Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 6-16 חוות דעת מתוך 35 חוות דעת על מיליון כסאות בע"מ

3.2
ציון כללי 2.6
שירות 1.2
מחיר 3.4
זמינות 3
שביעות רצון 4.1
שירות 4.1
איכות 2.9
שביעות רצון מהמחיר 1.6
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
לקוח לא מרוצה
השרות לא היה טוב לצערי כי חיכיתי הרבה זמן למוצר בנוסף מענה לא היה
אכזבה !
אכזבה אכזבה אכזבה !! גם מהמוצר וגם משירות הלקוחות !! חבל שלא קראתי פה את כל התגובות לפני שרכשתי מהם . קניתי כיסא מנהלים יקר שמרעיש ומתנדנד . במקום שיחליפו לי אותו מייד (כי הוא חדש ) הסכמתי לבקשתם והם לקחו אותו לתיקון ל 4 ימים ובאמת נפתר הרעש , אבל נשארתי עם נדנדה.. :) את זה עד היום לא פתרו . שירות לקוחות מתחת לכל ביקורת . כל שיחה מסתיימת בהבטחה שיבדקו ויחזרו אליי מה שבפועל לא קורה ולא קרה אפילו פעם אחת וזה כבר מעל 5 פעמים שאני מתקשר . לא חוזר אליהם בחיים - אכזבה !
איכות ירודה ושירות לקוי ביותר
כסאות שנשברים, , ברגים לא מתאימים, ברגים לא מוברגים עד הסוף ברישול, שירות לקוחות שלא חוזר אליך (רק אחרי חודשיים), מבטלים עסקה? לא אצלם. "הם בדרך" , "החנות כבר תתקשר", "המנהל כבר חוזר אליך", הזוי..שירות לקוי, מוצר ברמת גימור לא טובה
לא ממליצה לחזור לחנות
הגעתי לחנות ביבנה. הרבה מהמוצרים המוצגים לא היו במלאי ולא ידעו לאמר מתי יגיעו. רכשתי כסא למחשב (כסא מנהל/כסא מזכירה). המחיר היה 650 שח. לאחר 3 שבועות הגו של הכסא נשבר. התקשרתי ואמרו לי להביא למחסן. כך עשיתי. לאחר המתנה של שעה!!! תיקנו לי את הכסא (לא הסכימו לתת לי חדש). הסתבר שחלק אחד מפלסטיק היה חסר לי בגו הכסא ולא הסכימו לתת לי חדש לאחר התיקון בטענה שלא הבאתי את החלק השבור. הסברתי שאין לי את החלק. ולא הועיל. רמת השירות במקום מאוד נמוכה. מהבחורה שקיבלה אותי, עד למנהל שביקשתי לראות.
תגובות (1)

מיליון כסאות בע"מ - תמונה
תגובה של בית העסק

24/06/2018

שלום. הלקוחה הגיעה עם כיסא שבור ששהה אצלה במשך כחודש. כנוהל המקובל בתעשייה, אחריות מוצר אינה כוללת שבר שנעשה ע"י הלקוח/ה (ובעיקר בשימוש שאינו סביר) ונזק כזה הינו בתחום אחריותו/ה. על אף זאת, מספר דקות לאחר הגעת הלקוחה ופנייתה מול נציגת הקבלה, החברה נרתמה לעזרתה לפנים משורת הדין ובאישור מנהל הוחלט לבצע החלפת רכיב הגב ואף לבצע החלפת ריפוד שנפגם גם הוא עקב השבר שנעשה בבית הלקוחה. מלאכת התיקון אף נכנסה לסדר עדיפות גבוה לשם זירוז התהליך. לאחר תיקון הכסא, מכיוון שהשבר נעשה בבית הלקוחה - היא נתבקשה להביא חלק שהינו חיוני לשלמותו ואינו בחלקי החילוף הטריוויאליים. מעבר לכך ניתן לה מיטב השירות, המענה והמקצועיות.
המוצר לא לגמרי זהה לזה שבתצוגה
קניתי כסא מנהלים דגם "מיג" על סמך ישיבה על כסא בתצוגה. בחנות הוא היה הרבה יותר רך (וכתוצאה מזה נוח) מאשר המוצר שהתקבל. כל שאר הפרטים זהים. לא פניתי לבית העסק כי אינני יודע איך להגדיר (כמותית) "רכות" אולי זה סובייקטיבי - אבל אינני מרוצה. המחיר היה נוח (מבצע).
תגובות (1)

מיליון כסאות - תמונה
תגובה של בית העסק

09/04/2018

דוד שלום , בפנייתך הינך מציין כי בדקת כסא מתצוגה , ולפיכך הגיוני שהמושב יותר רך מתוקף שימוש / בדיקת הכסא . כמו בכל מוצר מרופד , רכות המושב משתנה בהדרגה בהתאם לשימוש בפועל . הכסא שבחרת הינו כסא מצויין ומאוד פופולארי בקרב לקוחותינו . נשמח לתת שירות גם בעתיד בברכה מיליון כסאות - אביאור
שירות לקוחות שואפת לאפס
מושב פלסטיק בכיסאה יקר שרכשתי לפני שנתיים נסדק. כל מאמצים שלי כדי ליצור קשר עם שרות לקוחות שלהם כדי לתקן או להחליף את המושב - דרך סניף באר-שבע או טלפונית נכשלו.
תגובות (1)

מיליון כסאות בע"מ - תמונה
תגובה של בית העסק

24/06/2018

לקוח/ה יקר/ה, שיפרנו את מוקד הלקוחות והרחבנו את ניתוב השיחות למספר נציגי שירות. על אף זאת, לעיתים ישנו עומס על שירות הלקוחות ואנו עושים את מרב המאמצים לתת מענה לכולם. ניתן להשאיר פנייה במגוון דרכים, למשל באמצעות המייל או תיבת האינבוקס בפייסבוק. נשמח לעמוד לשירותך.
המוצר הגיע ללא חלקים נכונים.
באריזה של המוצר היה חלקים לא נכונים, ועד שהגעתי לחנות להסביר להם את התקלה בכלל היה צורך להתווכח כי הם לא יודעים מה צריך להיות בכל אריזה. לאחר ויכוחים הם הבטיחו שהחלקים יגיעו במשאית הראשונה שתגיע מהמפעל(מקסימום יום יומיים), כל יום התקשרתי במשך שבועיים עד שפשוט פירקתי את החלקים המורכבים והחזרתי לחנות, יש לציין כי המנהל יהודה סינן אותי לא מעט בשבועיים האלה. החלק היחידי שיש לציין לטובה הוא ההחזרה, אותה הם הסכימו לקבל ללא סייג. בכל אופן משיחות שנעשו באופן כללי מאנשים שקנו שם אפשר להבין שתמיד יש טעויות באריזות שלהם, כמו גם עיכובים.
פניתי לצורך רכישת מס' כיסאות משרדיים. המחיר סביר. השירות והיחס טוב. קיבלתי את ההזמנה די מהר, לא דחו אותי.
תגובות (1)

מיליון כסאות - תמונה
תגובה של בית העסק

06/08/2015

תודה על התגובה שמחים לשמוע ונמשיך בדרך הטובה
פניתי לצורך רכישת כיסא לבתי הסטודנטית. קיבלנו את השירות הטוב ביותר עם הרבה סבלנות, מחיר הגון
תגובות (1)

מיליון כסאות - תמונה
תגובה של בית העסק

06/08/2015

תודה על התגובה שמחים לשמוע ונמשיך בדרך הטובה
פניתי לצורך רכישת ציוד למשרד. המחיר סביר, השירות והיחס טוב מאוד.
תגובות (1)

מיליון כסאות - תמונה
תגובה של בית העסק

06/08/2015

תודה על התגובה שמחים לשמוע ונמשיך בדרך הטובה
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist