Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
עוזי דורי,משרד עורכי דין - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

עו"ד עוזי דורי L.L.M - בוגר תואר בכלכלה ומנהל BA ,תואר שני במנהל עסקים M.B.A, תואר במשפטים B.L.L, חבר בלשכת עורכי הדין בישראל.
בעל ניסיון רב שנים בתחום העסקי, פיננסי וקהילתי, מאמן(קואצ'ר) ומגשר מוסמך.
משרדנו מעניק ייעוץ ושרות משפטי מקצועי בתחומים הבאים:
דיני משפחה ויישוב סכסוכים, עריכת הסכמי נישואין, גירושין וממון.
ייצוג בסוגיות משפטיות: הסדרי ראייה, מזונות, משמורת, פירוק שיתוף ואיזון משאבים, ידועים בציבור, אלימות במשפחה, צווי הרחקה, אבהות, אפוטרופסות, עיזבונות, צוואות, צוואות הדדיות וירושות, ייפוי כוח מתמשך ועוד.

דיני מקרקעין ומיסוי, עריכת הסכמי מקרקעין וייצוג: רכישה, מכירה, השכרה, הסכמי שיתוף ופירוק, קנייה ומכירה של נחלות, מגרשים וקרקעות חקלאיות , מכירת נכסים/נדל"ן אגב גירושין, זיכרון דברים, עסקאות קומבינציה, הסכמי מכר דירות יד 2, הסכמים מסחריים.
בנוסף משרדנו מלווה מטפל ומייעץ בסוגיות הבאות : פינוי מושכר, פינוי בינוי, סכסוכי שכנים בתים משותפים, רישומי מקרקעין, כינוס נכסים, מיסוי מקרקעין, תכנון ובנייה, ליקויי בנייה, תוספות בנייה, תמ"א 38, דמי מפתח, דיור ציבורי, דירות קבלן, ליווי פרויקטים, ייצוג קבלנים.

חדלות פירעון, משרדנו מעניק ליווי משפטי בהליכי חדלות פירעון – כבר בשלב הכנת הבקשה למתן צו כינוס והגשתה ועד למתן צו הפטר. ייצוג חייבים בבהמ"ש, הובלת הלקוח ידי ביד לפתיחת דף חדש ולשיקום מבחינה כלכלית.
עו"ד עוזי דורי, בעל תודעת שירות גבוהה, יחס אישי וזמינות ללקוחותיי , כשהדגש הוא על ראייה כוללת ומיטבית של הלקוח, צרכיו ורצונותיו. לא מהסס לפעול במלוא המרץ והנחישות, על מנת לתת פתרונות משפטיים לסוגיות בהן נתקל הלקוח. משרדנו רואה כערך עליון את השמירה והגנה על הזכויות והאינטרסים של הלקוח ובהתאם מנהל מאבקים משפטיים עיקשים, ומסורים בכל הערכאות המשפטיות.
אני רואה בעריכת הדין שליחות חברתית ועזרה לזולת – מחויבים אנו לפעול בקשב ובנחישות, אנושיות וברגישות הנדרשת בטיפול וליווי אישי של כל לקוח.
"הדרך היחידה להשיג את הבלתי אפשרי היא להאמין שהוא אפשרי"
התקשרו עוד היום לתיאום פגישה וקבלת ייעוץ משפטי.


עוד פרטים

תחומי שירות

גירושין אפוטרופסות משמורת ילדים הסדרי ראיה מזונות אלימות במשפחה הסכם ממון ידועים בציבור אבהות צוואה וירושה עזבונות גישור שלום בית חלוקת רכוש הסכם חיים משותפים ייפוי כוח מתמשך
עוד פרטים

מידע נוסף על עוזי דורי,משרד עורכי דין

אזורי שירות

אשדוד

באר שבע

אשקלון

תחומי העסק

עו"ד דיני משפחה וירושה

התמחויות והכשרות נוספות

מגשר/ת מוסמכ/ת

נותן השירות

משרד עורכי דין

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3295746

טלפון נוסף 054-7840840

יצירת קשר עם עוזי דורי,משרד עורכי דין

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 17 חוות דעת על עוזי דורי,משרד עורכי דין

4.9
ציון כללי 4.9
זמינות 5
שירות 5
שביעות רצון מהמחיר 4.9
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אני רוצה להמליץ מכל הלב על עו"ד דורי עוזי. עוזי מלווה אותי ואת אימי *במקצועיות רבה והמון סבלנות ורגישות מרגע* ההחלטה שלנו להכין צוואה. עוזי ישב איתנו לא פעם ולא פעמיים הנחה וליווה אותנו בכל התהליך. אימי אישה בת 75 שתבדל לחיים ארוכים - הנחה אותנו בנושא ייפוי כוח מתמשך. ישב איתי ועם אחיי, הסביר את התהליך, הכין את המסמך הנדרש ובדקדוק רב ליווה אותנו עד לחתימתו והגשתו לרשויות המשפטיות. במקביל, ליווה אותנו בהגשת צו ירושה וכל המסמכים שנדרשו לכך על מנת שחלקו של אבי ז"ל יועבר לאימי וכך היא תוכל להכין את צוואתה. אני מודה מאוד לעוזי על תמיכתו והליווי הצמוד למרות התקופה הקשה בה גם הוא ומשפחתו וגם אנחנו פונינו מבתינו בשל המצב הבטחוני ולמרות כל הקשיים והבירוקרטיות.
עורך דין- מהשורה הראשונה ביותר. מקצועי, אמין, חם ופיקח ויודע לנווט בדיוק למקום שמשרת אותך. אני ממליץ עליו בחום....מורגש שעוזי בא מתחושת שליחות ולא רק עוד לקוח
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

30/05/2023

תודהאשמח להמשיך לשרת אותך
עו"ד עוזי דורי הינו יוצא דופן בהתנהלותו מול לקוחותיו, הוא אדם בעל רגישות גבוהה מכיל בסבלנות כל אחד, בעל כישורי תקשורת ומשא ומתן מצוינים, כמו גם יכולת חשיבה ביקורתית ויצירתית כדי לפתח אסטרטגיות משפטיות יעילות. הוא חושב ומתכנן מה צריך לעשות כדי להגן על האינטרסים של הלקוח תוך ידיעת נקודות החוזק והחולשה של כל אחד מהצדדים. עו"ד דורי , מתנהל באופן שקוף לגבי שכר הטרחה ונוהלי החיוב שלו, כדי שתהיה לך הבנה ברורה כמה יעלו השירותים שלהם ומה אתה יכול לצפות מבחינת חיוב. לכל אלה אומר בפה מלא כי לדורי עוזי מתווספות גם כישורי ביצוע ויישום ידע מקצועי בניהול התיק המשפטי. תודה לך עוזי על השרות המשפטי שקיבלתי ממך, פשוט בשתי מילים תודה ענקית. ממליץ בחום עליו אל תהססו לבטח יביא אותכם לחוף מבטחים.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

09/03/2023

תודה שמחתח להיות לך לעזר
עו"ד עוזי דורי היה סבלני להקשיב לסיפור מכוער שהיה לי בעניני עבודה והיתה בו הצניעות והיושרה להפנות אותי לגברת יקרה עם הרבה נסיון בתחום שפניתי לגביו. ישר כח ובהצלחה !
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

24/01/2023

אכן כך היה, תודה
פניתי לעוזי, לאחר סכסוך מול בעלת הדירה עוזי חזר אליי תוך דקות! ליווה אותי בזימנות מלאה פלוס תמיכה נפשית ברגעי יאוש, כולל בסוף השבוע. אין לי מילים להודות לו. הכל במקצועיות אין קץ תוך נכונות ושליחות לעשיית צדק!!!
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

01/01/2023

תודה יקירה
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist