Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
לייזר ליין - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על לייזר ליין

אזורי שירות

ירושלים

תחומי העסק

ציוד אלקטרוניקה

מוצרי חשמל

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 02-6540068

פקס 02-6521757

מפה

Navigate
מפת הגעה אל לייזר ליין
נווט

יצירת קשר עם לייזר ליין

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על לייזר ליין

2.8
ציון כללי 2.3
שירות 3
מחיר 3
זמינות 3.5
שביעות רצון 3
שירות 2.8
איכות 3
שביעות רצון מהמחיר 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מעולים
שירות אמין טוב עם מחירים לעניין מדברים בגובה העיניים
לא הוגנים
מאוד מאכזב. לא ברור כיצד עם כל חוקי הגנת הצרכן המקום הנל מאפשר לעצמו לנהוג כפי שנוהג בלקוח. רכשתי לפני כחודש וחצי טוסטר אובן. בשימוש הראשון היה תקין. בשני כפתור הטרמוסטט התקלקל. נסעתי מרחובןת לירושךים עמ להחזיר טוסטר חדש תקול. במקום לזכות אותי או להציע אחר תחתיו שלחו לבדיקה של 3 שבועות ועל הדרך איבדו את הקבלה והאחריות. מנהלת החנות ועוזרה לא נטלו אחריות. טענו שבשרות נמצא תקין. ??וכי הייתי מטריחה עצמי שעת נסיעה לשווא? בבדיקה שניה בחנות, מה שלא הוצע מלכתחילה אחד העובדים לא הבין את משמעות הטרמוסטט ושאין לי דרך לשער את דרגת החום. ניסה לתת לי טיפ של המתנה של 3 דק....???? אני שולחת מכתב תלונה כנגד המקום. מזעזע. לזרוק את הכסף לפח.
זמין ונוח
קניתי מטען מקורי למכונת גילוח. מאחר והייתי צריך לרכוש את המטען באופן מיידי ולא יכולתי להמתין למשלוח בדואר פניתי ישר לחנות. המחיר קצת יותר מבאינטרנט. אבל למי שאין זמן... סה"ה מרוצה. זמין, נוח, מקצועי, שרות אדיב.
מחפשים למכור את המוצר הכי יקר
כבר יצא לי לקנות כמה פעמים מוצרים שונים בלייזר ליין, וכל פעם המוכר מנסה לדחוף את המוצר היקר יותר. אף פעם המוכר לא יציע את המוצר הזול, ותמיד יתחמק אם תשאל אם יש משהו פשוט יותר. כל פעם שאני קונה את המוצר הפשוט יותר המוכר עושה פרצופים ולא נראה אמין.
חוסר רצון טוב מינימאלי לעזור ללקוח מאוכזב
קניתי לבן שלי בלייזר ליין (בכנפי נשרים בי-ם) שעון יד של משווק/מפיץ בשם 'זמן אמת'. למען הגילוי הנאות, מדובר בשעון מהזולים בחנות (גם הזול הזה עלה כ-40 ש"ח). היה לי ברור, וכך גם נכתב בתעודת האחריות, כי אין אחריות/פיצוי על שבר של ציפוי השעון (אני כותב בכוונה "ציפוי" ולא "כיסוי" או "מכסה", היות שכפי שאספר מיד, גיליתי שהציפוי הזה עוביו בערך כעובי תעודת האחריות שקיבלתי עליו, לא משהו שאפשר לקרוא לו "כיסוי"...) לאחר שעות ספורות, עוד לא חזרנו הביתה מהחנות עם השעון, והבן שלי כנראה "נגע" במשהו עם השעון (לא השתולל, לא דפק, לא הפיל - רק נגע/לחץ איכשהו). "נגע" - והציפוי (שכזכור עוביו אפסי) נסדק. הבן שלי, שכל כך חיכה לשעון הזה (מתנת יום הולדת), היה כל כך מאוכזב... ניגשתי ללייזר ליין, וסיפרתי לו מה קרה. ציינתי שאני מבין ש"לפי הספר" כנראה אין לי מה לבקש אחריות/החלפה, אולם ביקשתי לפנים משורת הדין, ולאור הציפייה והאכזבה הגדולות של בני, לעזור לי בעניין. לאכזבתי הרבה, נעניתי מיד (ע"י מי שהיה בדלפק באותה העת, איני יודע האם זהו הבעלים או עובד), כי אין מה לעשות, ו"זה המשווק/המפיץ", ומה שכן מוכנים לבוא לקראתי זה לפצות אותי בהנחה אם אקח שעון אחר. גם לשיטתם (ש"זה המשווק/המפיץ"), אפילו לא חשבו לנסות לבדוק מול 'זמן אמת' האם יש מה לעשות בעניין. לאור האיכות כפי שתוארה לעיל (גם 40 ש"ח זה כסף, שמגיעה עבורו תמורה מינימאלית), והשירות חסר האהדה (לטעמי), אני אישית לא מתכוון להיכנס לחנות הזו שוב.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist