ביקורת על שופרסל ישיר
חוות דעת גולשים
ציון כללי
(3.5) שירות
(3.5) זמינות
(3.5) איכות
(3.5) שביעות רצון מהמחיר
(3.0) מיון לפי:
חוות דעת של תמי
חוות הדעת אומתה ע”י קבלה
(3.0)
27/06/2018
הופתעתי לטובה
פעם ראשונה שהזמנתי מהם דרך האתר. רוב המוצרים שהזמנתי היו במלאי. מה שהיה חסר הציעו לי (בטלפון) מוצר חלופי במקום. השרות היה אדיב (גם השליח) והכל הגיע בשלום. רק הערה קטנה: הגלידה הגיעה רכה מדי. אולי כדאי למצוא פתרון לשמור על הקור בזמן ההובלה בקיץ. הגלידה ושאר המוצרים הקפואים היו בתיק צידנית ללא קרחומים והרכב (לא משאית) היה ללא קירור. חשוב גם כדי שמזון לא יתקלקל בדרך בקיץ. גם האריזה של הקורנפלקס הגיעה קצת מעוכה. מלבד שני הדברים הנ"ל, הכל בסדר גמור וסביר להניח שאזמין מהם שוב. המחירים והמבצעים באתר משתלמים וחוסכים זמן של הסתובבות בסופר. * כעבור שתי הזמנות נוספות אני נאלצת לשנות את חוות הדעת. ההזמנה הראשונה הייתה בסדר גמור (כפי שכתבתי). אבל בשאר ההזמנות יש הרבה בעיות ואני שוקלת אם להמשיך להזמין מהם שוב. אריזות הגיעו פתוחות וחסרות (חטיפי אנרגיה) ועם תאריך קרוב מדי (קוטג' גדול עם תאריך לעוד 3 ימים בלבד וגלידה שנזלה ונמרחה). מוצרי חלב וירקות ובשר קפואים הגיעו ללא קירור מספיק (הגלידה כן הייתה ארוזה עם כרית קרח ועדיין נזלה משום מה). בפעם השנייה השליח לא הביא לי את הדברים עד הבית ונאלצתי לסחוב מהמשאית לתוך הבית (קומת קרקע)- דבר שתוקן בפעם השלישית. זיכויים שקיבלתי והופיעו בהזמנה, נעלמו מהחשבונית (בינתיים רק אחד מהם הוחזר לי אחרי שכעסתי בטלפון, השני עדיין בבירור). גם לא שלחו לי קודים לשני מבצעי הגרלה שהיו אמורים ובינתיים אחת מהן נגמרה. לזכותם ייאמר שבשרות לקוחות בטלפון הם מאד נחמדים ואדיבים. גם זיכו אותי בשתי ההזמנות האחרונות על הפשלות שלהם (הם הודו שזה לא תקין). רק חבל שאני צריכה לפנות אליהם כל כך הרבה פעמים. הרבה טלפונים והרבה עגמת נפש.

קרא עוד
הסתר

- 2
- 1