Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
עו"ד אבישג בן דוד-מור יוסף - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
9:00 - 18:00
צפה בשעות הפעילות

משרד בוטיק לעריכת דין בעל ניסיון של 17 שנים עם התמחות במגוון רחב בתחום האזרחי כגון: נזיקין, תאונות עבודה ותאונות דרכים, ייפוי כוח מתמשך, צוואות וירושות ועוד.

הנני בעלת ניסיון של כ-17 שנים בעריכת דין בייצוג וטיפול משפטי בתחום האזרחי. משרדי מתמחה במגוון רחב של תחומי המשפט האזרחי בדגש על תחום הנזיקין לרבות: תאונות עבודה, תאונות דרכים, ייצוג בביטוח לאומי, רשלנות רפואית, תאונות תלמידים ועוד. כמו גם עריכה והפקדה של ייפוי כוח מתמשך, טיפול בצוואות, ירושות, סכסוכי שכנים, לשון הרע, סכסוכים כספיים ואזרחיים שונים.
בנוסף משרדי נותן שירות ייחודי לעורכי דין בכתיבה מקצועית של כתבי בי - דין בתחום האזרחי. אני כאן כדי לתמוך בך בכל צעד ולתת ייעוץ וטיפול משפטי מקצועי ומותאם אישית. משרד עם מומחיות וגישה אישית המספק פתרונות משפטיים יוצאי דופן המותאמים לצרכים הספציפיים של לקוח ולקוחה.

עם מעל ל-17 שנות ניסיון בעולם המשפט ובתחומי העיסוק המגוונים בהם אני מתמחה , אציע פתרונות משפטיים מתאימים ומדויקים במיוחד לצרכיכם האישיים.

שירות מקצועי לעורכי דין - בתוך המגוון הרחב של תחומי העיסוק בהם אני מתמחה, אני מספקת לעורכי הדין שירות מיוחד בכתיבת כתבי בי- דין שונים מכתב התביעה ועד לשלב הסיכומים בתחום האזרחי כתיבה מקצועית ברמה גבוהה לרבות פסיקה וחקיקה רלוונטיים . השירות נועד להקל על עורכי הדין בעומס היומיומי שלהם ולספק כלי משפטי מדויק ומותאם עבורם להצלחת התיקים שלהם.

• ייפוי כוח מתמשך - כעורכת דין מוסמכת מטעם משרד המשפטים והאפוטרופוס הכללי אני נותנת שירות מקצועי, מהיר ואיכותי בעריכה והפקדה של ייפוי כוח מתמשך המותאם אישית לצרכייך / לצרכי היקרים לך.

• נזיקין - הנני מתמחה בייצוג וטיפול בתאונות עבודה, תאונות דרכים, תאונות ביטוח תלמידים לרבות ההליכים המשפטיים הקשורים להם כולל ייצוג בבתי משפט והביטוח הלאומי בוועדות רפואיות וערעורים.

• צוואות וירושות - טיפול מקצועי בייעוץ ועריכת צוואות כולל ליווי מקיף בכל התהליכים הקשורים בכך וכן בייצוג בתביעות משפטיות בתחום.

• יישוב סכסוכים - אני כאן להציע פתרונות וייעוץ בסכסוכים אזרחיים שונים לרבות סכסוכי שכנים, סכסוכים כספיים וחוזיים, עריכת מכתבי התראה שונים ובין היתר הנני גם מוסמכת בגישור של לשכת עורכי הדין המוסד הארצי לגישור על שם דוד רוטלוי.

עוד פרטים

מידע נוסף על עו"ד אבישג בן דוד-מור יוסף

אזורי שירות

אשקלון

גדרה

יבנה

קריית מלאכי

ראשון לציון

אשדוד

תחומי העסק

עו"ד דיני נזיקין/תאונות דרכים/רשלנות רפואית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 052-6174315

מפה

Navigate
מפת הגעה אל עו"ד אבישג בן דוד-מור יוסף
נווט

יצירת קשר עם עו"ד אבישג בן דוד-מור יוסף

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

וידאו ותמונות של עו"ד אבישג בן דוד-מור יוסף

מציג 1-1 חוות דעת מתוך 1 חוות דעת על עו"ד אבישג בן דוד-מור יוסף

5
ציון כללי 5
זמינות 5
שירות 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
עורכת דין ברמה גבוהה מאוד. ליטיגטורית מעולה. מצויינת בתחום האזרחי. נזיקין . מסחרי וחוזים.הכרות של 20 שנה
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist