עסקים נוספים שנותנים שירות בהרצליה
מידע נוסף על בי.אס.אייץ מכשירים ביתיים בע"מ
מפה
מציג 1-6 חוות דעת מתוך 9 חוות דעת על בי.אס.אייץ מכשירים ביתיים בע"מ
1.7
דירוג כללי
Oren
24/07/2022
1
שירות נורא ואיום. קניתי מטבח שלם ממותג היוקרה שלהם גגנאו. כל מוצר נשלח בנפרד ומותקן בנפרד כלומר היינו צריכים לקבוע ולחכות להם 12 פעמים. בפעם האחרונה המתקין גרם נזק לארון מטבח ולפרקט, ניסה להסתיר את הנזק, וכעת הם מתחמקים מלקחת אחריות. בושה וחרפה!
אנונימי
03/01/2021
1
שירות לקוחות נוראי.
מעבר להרמת הקול בטלפון לאחר המתנה של 40 דקות. היה סירוב לפנות פסולת אלקטרונית והתנערות מכל אחריות שהייתה תחתיהם. Volovski
27/09/2019
1
תחושה לא פשוטה
שעות מחכים על הקו, לא מגיעים להתקנה כמו שצריך,
היתה לי חוויה קשה איתם ronyh
26/08/2018
2
שירות גרוע, מחירים גבוהים !
רכשתי לפני כחודש תנור אפיה ושבוע לאחר מכן מדיח.
שירות המשלוחים היה גרוע ביותר, מזלזל, וגרם לי לבזבוז יום עבודה שלא בצדק. טלפון קטן, קצת רצון טוב, והזמן שלי (שככל הנראה החברה מזלזלת בו) היה נחסך, ולחברה לא היתה אגורה נוספת עלות.
הטכנאי הגיע ללא חלק נדרש, ווגם לא הודיעו לי על הצורך בו.
הדבר היחיד שהם עושים "טוב" זה לשכנע אוצך לרכוש דברים נוספים.
המחיר של היבואן הרשמי יקר ואינו מוצדק, להבא אקנה רק בייבוא מקביל. Roman
11/04/2018
1
שירות מאכזב מאוד
טכנאי שהגיע היה ממש חוצפן וכל מה שעניין אותו זה לדחוף את הביטוח מורחב.
בנוסף היה אמור להביא שקע מגן מקפיצות חשמל שהזמנתי דרך המוקד. ולמרות שהיו לו מספר שקעים בתיק, רצה שאני ישלם לו בנוסף 230 ש"ח (כששילמתי דרך המוקד 215 ש"ח). כשיבין שאני לא מוכן לשלם פעמיים על משהו שכבר רכשתי, ברח.
- בסוף גם ביטלתי את הזמנה של השקע כי רצו שאני אחכה עוד 3 ימים (בנוסף לזמן שחיכיתי) ושוב אבזבז יום עבודה בשביל זה.- 2
- 1
29/07/2022