Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בהרצליה
סאן מוטורס בע"מ בהרצליה

גלגלי הפלדה 23, הרצליה פיתוח הרצליה

(41)
072-3249386 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
מוסך מיכה פחחות רכב הרצליה בהרצליה

גלגלי הפלדה 8, הרצליה פיתוח הרצליה

(9)
077-2714064 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
ארצי מוטורס- מוסך ופחחות לכל סוגי הרכבים בנתניה

הקדר 38, נתניה

(7)
072-3270933 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על מוסך דניאל

אזורי שירות

הרצליה

תחומי העסק

פחחות רכב

קהל יעד

פרטיים

עסקיים

פרטיים ועסקיים

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3250623

טלפון נוסף 09-9563276

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מוסך דניאל
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 13 חוות דעת על מוסך דניאל

4.5
שירות 5
מחיר 4
עמידה בזמנים 5
שביעות רצון 4.5
איכות 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פניתי ל"מוסך דניאל" לצורך עבודות פחחות. השירות שקיבלתי היה מקצועי והיחס אדיב, הם עמדו בזמנים והמחיר ששילמתי היה בהתאם, ביררתי מחירים ופניתי אליהם מכיוון שנמצאים בהרצליה.
פניתי לבית העסק על מנת לתקן תקלה שהיתה לי ברכב, פניתי אליו בעקבות המלצה שקיבלתי, הוא עשה עבודה מקצועית, שירותיים, הם עומדים בזמנים, המחיר סביר ביותר.
פניתי לבית העסק על מנת לצבוע את הרכב שלי, השירות שקיבלתי היה יוצא מן הכלל, אדיבה מאוד, סבלנית מאוד, גם כשהייתי צריכה את צביעת הרכב מהרגע לרגע הם קיבלו אותי מיד ואפילו דאגו לי לשבת במשרד במזגן בזמן ההמתנה, הרכב לאחר הצביעה היה נראה כמו חדש.
מעולה
עשיתי בדיקה בכמה מוסכים לגבי עבודת פחחות אצלי ברכב. הגעתי לאופיר דרך המלצות האתר הזה ונשארתי מכיוון שהוא נתן לי את המחיר הזול מבין כולם. הרכב ישן ולכן רציתי לשלם כמה שפחות, אבל שמחתי לגלות שנעשתה עבודה טובה מאוד והרכב נראה מעולה. אופיר הוא בן אדם נחמד, אמין והוגן . מומלץ בחום.
פניתי אליהם לצורך תיקון פח לאחר תאונה. סידר לי את הכל, עשה לי עבודה טובה-הוא בנאדם הגון וישר. המחיר סביר. בדקתי הרבה מקומות והוא היה הכי סביר.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist