עשיתי ביטוח רפואי לעובד זר במנורה. היה קשה מאוד להשיג מענה לפעמים לא ענו בכלל ןכשענו היחס היה פשוט משפיל. לקח להם שבוע לאשר את הטופס בקשה שלי לביטוח וברוב חוצפה גם חייבו אותי על השבוע הזה למרות שלא היה לי פוליסה לאותו שבוע ואם חס וחלילה היה קורה משהו לא היו ממבטחים אותי. כשניסיתי לעלות את הנושא הזה מול נציגה, הנציגה אמרה לי שאיני חייב להיות מבוטח אצלם וכשניסיתי להסביר שוב את העיניין
היא פשוט ניתקה את השיחה באמצע המשפט שלי. בחיים לא נתקלתי בתופעה שנציגים מנתקים לך את השיחה באמצע שיחה. מאוד מאוכזב מהחוויה ולאחר חודש בלבד בביטוח מנורה אני יכול להגיד בוודאות שלא אחזור לחברה זו. אין לי נסיון באגפים השונים של החברה אבל לגבי ביטוח עובדים זרים מאוד לא ממליץ.
יש לנו ביטוח חיים לצורך משכנתא במנורה.
קבלנו הצעת מחיר טובה והוגנת.
כאשר החלפנו כרטיס אשראי ופנינו לעדכן את הפרטים במנורה, היה קשה להשיג אותם טלפונית, השארנו הודעה וזמן הטיפול היה ארוך ומסורבל.
לפני שלושה חודשים בקשתי לבטל פוליסה ביטוח משכנתא. הפוליסה עדיין לא בוטלה -נמצאת בטיפול. עדיין ממשיכים לגבות תשלום חודשי - למרות שהיו צרכים לעצור את הגביעה באופן מידי. פעם בשבוע אני מדברת עם שירות הלקוחות, אף אחד לא חוזר עלי עם התשובות. הטיפול לוקח יותר מדי זמן, ומצריך ממני לעקוב אחרי התהליך על בסיס שבועי.
אחרי שנתיים של תשלומים, גיליתי שאחרי שעשיתי שינוי בתוכניות של משכנתא ועדכנתי את חברת ביטוח, במקום לעדכן את פוליסה הקיימת, הם עשו לי פוליסה חדשה ולא ביטלו את הישנה. ז"א שאני משלמם סתם על 2 פוליסות - במקום לשלם רק על אחד.
לא היתי ממליצה לאף אחד לעשות ביטוחים במנורה.