורה יוצאת דופן אמינים וכל מה שמסובך הופך אצלם לפשוט קצר וקל. כן יש דברים שלא ניתן לעשות יגידו מראש. ומה שכן מיד בצורה מקצועית ונהדרת פשוט יקרה. המון המון תודות.
ממש מרוצה מעבודה!! אסף עזר לנו בהליך קניית דירה. ציון 10!!!
אסף אדיב ומקצועי ביותר. הוא ליווה אותנו תקופה ארוכה ובכל רגע הרגשנו שאנחנו בידיים טובות. הוא הקפיד להיות זמין והשיב בפירוט על כל שאלה שהייתה לנו. בנוסף, הוא הפגין בקיאות מלאה ומרשימה ביותר בתחום. אני ממליץ בחום על שירותיו!
עורך דין מספר 1 שירות מצויין והכי חשוב אמין כמו בן משפחה אחד האנשים ששמחתי להכיר תודה רבה על הכל חבר יקר
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist