Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
הכספת בע"מ - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
8:00 - 19:00
צפה בשעות הפעילות

"הכספת - שירותי שמירה וניקיון מקצועיים"

אנחנו, בחברת הכספת, מבינים את החשיבות הגבוהה של שירותי שמירה וניקיון יעילים עבור עסקים, חברות ומוסדות. אנו פעילים בתחום זה כבר למעלה מ-20 שנה, ומאפשרים ללקוחותינו להיות מרוכזים בפעילות העיסקית שלהם, בלי לדאוג לניהול האבטחה והניקיון.

המשרדים שלנו ממוקמים בנשר ואנחנו מספקים את שירותינו בפריסה ארצית, מאפשרים לנו להיות זמינים וזמינות לעבוד עם לקוחות מכל רחבי הארץ.

השירותים שאנו מציעים כוללים שמירה סטטית וסיור, הבטחת אתרי בנייה וכלי עבודה שונים. אנו מבינים את הצורך בשמירה יעילה על תכנים ורכוש יקר, ולכן אנו מעניקים שירות מקצועי ומותאם אישית לצרכים הייחודיים של כל לקוח.

בנוסף, התמקדותנו המרכזית היא בעבודות שמירה, שמתמקדות באבטחת האתרים והנכסים שלכם. כיוון שאנחנו מבינים שהשמירה היא הבסיס לכל שירות ניקיון, אנו מבצעים עבודות תחזוקה, בקרה ושמירה על המקום במהלך כל תהליך הניקיון.

הכספת מצוידת בצוות מקצועי ומיומן של עובדים, המתמחים בתחום השמירה והניקיון. אנחנו משתמשים בציוד חדיש ובטכנולוגיות מתקדמות, כדי להבטיח תוצאות מרשימות ויעילות מרבית.

אם אתם מחפשים שירותי שמירה וניקיון מקצועיים, הכספת היא הבחירה המושלמת עבורכם. צרו קשר עימנו היום ונשמח לתת לכם את השירות המותאם ביותר לצרכים שלכם.

עוד פרטים

מידע נוסף על הכספת בע"מ

אזורי שירות

ראשון לציון

תל אביב

תחומי העסק

כוח אדם, גיוס והשמה

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 050-7285174

מציג 0 חוות דעת חוות דעת על הכספת בע"מ

רוצה לשתף בחוויה שלך מהעסק?
כתוב חוות דעת
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist