Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
ד"ר אברג'ל אברהם - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
יום א'
יום ג'
15:30 - 20:30
16:00 - 20:30
צפה בשעות הפעילות

ד"ר אברהם אברג'ל הנו מנהל מרפאות אף אוזן גרון בבית החולים איכילוב. הד"ר משמש כרופא בכיר במערך אף אוזן וגרון, ניתוחי ראש, צוואר, פה ולסתות ומרכז את תחום מחלות האף והסינוסים והפרעות נשימה בשינה. תחומי העיסוק העיקריים של ד"ר אברג'ל: כירורגיה אנדוסקופית של בסיס הגולגולת, הפרעות נשימה בשינה בקרב מבוגרים וילדים, מחלות האף והסינוסים, כירורגיה אנדוסקופית של האף והסינוסים, כירורגיה של בלוטת התריס וניתוחים להסרת גידולי ראש-צוואר.
לקביעת פגישה במרפאה הפרטית של ד"ר אברג'ל יש לתאם תור: 03-7901900
תיאום התורים הדיגיטלי מיועד ללקוחות פרטיים בלבד ולא למבוטחי קופת חולים מכבי
הקליניקה נמצאת ברחוב ויצמן 14 תל אביב קומה 18 מגדל ויצמן

מבוטחי כל הקופות למעט מכבי ולקוחות המגיעים באופן פרטי, יש להתקשר למספר: 052-5831431

עוד פרטים

מידע נוסף על ד"ר אברג'ל אברהם

אזורי שירות

גבעתיים

רמת גן

תל אביב

תחומי העסק

רופא אף אוזן גרון

רופאים פרטיים ושירותי רפואה פרטית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3257861

טלפון נוסף 03-5678777

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ד"ר אברג'ל אברהם
נווט

וידאו ותמונות של ד"ר אברג'ל אברהם

מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על ד"ר אברג'ל אברהם

4.8
ציון כללי 5
הקדשת זמן 4.5
איכפתיות 4.5
סבלנות 4.5
הסבר על הטיפול 5
זמינות וזמן המתנה 3
אדיבות והקשבה 5
מקצועיות וידע 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
רופא מדהים ואיש חם ונעים
הגעתי אליו עם כאב חריף באוזן דר אברגל בדק לי את האוזן ועשה לי טיפול מאוד יסודי קבלתי ממנו הסבר כולל תמונות על מצב האוזן ומה יש לי, לאורך כל הטיפול הוא הכין אותי מראש לקראת מה שהולכת לעבור בטיפול, פגשתי רופא מקצועי ואדם חם ומאוד נעים שמדבר איתי בגובה העניים כן ירבו רופאים כאלה ממש מקסים. שרון.
בעל יכולת איבחון מדהימה, מומחה מקצועי
הגעתי למרפאתו של דוקטור אברגיל, דרך מכבי ללא הפסקה,הייתי בור בנושא סינוסים ופוליפים, כבר בפגישה הראשונה, יצאתי ידען, דוקטור אברגיל ביחד איתי קבענו את דרך הטיפול שהוא ניתוח, צייד אותי בניירת המאימה, דאג לכל עד הניתוח שנעשה בידיו ביקר אותי באסותא לפני ואחרי הניתוח, דאג להגיע בערב חג במיוחד לשחרר אותי והדגים לי על המשך טיפול, דוקטור אברגיל גילה יחס אנושי ,מקצועי,ואני מודה לו שאפשר לי לנשום לרווחה מהאף סוף סוף שמח אני להקירו.
מקצועי וסמפטי
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist