Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
ד"ר עינת קליין - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
יום ב'
יום ה'
16:30 - 19:30

קבלת קהל לאה אמנו 4, מודיעין

15:30 - 19:30

קבלת קהל בברזל 15, רמת החייל

צפה בשעות הפעילות

ד"ר עינת קליין היא רופאת עיניים ומומחית בנוירואופטלמולוגיה. ד"ר קליין מקבלת מבוגרים וילדים לצורך איבחון ובירור הפרעות ראיה שונות ובעיקר מחלות הקשורות בעצב הראייה (דלקת העצב האופטי, איסכמיה לראש העצב, גידולים המערבים את עצב הראיה), בעיות הקשורות בכפל ראיה (שיתוק עצבים קרניאלים, גידולים, מחלות דלקתיות, טרשת), צניחת עפעפיים, חסרים בשדה הראיה, מחלות ארובות העין לדוגמא על רקע דלקת בלוטת התריס (THYROID ASSOCIATED OPHTHALMOPATHY|) ועוד. כמו כן ד"ר קליין מתמחה ומטפלת במטופלים בעלי תסמונת יתר לחץ תוך גולגלתי (PSEUDOTUMOR CEREBRI/ IIH).

ד"ר קליין היא רופאה בכירה במערך העיניים ביחידה לנוירואופטלמולוגיה באיכילוב, בקרית ספר, רופאת עיניים כללית ויועצת בתחום הנוירואופטלמולוגיה ברמת החייל, ואחראית פענוחי שדות ראייה, במרכז הרפואי אסותא ביגאל אלון בת"א. ד"ר קליין מקבלת מטופלים של מכבי או באופן פרטי ועובדת בהסדר עם ביטוחי בריאות של חברות שונות.
ד"ר עינת קליין סיימה את לימודי הרפואה בשנת 2004 בביה"ס לרפואה ע"ש סאקלר, אוניברסיטת תל אביב. לאחר השלמת שנת סטאז' במרכז הרפואי שערי צדק בירושלים התמחתה במחלקת העיניים במרכז הרפואי ת"א ע"ש סוראסקי, תל-אביב וסיימה את בחינות ההתמחות בהצטיינות (2011).
את השתלמות-העל עשתה ביחידה לנוירואפטלמולוגיה של המרכז לעיניים ע"ש ווילמר, בבי"ח ג'ונס הופקינס, בולטימור, ארה"ב Wilmer Eye Institute, Johns Hopkins, Baltimore, Maryland, USA. . אשר דורג כבית החולים המצטיין בארה"ב מספר שנים ברציפות.

ד"ר קליין עובדת כרופאה בכירה ונמנית על סגל ההוראה במערך העיניים, ביחידה לנוירואופטלמולוגיה, של המרכז הרפואי ת"א. במסגרת עבודתה נותנת ייעוצים רפואיים למחלקה הנוירולוגית והנוירוכירורגית, כמו גם לבי"ח דנה לילדים (בעיקר למחלקת נוירולוגית ילדים וטיפול נמרץ נוירוכירורגי ילדים).

ד"ר קליין הינה בעלת תואר מדריך קליני ובוגרת בית הספר ללמודי המשך, החוג לאופטלמולוגיה, הפקולטה לרפואה ע"ש סאקלר, אוניברסיטת תל-אביב.

ד"ר קליין מרצה בבית הספר האקדמי לאחיות ע"ש שיינברון במרכז הרפואי ת"א וכן במכללה האקדמית אשקלון. כמו כן מעבירה הרצאות לסטודנטים לרפואה במסגרת השתלמותם ברפואת עיניים וכמובן למתמחים במערך העיניים במרכז הרפואי ת"א (איכילוב) שם היא אחראית על הדרכת המתמחים בתחומה.

חברה באיגודים המקצועיים: איגוד רופאי העיניים בישראל, איגוד הנוירואופטלמולוגים בישראל, NANOS- איגוד הנוירואופטלמולוגים של צפון אמריקה.

מבחינה מחקרים ד"ר קליין מקפידה לפרסם מאמרים בספרות המקצועית בעיתונים מובילים בתחומה וניתן למצוא מספר רב של מאמרים קליניים, דיווחי מקרה, כמו גם פרקים במספר ספרים ברפואת עיניים אשר נכתבו על ידה. היא גם עוסקת בסקירת מאמרים עבור עיתונים מקצועיים ומציגה באופן קבוע עבודות בכנסים מדעיים בארץ ובעולם.

צרו קשר עמה לתיאום תור ולקבלת פרטים נוספים.

עוד פרטים

תחומי שירות

בדיקות עיניים טיפולי עיניים נוירואופטלמולוגיה טיפול במחלות רשתית טיפול ברטינופטיה סוכרתית טיפול בבעיות יובש בעיניים טיפול בדלקות עיניים הזרקות תוך עיניות טיפול בניוון מקולרי
עוד פרטים

מידע נוסף על ד"ר עינת קליין

אזורי שירות

מודיעין-מכבים-רעות

תחומי העסק

רופאי עיניים

סינונים ושירותים נוספים

רפואת עיניים דחופה

מסגרת הטיפול

מרפאה פרטית

קופת חולים מכבי

נותן השירות

דוקטור

מגיעים עד הבית

עסקים שמגיעים עד הבית

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3268423

טלפון נוסף 077-9555232

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ד"ר עינת קליין
נווט

וידאו ותמונות של ד"ר עינת קליין

מציג 0 חוות דעת חוות דעת על ד"ר עינת קליין

רוצה לשתף בחוויה שלך מהעסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist