Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
דר מיירא שפירא פיינברג - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

ד"ר מיירה שפירא פיינברג - רדיולוגית מובילה וחוקרת מוערכת בתחום בריאות השד, היא אדם מקצועי ביותר שמספק ייחודיות ומומחיות גבוהה בפענוח ממוגרפיה שדית ואולטרסאונד שד. עם ניסיון רב בתחום ושותפה פעילה במחקרים בשיתוף פרופ' הדסה דגני ממכון וייצמן למדע.

תחומי המומחיות של ד"ר מיירה שפירא פיינברג כוללים פענוח ממוגרפיות ואולטרסאונד שד, והיא מוכשרת במיוחד בהסבר ובהבנה מוחלטת של כל פרט בתמונה הרנטגנית. כרדיולוגית מובילה, היא מסייעת למטופלות ולצוות הכירורגי, להבין את תמונות הממוגרפיה בצורה הטובה ביותר, מאפשרת אמון מלא ומספקת טיפול איכותי ומותאם אישית לכל אחת.

ד"ר שפירא פיינברג מציגה חשיבה חדשנית בתחום בריאות השד. היא פועלת לקדם את תחום פענוח הממוגרפיה והאולטרסאונד שד דרך פיתוח ושיפור של טכניקות MRI המתקדמות, תוך הבטחת טיפול מתקדם ומדויק.
עם ניסיון רב בתחום ושותפה פעילה במחקרים בשיתוף פרופ' הדסה דגני ממכון וייצמן למדע.

ד"ר מיירה שפירא פיינברג שמה דגש על העדכונים האחרונים בתחום, עם מגוון נרחב של ידע ומומחיות, ד"ר מיירה שפירא פיינברג הופכת לבחירה מובילה ואמינה עבור כל מטופלת שמחפשת את השירותים הטובים ביותר בתחום בריאות השד.


עוד פרטים

מידע נוסף על דר מיירא שפירא פיינברג

אזורי שירות

אבן יהודה

הוד השרון

הרצליה

כפר סבא

נתניה

תל מונד

תל אביב

תחומי העסק

רופאים רדיולוגים (פענוח בדיקות הדמיה)

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3219780

טלפון נוסף 03-7946444

מפה

Navigate
מפת הגעה אל דר מיירא שפירא פיינברג
נווט

יצירת קשר עם דר מיירא שפירא פיינברג

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

וידאו ותמונות של דר מיירא שפירא פיינברג

מציג 0 חוות דעת חוות דעת על דר מיירא שפירא פיינברג

רוצה לשתף בחוויה שלך מהעסק?
כתוב חוות דעת
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist